30 Ocak 2014 Perşembe

Haftanın çalışması


Bugün yeni ay.. Bizde bugün yine dileklerimiz ve yeni başlangıçlar için niyet ederek yeni bir esma çalışmasına başlayacağız inşallah!
Astrolojik olarak Yeniay, yeni projeler, yeni girişimlerin başlangıcıyla ilişkilendirilirken, Dolunay, bir tamamlanma sürecidir. Her yeni ay bazı konuların ön plana çıkmasına destek veriyor. Yeniayın o saatlerdeki enerjisini bu yönde kullanabiliriz. 


Bu haftada  Ya Fettah esmasının değişik bir kombiniyle devam ediyoruz.. 



NİYETİMİZ:

"Hayatımda değişmesi gereken beni yoran ve üzen konuların önümüzdeki Dolunay’a kadar farkındalığımla buluşmasını ve Dolunay’dan itibaren hayatımdan çıkmaları için gerekli şartların oluşmasını seçiyorum.
Geleceğe güvenle bakıyorum. Bir dahaki yeniaya kadar dileğimin gerçekleşmesi için gerekli tüm şartların oluşması için niyet ediyorum.."


DUAMIZ:


Allah’ım İşlerimi kolaylaştırman,
Bağlı olan işlerimi çözmen,
Kazancıma malıma bereket ihsan eylemen,
Bütün çalışmalarımı bana bereketli kılman ve her şeyi HU ismin ile
Bütün zorluk düğümlerimi çözmen.........................olması NİYETİ ile. 
{Noktalı kısımda dileğinizi söylüyorsunuz}

"Ya Allah, Ya Fettah, Ya Bais, Ya Aziym"

Günlük 1000 adet olmak üzere bir hafta boyunca Perşembeye kadar bu esmaları zikredeceğiz..

Bu niyet çalışmasını yapan arkadaşlarımında dileklerininde olması NİYETİ ile..
Amin!




Herkese hayırlı çalışmalar diliyorum..

Katılanlar "beğen"i işaretlemeyi unutmuyor:)
Sevgilerimle



DUA eden kişinin çevresindeki kişilerin beyin dalgaları, kendisininki ile birleşerek son derece güçlü dalgalar üretilebileceği gibi; toplu DUA'lar dahi büyük tesirler meydana getirir. Bu sebeptendir ki Hazreti Rasûlullâh AleyhisSelâm şöyle buyurur:
"Üç kişi bir araya geldikleri zaman, birlikte ettikleri DUA'yı ALLÂH geri çevirmez."

*Çalışmaya katılanlarda, sorusu olanlarda bu yazının altına yorum bırakabilirlerse memnun olurum. Maillerde gözümden kaçan olabiliyor.

14 yorum:

  1. HU ismin ile kısmında ne demek istediğini anlayamadım :( bende katılmak istiyorum ancak yanlış mı yazıldı acaba diye düşündüm anlayamadım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "ALLÂH" dâhil tüm isimler "HÛ"ya bağlı geçer..

      "HÛ"

      Mutlak bilinmezliğe ve kavranılmazlığa işaret ismi
      "O"
      "O" dediğin varlık...
      "Allah "ismiyle işaret edilen ZÂT’ın Hüviyetine işaret eden isim...
      “Allah isminin sonundaki H harfinin işaret ettiği hüviyeti Zât....
      İster vahiy yollu gelsin, ister bilinç yollu üzerine eğilinsin, algılanan her "şey"in hakikatinin derûnu...
      Arş-ı Azîm’in Rabbi ...
      Evvel Âhir Zâhir Bâtın olan...
      “ZÂHİR” ismiyle işaret edilen...
      Gaybın (algılayamadıklarınızın) anahtarları (bilgisi) indinde olan...
      Niteliksiz ve niceliksiz bir yolla, varlığın özündeki bir boyutsal öteliğe işaret eden isim...
      Teklik boyutu...
      Çokluk görüntüsünün ardındaki, Öz`deki Teklik boyutu...
      Cüz`ün özündeki Teklik boyutu...
      Oluşumun kaynağı ...
      Her an cüz`lerdeki tasarrufu oluşturmakta olan...
      Evrensel boyutlu “TEK”lik noktası olarak algılanması istenene işaret eden isim...
      İnsan “ismi anılan bir şey değilken, yok iken”, kendi özellikleriyle varlığa çıkartıp; sonra tekrar “yok”luğumu fark ettirip; sonra tekrar bu gerçeği bilmiş olarak yaşatırken; bunun hakkını verememenin cehennemini ebediyen yaşatacak olan, O!.
      Sana, “ben” kelimesi ile işaret ettiğin varlık dağını paramparça edecek sırra işaret ettiği halde; farkındalığı da açığa çıkarmayan; bunun a’mâlığı ile dünyanı değiştirtecek olan, O!.

      AHMED HULUSİ

      Sil
    2. çok teşekkür ederim. 1500 tane okudum herkese hayırlı dualar :)

      Sil
  2. merhaba,ben müsait olamadığımdan dolayı katılamadım :(
    ama birşey soracağım;rızık,bereket,kapıların açılması vs istekler için en etkili mücerrep çalışma yöntemini biliyorsanız,yardımcı olur musunuz rica etsem ?

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ya Gani- Ya Muğni
    Ya Fettah- Ya Rezzak esmaları okunabilir..

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben ilk günden beri okumaya devam ettim ama dün benim için biraz karışık bir gün oldu tamamlayamadım :( bugun yine devam ettim ama içime sinmedi emin olamadım bir sorun olur mu sizce ?

    YanıtlaSil
  5. Niyet ettim;
    "Hayatımda değişmesi gereken beni yoran ve üzen konuların önümüzdeki Dolunay’a kadar farkındalığımla buluşmasını ve Dolunay’dan itibaren hayatımdan çıkmaları için gerekli şartların oluşmasına...
    Bir dahaki yeniaya kadar dileğimin gerçekleşmesi için gerekli tüm şartların oluşması için niyet ediyorum.."

    Allah’ım İşlerimi kolaylaştırman,
    Bağlı olan işlerimi çözmen,
    Kazancıma malıma bereket ihsan eylemen,
    Bütün çalışmalarımı bana bereketli kılman ve her şeyi HU ismin ile
    Bütün zorluk düğümlerimi çözmen.........................olması NİYETİ ile OKUDUĞUMUZ "Ya Allah, Ya Fettah, Ya Bais, Ya Aziym" isimlerin hürmetine sen dileğimi hakkımda kolaylaştır!
    AMİN!
    Bu çalışmaya katılan Arkadaşlarımında gönlünde her ne dileği varsa sen kabul eyle Rabbim!
    AMİN AMİN AMİN YA RABBİM!

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...