24 Ocak 2014 Cuma

Marshmallow testi! {Bir çocuğun şekerle imtihanı!}

Videodaki Çocuklara deniliyor ki eğer bu şekeri belirtilen süre boyunca yemez ve beklersen sonrasında bir şeker daha ödülün var!
Ve çocuklar şekerle yalnız bir odada bırakılıp kameralarla gözlemleniyor..

Bu bir ceza değil sadece bir test!
Çünkü uzmanlar çocukların bu testle birlikte verdikleri sabrın yada sabırsızlığın geleceğe dair tutum ve davranışlarının çok iyi bir örneği olduğunu düşünüyor..

Hatta dahası var; Aynı çocukları uzuuuun uzun yıllar sonra arayıp buluyorlar ve hayatlarına göz attıklarında; şekeri sabırla bekleyen çocukların çok daha düzgün hayatları işleri kariyerleri olduğunu gördükleri gibi, dayanamayıp şekeri yalayan, yiyen, tırtıklayan çocukların ise hayatlarında da her şeyin çokta yolunda gitmediğini başarısız olduklarını hayretle görüyorlar..

Yani Bir çocuğun şekerle imtihanından çok daha fazlası var.






Sahi kendinizi bu çocukların yerine koyduğunuzda ne yapardınız dürüstçe cevap verin ama?:)
Ben mi, ben kesinlikle elimi bile sürmezdim, gerçekteeen!:)

Ayrıca Videonun sonundaki o Sabırla bekleyip iki şekeri ağzına atan çocuğa bayıldımmmmm! :))

2 yorum:

  1. bende sürmezdim kesinlikle :) hatta annem ablam ve benim çocukluğumuzu anlatırken hep örnek verir babam bazen gece geç eve gelirdi yani bişz uyumuş olurnmuşuz gelirken bize gofret getirirmiş sabah salonda sehpanın etrafında babam kalkana ve bize verene kadar dört dönermişiz annem bizi izermiş ama dokunmazmışız bile :D

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlıymışsınız:)

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...