23 Ocak 2014 Perşembe

Haftanın Niyet çalışması



Bu haftanın çalışması "Fettah ve Bais" esmalarıyla... 



Hatırlarsanız bu esmaları birlikte okuduğumuzda "Ya Bais" her türlü dileklerimizde, yanına koyduğumuz esmayla aktive gücünü aktive ederek olmayacakmış gibi görünen bir işi bile hayata geçirir. Yani bu esmayla birlikte istediğimiz konuya uygun esmayı kombin ediyoruz" demiştim.. Ve Fettah esmasıyla birlikte çalışacağız.. 

"FETTAH" ESMASIYLA ÇALIŞMAMIZIN EN ÖNEMLİ SEBEBİ biliyorsunuz 30 Ocak günü yani bir dahaki Perşembe yeni ay... Ya Fettah yeni ayda okunması en fazla önerilen esmadır.. Başlangıçlar için idealdir..

Şöyle yapıyoruz;
Allah’ım Bağlı olan işlerimi çözmen, Kısmetimi açman; Tüm İşlerimi kolaylaştırman,
Kazancımıza, malımıza, bolluk ve bereket; NİYETİ İLE...

diyip

"Ya Bais Ya Fettah" günlük 1062 defayı mutlaka kendimiz için tamamlarken toplu hatmimize de yine okuyabildiğimiz kadar bağışlıyoruz..

Şimdi buraya bir açıklama getireyim okuduğunuz 1062 toplu okumamıza dahil edebilirsiniz. Sadece altını çizmeye çalıştığım nokta okuyan kişinin günlük 1062 yi mutlaka tamamlaması gerekli..

-------------------------------------------------------------


Ve son olarak bu çalışmayı yaparken İnşirah suresini okumak tesirini hızlandırır diye bir dip not vardı bende size iletmiş olayım:)

İnşirah suresi…

Besmele ile başlanır.

1.Elem neşrah leke sadrek
2. Ve vedağna anke vizrek
3. Ellezi engada zahrek
4. Ve refağna leke zikrek
5. Feinne meal usri yüsra
6. Inne meal üsri yüsra
7. Feiza ferağte fensab
8. Ve ila rabbike ferğab

Anlamı…

1.Biz, senin göğsünü genişletmedik mi?
2.Ve yükünü indirip-atmadık mı?
3.Ki o, senin belini bükmüştü;
4.Senin şanını yüceltmedik mi?
5.Demek ki, gerçekten zorlukla beraber kolaylık vardır.
6.Gerçekten güçlükle beraber kolaylık vardır.
7.Şu halde boş kaldın mı hemen diğer işe koyul ÇALIŞ…
8.Ve yalnızca Rabbine rağbet et.
AMİN

Son gün yani yeni ayın olduğu perşembe günü ;

Hayatımda değişmesi gereken beni yoran ve üzen konuların önümüzdeki Dolunay’a kadar farkındalığımla buluşmasını ve Dolunay’dan itibaren hayatımdan çıkmaları için gerekli şartların oluşmasını seçiyorum.
Geleceğe güvenle bakıyorum. Bir dahaki yeniaya kadar dileğimin gerçekleşmesi için gerekli tüm şartların oluşması için niyet ediyorum.."

Diye bir niyet yapıp çalışmamızı sonlandırıyoruz..

Umarım yeterince açıklayabildim..

Herkese hayırlı çalışmalar diliyorum..

Katılanlar "beğen"i işaretlemeyi unutmuyor:)
Sevgilerimle


33 yorum:

  1. bugün gördüm bugün başlasam :( artı 1062 yapsam Allah kabul etsin inşallah.... cümlemizin ... AMİN...

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Nural Hanım,
    Paylaşımınız için teşekkür ediyorum. Bugün başlıyorum. Allah Hepmizin güzel dualarını kabul etsin inşallah.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Nural Hanım,
    Paylaşımınız için teşekkür ediyorum. Bugün başlıyorum. Allah Hepmizin güzel dualarını kabul etsin inşallah.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba;
    Bugün mü başlıyoruz 30 Ocak'a kadar sürecek şekilde?

    YanıtlaSil
  6. Ben bugün gördüm ve başlıyorum tşk.ler

    YanıtlaSil
  7. bende şimdi gördüm nasip olursa akşam okumaya başlayacağım

    YanıtlaSil
  8. bende şimdi gördüm nasip olursa akşam okumaya başlayacağım

    YanıtlaSil
  9. her gün 1062 okuyoruz değil mi dün okuyamadım haberim yoktu dün okunması gereken 1062 taneyi bu gün 1062+1062 olarak okuyabilir miyim?

    YanıtlaSil
  10. Ben de sizinle birlikte calismaya basladiim YUCE RABBIM HEPIMIZIN DUALARINI LABUL ETSIN COK tesekkur ederiz bize de bu bilgileri ulastirdiginiz icin :)))

    YanıtlaSil
  11. Ben de katiliyorum duamiza YUCE RABBIM HEPIMIZIN DUASINI KABUL ETSIN size de cok tesekkur ediyoruz bizi bilgilendirdiginiz icin ALLAH herseyi gonlunuze gore versin

    YanıtlaSil
  12. Bende bugün başaldım. Şifa olsun herkese

    YanıtlaSil
  13. ben de dün ve bugün 2500 er tane okudum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hergün 2000 tane okudum bugun de 4000 tane okudum. hepimizin güzel dilekleri için :)

      Sil
  14. bende katıldım

    YanıtlaSil
  15. Sevgi 2124 tane-Ayşegül 2124 tane

    YanıtlaSil
  16. ben de katıldım

    YanıtlaSil
  17. Kusuruma bakmayin -bagislamamizi yine 22.00 persembe gunu yapiyoruz dimi ...Ucuncu defa katiliyorum ve Hayatim muthis etkilendi:) SVEGIMLE SARILIYORUM HEPINIZE!!!!Bulgaristandan selamlar!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, perşembe günü dualanıyor.. Bende sevgiyle sarıldım:)

      Sil
  18. Ben de katılmak istiyorum umarım geç kalmamışımdır

    YanıtlaSil
  19. bende katılmak istiyorum akşam 22:00 da enerjilerimizle buluşmak dileğiyle. SAKİNE

    YanıtlaSil
  20. 1026 tane okudum. Böylece bu hafta toplam 10.000 tane oldu.

    YanıtlaSil
  21. 1062 tane okudum Gül

    YanıtlaSil
  22. 2,5 yil gecmis son gonderinin uzerinden. Okuyanlar ne oldu? Neler degisti hayatinizda?

    YanıtlaSil
  23. 2,5 yil gecmis son gonderinin uzerinden. Okuyanlar ne oldu? Neler degisti hayatinizda?

    YanıtlaSil
  24. Bunu bende merak ettim. Açiklarsanız sevinirim

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...