12 Ağustos 2013 Pazartesi

Enerji temizliğinde bitkiler..



Bitkilerinde bir enerji yönleri mevcuttur, her bitki psişik bir enerji alanına sahiptir ve bu enerji alanından çıkan frekanslar başka enerjiler üzerinde tesir etkisi içindedir.. Bu tesirler pozitif veya negatif olabilir. Örneğin; dardağan tohumu tamamen negatif kanallı bir psişik enerji verirken iğde ağacı yaprak ve çiçekleri inanılmaz derecede pozitif enerji kaynaklarıdır.. İşte bu frekans yönleri itibari ile adaçayının özelliği ise tüm negatif etkileri kendisinin yakıldığı alandan uzaklaştırmaktır.. 

Kısacası adaçayı negatif enerjilerden arınmak ve arındırmak üzerine çok faydalıdır.. Peki bunu nasıl yapacağız;



Adaçayı tütsüsünü hazırlamak ve kullanmak


Adaçayı Tütsüsü ve negatif enerjilerden korunma tekniklerinde anlatıldığı gibi üzerlik tohumu da kişileri veya mekanları negatif enerjilerden arındıran bir psişik etkiye sahiptir.. Ancak adaçayı ile arasındaki fark, üzerlik tohumunun daha sert enerjilerle mücadele edebilme gücüdür.. Bu sert enerjiler, metafizik varlıkların yaydığı frekanslardan, büyülere kadar birçok içerik altında toplanabilinir.

Kuru halde adaçayı, dalları, dikenleri, çöpleri vs ile tüm olarak rulo haline getirilir ve eski bir kap içerisinde yakılır. Dumanı tütmeye başlayınca evin en dip odalarından başlayarak dış kapıya doğru heryer tütsülenir. Bu esnada felak ve nas süreleride okunursa çok daha iyi olur..

En çok nereler tütsülenmeli?

Yatak odası, salon, kiler ve mutfak özellikle tütsülenen bölgeler olmalı. Gardrop arkaları, dolap altları, koltuk ve yatak altları, duvar dip ve köşeleri, eğer var ise yüklük dediğimiz yorgan yastık koyulan büyük dolapların içleri bolca tütsülenmelidir. Tütsüleme saatleri özellikle sabaha karşı zamanlar seçilirse yine etkisi daha kuvvetli olacaktır..

Kaç günde bir tekrar edilmeli?

Adaçayı ile arındırma çalışması ayda 1 kez uygulanmalıdır ancak ihtiyaç hissettiğiniz zamanlarda kullanılmasında bir sakınca söz konusu değildir..

Üzerlik tütsüsünü hazırlamak ve kullanmak


Aktarlardan alınan bir miktar üzerlik tohumunu, temiz bir kap içerisine koyulur ve yakılır, duman çıkmaya başladığında eğer ev tütsülenecekse tüm odalar gezdirilir bu esnada felak ve nas sureleri veya Kuddus esması bolca okunur.. Eğer nazardan arındırılmak istenen mekan değil bir insan ise bu takdirde kişi yere oturtulur, üzerlik tohumu yakılır ve kişinin başının üstünde 3-4 dakika tütsü sağdan sola doğru çevrilerek iyice tüttürülür daha sonra ayak taban altında doğru tütsü yine yakılarak dumanlatılır..



Üzerlik tohumu ile, ev, iş yeri veya nazar altında bulunan kişiler tütsülenebilinir.. Evlerde tıpkı adaçayı tütsüsünde olduğu gibi, yatak odası, salon, kiler ve mutfak özellikle tütsülenen bölgeler olmalıdır. Gardrop arkaları, dolap altları, koltuk ve yatak altları, duvar dipleri ve köşeleri, eğer var ise yüklük dediğimiz yorgan yastık koyulan büyük dolapların içleri bolca tütsülenen yerler olmalıdır..


Kaç günde bir tekrar edilmeli?


Üzerlik tohumu ile arındırma çalışması ayda 1 kez uygulanmalıdır ancak ihtiyaç hissettiğiniz zamanlarda kullanılmasında bir sakınca söz konusu değildir..


Yazı: Majisyen Kontejyan

(Mehmet Çobanoğlu)



✄-----------------------------------------------

Bu arada eklemek isterim. Üzerlik bitkisi yakıldığında çıkan kokusuyla psikolojik olarak beni çok çok rahatlatan bir tütsü.. Adaçayından daha fazla kullandığımı söyleyebilirim ve İnanılmaz severim kendisini.:)

25 yorum:

  1. Ben adacayı tütsüsünden cok memnun kaldım adeta yeni bir hayata adım attım müthis etki ediyor haneme bana ferahlık sagladı herkese tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  2. Adaçayı tütsüsü müthis fayda saglıyor :) adeta hanemiz hayatımız arındı ferahladı :) herkese tavsiye ederim denemek te fayda vqr

    YanıtlaSil
  3. Adaçayı tütsüsü yapılırken camlar kapalı mı olmalı yanlış birşey yapmaktan korkuyorum beni aydınlatır saniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet negatif enerjinin çözülmesi için 15 - 20 dk kapalı kalmalı, sonra havalandırırsınız.

      Sil
  4. Ben nazar icin adacayi ile yerleri silmek diye birseyler okumustum ve bir kovada boca adacayini kaynar su ile demleyip soguduktan sonra bunun suyuyla yerleri silmistim. Cok da faydasini gormustum. Acaba cok sacma bit sey mi yapiyorum. Bu konularda hic bilgim yok da tamamen kendi uygulamami kendim gelistirmistim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir şey var, evdeki negatif enerjiyi temizlemek için yapılan uygulamalardan biridir.

      Sil
  5. Adacayı veya üzerlik tütsüsü sonrası kalan külleri ne yapmak gerekiyor acaba�� yani suya akıtmak ve toprağa atmak gibi özel bir yöntemi vermıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır özel bir yöntem yok çöpe atılabilir.

      Sil
    2. hayir yanlis bilgi veriyorsunuz. Kesinlikle cope atmayin! Evden uzak biryerde kullerin dagilip ucacagi bir noktada atin hanenizden uzak, ben denize atiyorum mesela, copunuze atmayin

      Sil
    3. Kesinlikle çöpe atılmamalı .külleri dışarı savrulmalı

      Sil
  6. Adaçayı tütüsünü cam kapta yaktım ve kalan küllerini mutfağın labasında akıttım yaptıklarım doğru nas ve Felak okuyarak beli bi sayı var mıdır şimdiden çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Adaçayı tütüsünü cam kapta yaktım ve kalan küllerini mutfağın labasında akıttım yaptıklarım doğru nas ve Felak okuyarak beli bi sayı var mıdır şimdiden çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. tütsülemeyi bayanlar özel günlerinde yapabilirler mi? felak nas okunabilir mi ?

    YanıtlaSil
  9. tütsülemeyi bayanlar özel günlerinde yapabilirler mi? felak nas okunabilir mi ?

    YanıtlaSil
  10. bu bildigimiz aktarda satılan adaçayı mı ?

    YanıtlaSil
  11. beyaz adaçayını nerede bulabilirim acaba?

    YanıtlaSil
  12. Ben bu tütsüyü yaptigim zaman nefes alamıyor gibi oluyorum nefesim daralıyor neden olur bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevabını bukdunuz mu? aynısı bende de oldu

      Sil
    2. cevabını buldunuz mu? aynısı bende de oldu

      Sil
  13. Evimde bazı metafizik enerjiler hissediyorum uzun süredir bu tütsüyü yaptım bugün ama yapar yapmaz evden garip gıcırdıtılar sesler gelmeye başladı. Acaba birşeyleri bilmeden kızdırdım mı diye çok korktum. Ya bana bir şey yaparlarsa sürekli abdestli de dolaşamam ya. Ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koruyucu dualar okuyun. MU'MİNUN Suresi 97. ayeti bunun içindir:

      Ve kul rabbi eûzu bike min hemezâtiş şeyâtîn ve eûzû bike rabbi en yahdurûn

      Anlamı:

      Ya Rabbi,Şeytanların vesveselerinden,onların yanımda bulunmalarından sana sığınırım!.

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...