1 Şubat 2014 Cumartesi

Balık kokusunu gidermek için...



Balığı çok seviyorsunuz ancak piştikten sonra eve sinen sırf o ağır koku için yanına bile
yaklaşmıyorsunuz.... mu? :)


Balığı pişirdikten sonra bu kokudan kurtulmak istiyorsanız bunun için en pratik yöntem ocakta limon yada portakal kabuğu yakmak... . 

Diğer öneriler arasında sirke kaynatmak yada deterjan kaynatmakta var.. Aslında bir çok öneri var ama ben bu ikisinin kesinlikle en etkilisi ve yeterli olduğunu söyleyebilirim.

Ayrıca elinize sinmişse -ben eldivensiz elimi sürmem bu yüzden elimde çok fazla koku kalmıyor-  limonla ovmakta iyi netice veriyor. .

Şimdi durup dururken bu da nereden aklıma geldi? Akşam balık pişirmiştim ve ocakta portakal kabuğu yakarken... :)

Belki bu ufacık püf noktası googleda "balık kokusu nasıl giderilir" diye aranan birilerinin işine yarar:)


6 yorum:

  1. ben de bir arkadaşımda görmüşdüm balık kızartığı tava yada ne ise onun içinede (yağı birufak atık şişesine aldıkdan sonra )tamamen su ile doldurup biraz bulaşık deterjanı biraz kahve bikrazcık balıktan artan limon kabukları ksıkılmış limon onları attı fokur fokur kaynattı biz bulaşıkları halledene kadar suyu nerdeyse bitti en son tenceresini aldı soğuk sudan geçirip makinaya attı ve sıfır balık kokusu ne makinasında ne evde ne mutfakta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet limon ve deterjan kaynatmak gerçekten çok etkili

      Sil
    2. Nasil anlatsana

      Sil
  2. daha dün yaktım ben de.limon ve portakal kabuğu.zaten severim bu kokuyu estiden evimiz sobalı iken koyardık sobanın üstüne.

    YanıtlaSil
  3. Bende denedim ama hala var ne yapmaliyim piskolojimi bozdu nolur birsey yapin :-) <3

    YanıtlaSil
  4. Piskolojimi bozuyor

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...