6 Şubat 2014 Perşembe

6 Şubat 2014 -- Bu haftanın çalışması:




Bu hafta her gün 10 bin ihlası toplu olarak okuyarak İhlas hatmi yapacağız..

Nasıl katılabilirim?

Günlük okuduğunuz miktarı bildirerek çalışmaya katılmış oluyorsunuz.. Bir kişi kendi başına on bin yapmıyor hep birlikte paylaşarak yapıyoruz.. Yani okuyabildiğiniz miktarı bildiriyorsunuz gün sonunda hesaplıyoruz ve bu şekiilde Her gün 10 bin tane ihlası tamamlayacağız inşallah.. Umarım bu nokta anlaşıldı..

Ve bir hafta boyunca yani bir daha ki perşembeye kadar devam edecek 13 Şubat Perşembe günü 22:00 da yine toplu halde aynı saatte dua ederek çalışmayı bitireceğiz..

Hepsi bu, çok sevgili NRLblog takipçileri:)
Bu bir haftalık görevimizde budur! :) Herkese iyi çalışmalar diliyorum.

NİYETİMİZ:

Noktalı yeri siz doldurarak...................... dileğim için Niyet ettim TEZAHÜR GRUBUyla okuyacağımız İhlas hatmine katılmaya..



Bismillâhirrahmanirrahim

Merhametli, esirgeyen ve bağışlayan Allah’ın adıyla:

1.Kul hüvallâhü ahad.
(Ey Muhammed!) De ki: O Allah’tır, bir tektir.

2.Allahü s-samed.
“Allah samettir.(Her şey ona muhtaçtır; o, hiçbir şeye muhtaç değildir)

3.Lem yelid ve lem yûled.
O, doğurmamış ve doğmamıştır.

4.Ve lem yekûn lehû küfüven ahad.
Hiçbir şey O’nun dengi ve benzeri değildir.


37 yorum:

  1. merhaba nural ne zaman başlayalım100 tane benden fazlası olsun eksiği olmasın

    YanıtlaSil
  2. bendende 100 tane hergün

    YanıtlaSil
  3. nuralcığım..epeydir yoktum.yeni geldim.bende katılıyorum. 100 tane okudum.sevgilerimle ..emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet, nerelerdeydiniz gözüm aradı valla..

      Sil
  4. 200 Adet selamlar

    YanıtlaSil
  5. Ben bugun gördüm. 100 tane okusam sgy

    YanıtlaSil
  6. Grup sayfasında hatmimiz her gün on bini fazla fazla geçiyor çok şükür... Okuduğunu bildiren herkes bu çalışmaya dahildir..

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler nuralcığım...buğün 200 tane okudum.sevgilerimle emel...

    YanıtlaSil
  8. 100 adet, sevgiyle ihtiyaci olan arkadaşların tüm ihtiyaclarinin karşılanmasi dileğiyle. (:)

    YanıtlaSil
  9. nuralcığım.. 200 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar nural hanım bugün 500 adet okudum

    YanıtlaSil
  11. 1000 tane okudum

    YanıtlaSil
  12. nuralcığım....300 tane okudum.sevgilerimle emel....

    YanıtlaSil
  13. 300 tane...saygılarımla

    YanıtlaSil
  14. nuralcığım... 300 tane okudum.sevgilerimle emel......

    YanıtlaSil
  15. Ayşegül 300 adet, Sevgi 500 adet

    YanıtlaSil
  16. nuralcığım....200 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  17. Sevgi 500 adet, Ayşegül 50 adet

    YanıtlaSil
  18. Yuz adet İhlas okurum şıfa ıcın

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...