25 Aralık 2013 Çarşamba

Yeni yıla son üç günde arınma çalışmaları yapalım!

*Daha önceki senelerde yazdığım yazıyı istek üzerine tekrar ediyorum:)




Bu son üç günde istiyorum ki adım adım eski yılın kirini pasını, tortularını atıp arınarak tertemiz bir bilinç ve enerji ile girelim yeni yıla...
ilk aşama olarak; Kendimizle başbaşa kalabileceğimiz bir köşede bu yılın bir değerlendirmesini yapalım bakalım; neler kazandık yada kaybettik?
Ne öğretti bize 2013?
Ne yaptıkta pişman olduk, bundan sonra nasıl davransak daha doğru olur.. Neyi söylemeseydik, hangi adımı atmasaydık... Neyimiz fazlaydı, eksik olan ne?
Her şeyi bi kenara bırakp tüm samimiyetimizle hatalarımızla yüzleşelim.. Ruhumuzu dinleyelim..

Bir kere en başta yaşadığımız her ne ise onun sorumluluğunu alıp kabul edeceğiz.. Yaşadığımız her şey bizim attığımız adımlar, verdiğimiz kararlarımız neticesinde olan şeyler. Biz o adımı attığımız için oldu, biz söylediğimiz için oldu vesaire..
Tabi bu noktada oturun ve halinize yanın demiyorum:) Oradaki önemli nokta hatanın sorumluluğunu üzerinize aldıktan sonra size neyi öğrettiğini kavrayabilmek.. Ve sonrasında da kendinizi sevgiyle affetmek..
Yaşadığımız her şey bizim gelişmemiz için..
Bir çizgi koymuştur Yaradan.. Tekamül noktası... "Bu noktaya çıkacaksın" diyor..
Yokuşu geri yürümeye kalkma!..
O yokuşu sana tamamlatacaklar...
Sabr'et, tahammül et, yokuşu bitir!..
{Y.Nuri Öztürk}
Önce Yaradanımızdan özür dileyerek-ki o affedendir, affetmeyi sevendir... Kendimizi affetmek yönünde bilinçaltı çalışmaları yapıyoruz.
"Ben yaşadığım her şeyi kabul ediyorum. Ben kendimi affediyorum..."
"Geçmişi, geçmişimdeki herkesi ve kendimi sevgiyle affediyorum ve serbest bırakıyorum."
"Farkında olarak ya da olmayarak kendimde yarattığım tüm engellemeleri blokeleri, düşünce kalıplarını kaldırıyorum.."
Sonraki ikinci aşama ise ŞÜKÜR!
Sahip olduğum ve olacağım her şey için sana sonsuz ŞÜKÜRLER OLSUN!.. Rab'bim!
Şimdi hamd ediyorum. Yaşadığım her şey için. Özellikle de kötü sandığım her şey için. Gözyaşlarım, korkularım için.
Onların benim tarafımdan olduğunu kabul ediyorum.
Onları kucaklıyorum.
Onlar benim gelişmem ve kendimi fark etmem için kullandığım araçlardı.
Yanlışlarımı ve doğrularımı kucaklıyorum.
Yaptıklarımı ve yapmadıklarımı.
Gerekli dersleri çıkardım.
Şimdi yerine ancak beni gerçekten iyi hissettirecek duygu ve düşünceleri seçiyorum.
Bütün o yaşadıklarım arasından deneyimin özünü ve anlamını alıyor, bilgeliğini alıyor ve ağırlıklarını bırakıyorum.
ŞÜKÜRLER OLSUN!.. HAMD OLSUN!..
Son gün ise evinizde mutlaka ufak çaplı bile olsa temizlik yapıyoruz... Her yer düzenli olsun.. Ve o gün evde negatif enerjileri dağıtması için bir adaçayı tütsüsü yapabiliriz mesela. Adacayı tutsüsünün kullanildigi mekandaki negatif enerjileri temizlediği söylenir.
Negatif enerjiyi nötrleyerek hem koruyucu hem de rahatlatıcı bir etkisi vardır.Ayrıca evinizdeki nazarı yok etmek içinde düzenli olarak adaçayı yada üzerlik ile evinizi tütsüleyebilirsiniz.

**Birde üzerinizde auranızdaki negatif ve artık enerjileri temizlemek için Tuz ve Tuz Banyosu yöntemi vardır ki onu da ihtiyaç duyduğunuz her zaman yapabilirsiniz:
Tuz bilinen en eski koruyucu ve negatif enerjiyi toplayıcıdır. Hatta çok önceleri yemeklere tuzun konmasının sebebi tat vermesi değil, yemeklere karıştırılmış büyülerin veya negatif etkilerin yok edilmesiymiş. Evde ve odanızda bir tabak içine biraz tuz koymanız evde ki negatif enerjiyi toplayacaktır. Ben her odaya küçük kaseler içerisinde deniz tuzu koyarım.. Ayda bir yenilerim..
Ayrıca bir pratik yöntemde; eve geldiğinizde bir leğende ılık bir suda bolca deniz tuzu çözündürdükten sonra ayaklarınız bu tuzlu suya sokmanızdır. Tuz ayaklarınızdan vücunuzdaki bütün negatif ve artık enerjiyi toplayacak ve sizi topraklayarak rahatlatacaktır.
Eveeet Hepsi bu! :)

5 yorum:

  1. nuralcığım ...her zaman sizin dediğiniz gibi hepsini yapacağım.sizi tanıdığımdan beri uygularım.narıda unutmam bilmem bana iyi geliyor.2014 size bütün güzellikler getirsin.mutlu yıllar.sağlıkla kal daima emel.

    YanıtlaSil
  2. Çook teşekkürler, bende size güzelliklerle dolu, mutlu yıllar dilerim..

    YanıtlaSil
  3. Ben senin yazilarina bayildim tatlim takipcinim artikkk

    YanıtlaSil
  4. bunları her gün mü yapıyoruz

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...