20 Şubat 2014 Perşembe

Bu haftaki niyet çalışmamız..

Her Perşembe dileklerimizin olması için Esma zikri başlıyoruz.. Aslında bu çalışmaları grup sayfamızda yapıyoruz ama "benim Facebook profilim yok bende bu çalışmalara katılmak istiyorum" diyen arkadaşlarımız için blogtan da duyuruyorum... Orada sistem şöyle işliyor:) Her gün okudukça o gönderinin altına şu kadar okudum diye yazıyoruz ve bir hafta içinde toplamda ne kadar okunmaya niyet edilmişse onu tamamlıyoruz.



 Bu dua enerjisinden oluşan çemberin bir halkası da siz olmak isterseniz;



Her ne dileğimiz varsa!


"Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun Niyet çalışmasına sevgi ile katılmaya. 
Ve bu Çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm iyi niyetim, enerjim ve DUAnın gücüyle bir araya gelmeye."

 Başlamayı düşündüğümüz bir iş, hayatımızla ilgili vermek istediğimiz bir kararla ilgili hayırlı bir başlangıca niyet edip Rabbimizden hakkımızda hayırlısını isteyerek muvaffakla sonuçlandırmasını dileyelim. 


Ve esmamızı okumaya başlıyoruz.

{Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.}

Okuyacağımız esmalar;

"Ya ALLAH, Ya KERİM Ya VEHHAB"  1171 defa okuyacağız.  

Rızık, bolluk, kolaylık ve karışık işlerin çözülmesinde kimya gibi bir hassaya sahiptir..


“Ey Allah’ım, "Ya Vehhab" ismi şerifin hürmetine  dileğimi hakkımda kolaylaştır.”  diye dua ediyoruz.



Bu kendimiz için günlük okumamız gereken miktar. Birde ayrıyeten okuyabildiğimiz kadar- ki bunda zorlama yok "Bu Çalışmaya katılan arkadaşlarımın niyetine" diyip okuduğumuz miktarı yazıyoruz. Yani onlara hediye ediyoruz:)


Ve son olarakta 27 Şubat Perşembe gecesi 22:00da duanın enerjisiyle bir araya geliyor ve


"Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim dileklerimizin kolaylıkla - güzellikle hayrımıza olacak şekilde gerçekleşmesini diliyorum" 

Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!




Sıklıkla sorulan sorular;


*Aynı saatte yapmak zorunlu mu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..

*Ayrıca çok önemli! Biz duada "bu çalışmaya katılan arkadaşlarımında dileklerini kabul et Allahım" diyoruz bu yüzden bu çalışmaya katıldığınızı bildirmeniz önemli

***

Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın ve okudukça bu yazının altına yorum bıraksın. Bunu ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmemiz için önemsiyorum..




Hepsi bu, çok sevgili NRLblog takipçileri:) 
Hepinize hayırlı çalışmalar diliyorum. Ennn kısa zamanda dileklerinizin hakkınızda hayırlı bir şekilde gerçekleşmesini diliyorum!




*Ana sayfada göremediğiniz son çalışmaları sağ taraftaki "haftanın çalışması" kategorisine tıklayarak bulabilirsiniz..

68 yorum:

  1. nuralcığım ... katılıyorum. 1171 tane şimdi okudum.sevgilerimle ..emel.

    YanıtlaSil
  2. bende niyet ettim ve başlıyorum sevgiyle kalın zeynep

    YanıtlaSil
  3. bende niyet edip başlıyorum zeynep

    YanıtlaSil
  4. Şimdi bitirdim 1171 tane okudum hepimizin hayrına olsun diyorum Zeynep

    YanıtlaSil
  5. bende katılıyorum:) bizi bu şekilde bir araya getirdiğiniz için çok teşekkürler nural hanım..
    Hilal

    YanıtlaSil
  6. nuralcığım ...1171 tane okudum.sevgilerimle ...emel.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler tesbihatı yaptım Allah kabul etsin ... Allah sizlerden razı olsun inşallah dualarım size de ulaşsın ..Bu siteyi çok sevdim, bayıldım..Ufacık şeylerden mutlu olmak çok güzel.. Uçuşan noktalar içimi ferahlattı..

    YanıtlaSil
  10. İyi ki varsınız. Bende katılıyorum.

    YanıtlaSil
  11. 1171okudum sevgiler

    YanıtlaSil
  12. 1171 tane okudum.Emine

    YanıtlaSil
  13. ben Zeynep site çok güzel emeği gecen sizlere çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  14. Tesadüf rastladım sayfanıza telefonuma kaydettim adresinizi şu Dakika'dan itibaren bende katılıyorumm

    YanıtlaSil
  15. bende katılıyorum.bugün gördüm.nimet

    YanıtlaSil
  16. 1171 tane okudum.yani günlük miktarı.Allah hepimizin dualarını kabul etsin.nimet

    YanıtlaSil
  17. nuralşcığım ...1171 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  18. NRL: Kenzüle arşın 7 günlük kürüne sizi tarifinizle pazartesiden itibaren utgulamaya başladım bitmesine 2 gün kaldı gece gündüz kenzule arş okudum kısasını okuyorum ama uzun olan bana yasak..Sabah 3 adet ,İkindiden sonra 21 adet okuyorum dileğilm de gelişmeler oldu.. Benim uğurum çift rakamlar tekrakamlar benim için sıkıntı olurmu.?mesela (1171) Ben Emine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır sıkıntı olmaz. Esmalar birer enerji köküdür ve 1171 'İ Bu esmanın şarj sayısı olarak düşünün..

      Sil
  19. 1500 er tane okudum dün ve bugün
    Hilal

    YanıtlaSil
  20. 1171 tane okudum Zeynep

    YanıtlaSil
  21. rica etsem kenzül arş duasının uygulamasını bana da anlatırmısınız? bende okumak istiyorum sevgiyle kalın zeynep

    YanıtlaSil
  22. Kenzule arş: pazartesi sabah kuşluk vakti Allah rızası için 12 rekat namaz kıldım sonra istedim kadar estağfurullah çektimim, 70 tane ya allah, ya rahman, ya rahim, ta kerim, ya kaviyyü, ya kadir dedim ve 1 tane kenzule arş okudum arkasından 3 yasin, 3 vakıa okudum..Bunları her sabah yaptım ikindi vakti 21 tane kenzule arş okudum 1vakia 7 tane şahmeran. okudum.Çarşamba gününden itibaren sabahları okuduğum yasinden hariç aralıklı saatlere dağıtarak toplam her gün 10 tane yasin okudum.. perşembe gece saat 3 sıralarında 2 rekat gece namazı kıldım allah kabul etsin; kısmetse yarın son gün ..Sabah okuduğum yasinle birlikte toplam yasin sayısı 72 olacak ben yasin ve kenzule arş sayısını kendi kafama göre yaptım..Sebep olanlara teşekkürler..Duam tam anlam kazandığı zaman çığlık atarak bildireceğim..Şimdilik olur gibi bir hareketlilik var olmazsa olmayan şeylerde de hayır var..

    YanıtlaSil
  23. 1171 tane okudum. nimet

    YanıtlaSil
  24. nuralcığım ...1171 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  25. duru, size çok teşekkür ederim en kısa zamanda bende yapıcam Allah dularınızı kabul etsin buna vesile olan herkesinde... zeynep

    YanıtlaSil
  26. Sevgili Nural , tane okudum. Zeynep

    YanıtlaSil
  27. Rica ederim adsız ne demek..Çok şükür 7 günlük dua uygulamam biraz önce bitti .. Bir haftada 84 rekat Allah rızası için namaz kılmış oldum..178 kenzüle arş, 72 yasin okudum 72 adet yasini kafamdan 72 millete dağıttım şimdi isteğimin olmasını bekliyorum Allah kabul etsin amin. Ezberimde olduğu halde yoruldum Ezberinde olmayan biraz zorlanabilir fakat, birkaç tane okuduğunuz zaman ezberinize girer..Sebep olan çok yaşasın hayatın tadını alsın..

    YanıtlaSil
  28. 1500 tane okudum
    Hilal

    YanıtlaSil
  29. Sevgimle katiliyorum!! Su ana kadar 500 hediyem olsun!!!!!!

    YanıtlaSil
  30. 1171 adet okudum nimet

    YanıtlaSil
  31. nuralcığım.....1171 tane okudum.sevgilerimle emel....

    YanıtlaSil
  32. dünkü yazımda 1171 yazmayı unutmuşum bugünde 1171 adet okudum zeynep

    YanıtlaSil
  33. 1220 adet okudum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  34. 1171 tane okudum.nimet

    YanıtlaSil
  35. dün 1171 bugün 1500
    Hilal

    YanıtlaSil
  36. 1171 tane okudum zeynep

    YanıtlaSil
  37. 1171 tane okıudum nimet

    YanıtlaSil
  38. nuralcığım 1171 tane okudum .srvgiler emel

    YanıtlaSil
  39. 500 helal hediyem olsun!!

    YanıtlaSil
  40. 1250 tane okudum.

    YanıtlaSil
  41. nuralcığım 1171 tane okudum sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  42. nural hanım 1250 tane okudum.Allah dualarımızı kabul etsin sevgiler

    YanıtlaSil
  43. 1171 kendi adıma okudum, inşallah yarında dua grubu için sayı bildireceğim... Rabbim gönlümüzde olanı hakkımızda hayırlı , hakkımızda hayırlı olanı gönlümüze razı eylesin.. AMİN

    GÜL:....

    YanıtlaSil
  44. sevgili nural, 1171 tane okudum Zeynep.

    YanıtlaSil
  45. dun 1171 tane bugün 1171 tane okudum.

    YanıtlaSil
  46. nural hanım şans ve başarı için de esmalar veya bi çalışma önerir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftanın çalışmaları kategorisinde bu konularda yaptığımız çalışmalar vardı. Bir bakın isterseniz.

      Sil
  47. Her şey kafada bitiyor Çift rakam uğurum diye kendimi şartlandırdığım için, bu zikri iki gün yaptım psikolojik olarak kalbim ağrıdı.. Zaten yapmakta olduğum başka dualarım var 1171 yarım bıraktım...Başka esmalara, bana uyan rakamlarda katılıcam kısmetse..

    YanıtlaSil
  48. dün için 1171 tane okudum.bugün saat 22 ye kadarda 1171'i tamamlayacağım inşallah.Fazladan okuyamadım, zamansızlıktan.Allah hepimizin dualarını kabul etsin.nimet.

    YanıtlaSil
  49. Ben önce 1250 tane ve daha sonra 500 tane daha okudum.Bu zor zaman da zorda kalanlara vesile olduğunuz için teşekkür ederiz. Allah cümlemizin duasını kabul etsin.Nilgün

    YanıtlaSil
  50. nuralcığım.... 1171 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  51. 2000 tane okudum

    YanıtlaSil
  52. 1171 tane okudum zeynep

    YanıtlaSil
  53. 1171 dua grubu için... Allah kabul etsin... GÜL

    YanıtlaSil
  54. bugün 1171 tane okudum ve tamamladım.nimet

    YanıtlaSil
  55. Kendi okuduklarımızdan hariç.Yanında okuduklarımızın toplamı 113.984 olmuş

    YanıtlaSil
  56. NRL Hanım ben ne için, kim için, yaptığım bütün okumalarımı bir torbada biriktiriyorum benim bir başıma okuduklarım, sadece, ya latif , neredeyse toplu okuma kadar ..

    YanıtlaSil
  57. 150 tane okuyabildim devam ediyorum Gül

    YanıtlaSil
  58. ALLAH hepimizin dualarını kabul etsin amin zeynep

    YanıtlaSil
  59. Bu haftaki çalışmamızda tamamlanmıştır arkadaşlar hepinizin duasına yürekten Amin!

    "Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum.
    Bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim dileklerimizin kolaylıkla - güzellikle hayrımıza olacak şekilde gerçekleşmesini diliyorum"

    Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...