20 Kasım 2013 Çarşamba

Üzerlik tohumu tütsüsü ile büyü ve nazardan korunma teknikleri


Adaçayı Tütsüsü ve negatif enerjilerden korunma tekniklerinde anlatıldığı gibi üzerlik tohumuda kişileri veya mekanları negatif enerjilerden arındıran bir psişik etkiye sahiptir.. Ancak adaçayı ile arasındaki fark, üzerlik tohumunun daha sert enerjilerle mücadele edebilme gücüdür.. Bu sert enerjiler, metafizik varlıkların yaydığı frekanslardan, büyülere kadar birçok içerik altında toplanabilinir. 

Üzerlik tütsüsünü hazırlamak ve kullanmak

Aktarlardan alınan bir miktar üzerlik tohumunu, temiz bir kap içerisine koyulur ve yakılır, duman çıkmaya başladığında eğer ev tütsülenecekse tüm odalar gezdirilir bu esnada felak ve nas sureleri veya Kuddus esması bolca okunur.. Eğer nazardan arındırılmak istenen mekan değil bir insan ise bu takdirde kişi yere oturtulur, üzerlik tohumu yakılır ve kişinin başının üstünde 3-4 dakika tütsü sağdan sola doğru çevrilerek iyice tüttürülür daha sonra ayak taban altında doğru tütsü yine yakılarak dumanlatılır.. 

En çok nereler tütsülenmeli?

Üzerlik tohumu ile, ev, iş yeri veya nazar altında bulunan kişiler tütsülenebilinir.. Evlerde tıpkı adaçayı tütsüsünde olduğu gibi, yatak odası, salon, kiler ve mutfak özellikle tütsülenen bölgeler olmalıdır. Gardrop arkaları, dolap altları, koltuk ve yatak altları, duvar dipleri ve köşeleri, eğer var ise yüklük dediğimiz yorgan yastık koyulan büyük dolapların içleri bolca tütsülenen yerler olmalıdır..

Kaç günde bir tekrar edilmeli?

Üzerlik tohumu ile arındırma çalışması ayda 1 kez uygulanmalıdır ancak ihtiyaç hissettiğiniz zamanlarda kullanılmasında bir sakınca söz konusu değildir..

Not: Kaynak gösterilerek paylaşılabilinir.

Sevgilerle
Yazı: Majisyen Kontejyan



Ben üzerlikle tütsü yaptığım zaman hani şu çay süzgeçleri var ya onu keşfettim onunla yapıyorum hem yakması çok rahat oluyor hemde süzgecin içinden sıçramıyor tavsiye ederim!:)

49 yorum:

  1. nuralcığım.çok tşkler..bende babannemden kalma bir alışkanlık sürekli yaparım.oda bize tütsünün üzerinden üç kere atlatırtı.gerçekten üzerindeki ağırlık varsa yok olur.hafiflersin.sağol dolap içlerini arkalarını bilmezdim. bundan sonra senin gibi süzgeçten yapıcam.komşularımda hep benden isterler onlarada yaparım.sevgiler...emel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerlik benimde favorimdir... Haftada bir mutlaka yakarım.. Kokusuna da bayılıyorum ayrıca:) Bu süzgeç kapaklı olduğu için yanınca patlayan üzerlikler oraya buraya sıçramamış oluyor böylelikle..Çok kolay oluyor gerçekten tavsiye ederim:)

      Sil
    2. Birde uzun sapı olduğu için gezdirmesi de kolay oluyor.. Bende amma reklamını yaptım ha! Duyanda süzgeç pazarlıyorum sanar! hah ha:))

      Sil
    3. :D :D çok tatlısınızz :) iyice anlatıyosunuz çok hoş

      Sil
  2. yok yok reklam değil, canım benim güzel ve doğru yardımcı oluyorsun herkese...birde ne kadar çok sıçrarsa o kadar üzerindeki nazardan derdi. babaannem öğle söylerdi bizlere...sevgiler...emel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylemi miymiş? Bende baya bir patlıyorlar da! :)

      Sil
    2. Slm Almanya'da nereden bulabilirim

      Sil
    3. Nereden bulabilirim

      Sil
  3. allahım nazarlardan korusun.kem gözlerden sakınsın allaha emanet ol.nuralcığım...emel

    YanıtlaSil
  4. ben bu üzerliği tutuşturmasını bir türlü beceremedim.kolonya falan döktüğüm oluyordu üstüne.demek tohumunu olmak gerekiomuş.ben süpürge gibi olanı var ya hani nohut tanesi gibi taneleri var ondan almıştım.tohumu alacağım galiba öle anladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz bu yanma işini yanlış anlamış olabilirsiniz. kömür yakıp veya ocak üzeri tütsü cihazları kullanmanız gerekir. cevap gecikmiş olsa da yazayım dedim.

      Sil
  5. arkadaşım nemli olduğu zaman biraz zor yanar .süpürge gibi ise elinle ufala,oda yanar.sevgiler saygılar....emel

    YanıtlaSil
  6. sevgili üzerik yakmayı başaranlar ben akşam deflarca denedim yanmadı güneşte kurtmam gerke galiba öyle anladım .. uzun bir aygaz çakmağım vardı onunla birlikte devamlı tutarak yapmaya çalıştım çok az yandı faydası olurmu acaba ...birde yaktıktan sonra toprağamı atmamız gerek cevaplarsanız çok menun olucam

    YanıtlaSil
  7. Kardeşlerim hurafe bunlar. İçersin demlediğin de suyunu, sağlığına faydalıdır,sinir sistemine iyi gelir okey ama yakmak ne yaaa... Güzel babaannelerimiz anneannelerimizin bizlere kadar taşıdığı adetlere körü körüne bağlanmayalım. Açın dini kaynak kitapları okuyun ben mi söyleyeyim. Cahiliye devri son bulalı asırlar oldu sanıyordum. Yapmayın kendinize bunu. Günahtır. Kendim için değil sizin için söylüyorum. İyi niyetle yaptığımız birçok şey büyüdür ve bu da haramdır. Azabı gerektirir.. Üzmeyin beni.. En önemlisi Rabbinizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim akıllı ol önce bi aaraştır hemen yorum yapma hoca olanda yazıyor az bi bilgisi olanda ben hoca deilim şahsen ama hocaya sordum bunlar tabii şeylerdir dedi

      Sil
    2. Bu tohum kokusundan cinler nefret eder bunun için yakılır ve odalarda gezdirilir ve rahatsız olan cinler buraları terk eder.bence araştırın okuyun

      Sil
    3. Bunlari soyluyosun kesin sende nazar var :)

      Sil
    4. Siz kendi düşüncelerinizi paylaşırken neden karşınızdakilerin yanlış olduğuna kendinizi inandırıyorsunuz? İnsanlar uyguladım oldu diyor. Siz de yapın olmadıysa olmadı dersiniz. Ayrıca bu büyü değildir. Üzerlik gerçekten nazarı alır. Siz inanmasanız da bu böyledir. Üzerliği biz icad etmedik, Allah varetti.

      Sil
    5. üzerlik otunda bol miktarda DMT (dimethyltryptamine)enzimi bulunur.bu enzim üçüncü göz kalp gözü gönül gözü denilen bezden salgılır.insanın alnında iki gözün orta kısmında bulunur.kıgız şamanlarının başka alemlere geçmek için yaptığı, ayrıca peru ve brezilyada şamanist ayinlerinde içilen AYAHUASCA çayıyla aynı özelliktedir üzerlik otu. bilimsel yanı vardır.

      Sil
    6. Vallaha erdoğru hakikat bence dua ve haramla helal ayrı mı nı gözetimi şerri nefsinden hayrı rabbinden bil yeter.

      Sil
  8. Ne alakasi var yaw büyüyle hıh..yakilir tabi tütsüdür

    YanıtlaSil
  9. Merhaba. Adaçayi tütsüsü de yapiyorum kolayca yaniyor o. Üzerlik tohumlarini bir türlü tutusturamadim. Ne yapmaliyim acaba?? Bunlar da adacayi gibi tutusuyor mu???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktarda üzerlik tohumu var.. Onu yukarıda tarif ettiğim gibi bir tel kapaklı süzgeç içinde çok kolay tutuşturabilirsiniz, ayrıca çok yoğun bir duman çıkıyor..

      Sil
  10. ben ilk defa deneyecegim 3 harfliler için onlarla yıllardır savas içindeyım denemedıgım birsey kalmadı üzerligi yeni duydum bakalım ne olacak hayırlısı artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnancını sağlam tut.

      Sil
    2. Üveys Veysel Karani Zikrine bakmanı tavsiye ederim.Rabbimin izniyle sana zarar veremezler.Bir çok kardeşimiz bunla kurtuldu.

      Sil
    3. arkadaşlar tütsü, vefk, muska, ALLAH' ın 99 ismi, kuranda olmayan dualar vb. şeylerden uzak durun, aksine tam ters etki yaparak zarar verir. cin suresini kesinlikle okumayın. zikir yapmayın. sırası ile 3 er defa fatiha, kevser, ihlas, felak, nas ve ayetel kürsiyi sabah ve akşam okuyun 7 şer defa olursa daha iyi olur. evinizi temiz tutun. yattığınız odada yiyecek yemeyin. evinizi sürekli havlandırın. evin güneşliklerini kapalı tutmayın. ev kasvetli, karanlık bir ortamda olmasın. bir bidon su doldurup içine doğru üstteki sureleri her okuyuşta 3 er defa üfleyin. boş sprey şişesi bulun içine doğru gene sureleri okuyarak üfleyin. daha sonra bu suyu boş sprey şişesinin içine üstteki sureleri okuyup üfleyerek doldurun. sureleri okuyup üflemeye devam ederek evin her tarafını spreyleyin. hiç bir şekilde çözüm olmuyorsa uzman islama göre rukye yapan birine gidin.

      Sil
  11. Adsiz kardesim 3 harflilerden korunmak istosan ayetel kursi oku ve korunmak icin ALLAH in izniyle vefk yaptir.ben boylama yaptirdim cok faydasini gordum.

    YanıtlaSil
  12. Siz onu cay gibi demleyin içinde asil o zaman görün beyindeki ne kadar negatif düşünce varsa siliyor tütsü yaparsanız kekikle karıştırın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzerligi kavurup oguterek mi cay yapiyorsunuz?

      Sil
  13. Tütsü yapmak çok güzel çay gibi icildiğini bilmiyordum Inşallah denerim vefk nasil olcak onu bilmiyorum korunmak için bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  14. Tütsü yapmak çok güzel çay gibi icildiğini bilmiyordum Inşallah denerim vefk nasil olcak onu bilmiyorum korunmak için bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  15. Biz uzerligi tavaya koyuyoruz ocakta yanana kadsr duruyo tuzda dokuyoruz odalarda dolastiriyoruz

    YanıtlaSil
  16. Uzerlik tohumunu ocakta komur haline gelene kadar yakip sonra da kapatiyoruz yanlis mi yapiyoruz biri tarif eder mi lutfen

    YanıtlaSil
  17. Şeytanı Kahreden, Uzaklaştıran ve Şifa Duası...
    Şeytanı kahreden Dua

    Allahümme inneke sellatte aleyna adüvven basıyran bi uyubina yerana hüve ve kabilühu min haysü la nerahüm.Allahümme fayishü minna kema ayestehu min rahmetike ve kannıthü minna kema kannattehu min afvike ve eb’ıd beynena ve beynehu kema eb’adte beynehu ve beyne cennetike inneke ala külli şey’in kadiyr.

    Şeytanı uzaklaştıran Dua
    Amentü billahil azıymi ve kefartü bil cibti vet tağuti vestemsektü bil urvetil vüska lenfisame leha,vallahü semiy’un aliym.

    Şifa Duası
    Bismillehirrahmenirrahim,
    Bismillahi erkik min külli şey’in yü’zîk min şerri kulli nefsin ev aynu hesid. Allahumme yeşfîke bismillahi erkik.
    Allahümme rabbi’n-nes.Ezhibi’lbe’se işfi. Ente’ş-şafî. La şifae illa şifauk. Şifaen la yuğadiru sekamen. Allahumme işfi abdeke yenke’ leke aduvvev yemşi leke ila salat.
    Bi rahmetike ya erhemer rahimin."

    ANLAMI
    (Sana ıztırap veren her şeyden, her kıskanç nefisten, her hasetçi gözden Allah’ın adıyla sana şifa dilerim. Allah sana şifa versin. Allah’ın adıyla sana şifa dilerim.
    Allah’ım! Ey insanların Rabbi! Şifa ver! Şifa veren ancak Sen’sin! Sen’den başka şifâ verecek kimse yoktur! Allah’ım! Şu kuluna şifa ver ki, Senin bir düşmanına acı versin veya Senin rızânı kazanmak için namaz kılmak üzere yürüsün.)

    YanıtlaSil
  18. İlla bu duğa okunması lazımmı üzerlik tütsüsü yakınca

    YanıtlaSil
  19. Yakılan ot sonra nereye atılır?

    YanıtlaSil
  20. Meraba arkadaşlar ben hollanda yaşiyom ben bu yuzerlik nerde bula bilirim yardimci olun lutfen bilen var sag yazin

    YanıtlaSil
  21. MERHABA, üzerlik otunu çakmakla yaktığım halde başaramadım yakabilmeyi, süzgeç demişsiniz ama ocağın üzerinde mi yakılacak yada nasıl yakabilirim bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  22. Yakma nedir?Ben tavada kavuruyorum. Yakmadan kastiniz nedir

    YanıtlaSil
  23. Merhaba arkadaşlar ben serhat 34 yaşındayım üstümde yoğun bir uğursuzluk var üzellik otu faydalı olur mu acaba yardımcı olursaniz

    YanıtlaSil
  24. gidip kan tahlili yaptırın kardeşim. uğraşmayın şu işlerle. mevlananın üzerlik karanlığı örttü deyişi bir mürşid işini işaret eder.bilmediğin işe girmeyeceksin. nazar büyü var evet. ama çağın teknolojisinden faydalanmak da var. beynin bunları ürettiği düşünce esnasında sürekli bir takım vitamin ve mineralleri boşaltır. geriye boş ambar kalır. sende oyuncak olur alet olursun. üzerlik yandığında ciğerlere doğrudan bir duman girer. o duman ne içeriyor bilen var mı? her senaryoya inanan film kolik milletimin insanı...

    üyenin olun hacamat olun diyen bir peygamberimiz var. yatırmadıysanız bunlara bakın...

    YanıtlaSil
  25. Denedim ama bi turlu yakmayi beceremedim cakmakla denedim gazete kagidiolmadi
    En son cezvede bir guzel kavurdum

    YanıtlaSil
  26. Bnde tavaya koydum kavruldu dediğiniz gibi duman çıkmadı ama evi kokusu sardı

    YanıtlaSil
  27. Ben üzerine bir parça mum rendeleyip gazete ile tutuşturuyorum

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...