22 Şubat 2014 Cumartesi

Esmalardaki Güç Kaynakları

GÜÇ
''Kendi gücümü kabul ediyor kendimin ve herkesin hayrına kullanmayı seçiyorum''

Güç kaynağını deneyimlemeyi seçtiğinizde ruhunuz bu kaynağa getirildiğinde:
Kendinizi bu kaynağın enerjisine açmayı kabul edin.

Kaynağın isimlerine uyumlanmak ve Allahın sizi yaratırken sevgiyle sizde var ettiği kaynağının vücudunuzdaki yerini bilmeyi seçin.


Güç: karar verme seçme ve yapabilme iradesini temsil eder.

Kaynağı güç olanlar kendileri çok güçlü oldukları halde bunu fark etmeyen kişilerdir.

Genellikle çevrelerinde baskıcı, yönlendirici kişiler bulunur.ve onlara karşı gelmekten , seslerini çıkarmaktan korkarak yetişmişlerdir.Ya da sahip oldukları güçleri başkaları üzerinde olumsuz olarak kullanmayı seçenlerdir.


Zikir çalışması yaparken zihninizde güç kaynağınızı nasıl deneyimlemek istiyorsanız onu hayal edin.

Uzun zamandır kendiniz için istediğiniz bir şeyi gerçekleştirirken hayal edebilirsiniz.Yada sevgiyle ''hayır'' derken kendinizi görebilirsiniz...ve mutlaka isimlerin anlamını hayata geçirin.

Davranışlarınıza ve seçimlerinize yansıtın. Her Esma ül hüsnayı yedi gün zikredin...Sonra içinizden hangisiyle devam etmek istiyorsanız onunla Yol'a devam edin.


Rüyalarınızı hayatın içinde yaşadıklarınızı mutlaka yazın. Böylece ruhsal yolculuğunuzun nasıl devam ettiğini görme yaşadığınız deneyimleri yorumlama şansına sahip olursunuz.

Aşağıdaki Esma ül Hüsnaların her birini 7 gün zikredin.
Güç kaynağının bağlı olduğu ESMA ÜL HÜSNA'LAR
KAFİ, MUKTEDİR, KAVİ, KAYYUM, MALİK, KEBİR, VARİS






SEVGİ

''Sevgi kaynağını kullanıyor, beklentisiz sevgiye kendimi açıyorum''

Sevgi kaynağını deneyimlemeyi seçtiğinizde, ruhunuz bu kaynağa ve Allah'ın sıfatlarına getirildiğinde:

Kendinizi bu kaynağın enerjisine açmayı kabul edin.

Kaynağın isimlerine uyumlanmak ve Yaradanın sizi yaratırken sevgiyle sizde var ettiği kaynağının vücudunuzdaki yerini bilmeyi seçin.

Anlayış, sıcaklık, yakınlık, şefkat ve merhameti içeren bir kaynaktır.

Her ne yapıyorsanız yaptığınız şeyi sevgiyle yapmak.

Beklentisiz bir şekilde sevgi vermek.

Karşılıksız iyilik yapmak.

Kendiniz için değer gördüğünüz her şeyi başkaları için de değer görmek.

Yaşadığınız deneyimler için ''NEDEN BEN?'' diye sormamak.

Allah'dan geleni kabul etmek.

Sevgi kaynağının hayatınızda aktif olarak akmasıdır. Kaynağı sevgi olan kişiler çoğunlukla kendilerine bunun tam tersi ortamlar seçerler. Yani anlayışsızlık, yargılama, soğuk ortamlar.

Bağlılıktan kuşku duymak, güvenip açılmamak.

Aşağıdaki Esma ül Hüsnaların her birini 7 gün zikredin.
Sevgi kaynağının bağlı olduğu ESMA ÜL HÜSNA'LAR:

RAUF, AFUVV, KERİM, BERR, HALİM, LATİF, VEDUD,
MÜM'İN




BİLGİ
''Sahip olduğum bilgiyi içselleştiriyor, bilgelik durumuna geçmeyi kabul ediyorum.''

Bilgi kaynağını deneyimlemeyi seçtiğinizde, ruhunuzun bu kaynağa ve Allah'ın sıfatlarına getirildiğinde:

Kendinizi bu kaynağın enerjisine açmayı kabul edin. Kaynağın isimlerine uyumlanmak ve Yaradanın sizi yaratırken sevgiyle sizde var ettiği kaynağının vücudunuzdaki yerini bilmeyi seçin.

Bu bilgi içsel biliş halidir. Daha çok bilgelik şeklinde tezahür eder.Ama aynı zamanda diğer bütün bilgileri de içerir.İçsel sezgilerinizi de ifade eder.Anlamayı ve bilmeyi kabul ettiğinizde bununla ilgili bir yeteneğinizi ifade ettiğinizde bilgi kaynağınızı harekete geçirmiş olursunuz.

Bilgiyi içselleştirmek bize bilgeliğin kapılarını açar. Bilgiyi içselleştirmek bizi güçlü kılar.Güç de hayatın içinde kararlı olmakla mümkündür.Bilgelik düzeyine geçen kişi tekamül yolculuğunun yarısını tamamlamış kişidir.

Anlayış, empati kurma, bilgiyi hayır için kullamayı seçmek bu kaynağın sihirli anahtarlarıdır.

Bilgi, iki ucu sivri kılıç gibidir.Bir tarafı sizi yönetir,diğer tarafını ise siz yönetirsiniz.İkinci ucu seçen, bilgi kaynağının ve Allah'ın sıfatlarının yaşamda yer bulmasına aracı olur.

Bilgi, kendinden bilmektir. Bilgi, sana verilenleri kabul etmemek (aile-okul-kitaplar vs...) sana verilenleri sende olanı hayata geçirmek için araç haline getirmektir.Onların seni hafızan olmasına izin verme.Onlardan ibaret olduğunu düşünme. Çünkü sen çok daha fazlasısın.Bilgi, kendinden olanı hayata geçirmeyi seçmektir.

Kaynağı bilgi olanlar, okumaya, öğrenmeye, düşünmeye çok yatkın olurlar.Fakat bir yandan öyle bir aile seçerler ki bu aile onları bu konuda pek desteklemez ya da önemsemez.


Aşağıdaki Esma ül Hüsnaların her birini 7 gün zikredin.
Bilgi kaynağının bağlı olduğu ESMA ÜL HÜSNA'LAR
ALİM, HAKİM, RAB


ZENGİNLİK
''Maddi manevi zenginliği, bolluğu görmeyi ve kullanmayı seçiyorum''

Zenginlik kaynağını deneyimlemeyi seçtiğinizde ruhunuz bu kaynağa ve Allah'ın sıfatlarına getirildiğinde:

Kendinizi bu kaynağın enerjisine açmayı kabul edin.Kaynağın isimlerine uyumlanmak ve Yaradanın sizi yaratırken sevgiyle sizde var ettiği kaynağının vücudunuzdaki yerini bilmeyi seçin.

Zenginlik kaynağı, yaşamla ilgili her türlü bolluğu ifade eder. Daha çok maddi bolluk anlamındadır.Hakkınız olan bolluğu hayatınıza çekmeniz için yapmanız gereken eylemler vardır.O zaman ancak bol paraya, maddi birikime ulaşırsınız.

Bu kazançları hak ilkelerine uygun hayatınıza çekmeniz lazım.

Zenginlik sahip olduğumuz sevgidir.Bu sevgi önce Yaradan'a sonra kendimize vereceğimizdir. Sevgi bizde başlıyor. Kendini sevmeyen, Yaradan'a küs olan kişi başkasını asla sevemez.

Zenginlik, yaradılış anından itibaren zaten her şeye sahip olduğunu farketmektir.

Zenginlik, kendi ruhunla işbirliği içinde olmaktır.

Zenginlik, Yaradanın meleklerin sana yardım etmesine izin vermektir.

Zenginlik, rüyalarını gerçekleştirme arzundur. Yaradanın karşısına seni çıkaracak olan sahip olduğun zenginliklerdir.

OL'duğun şeylerdir. Olanlar değil! Zenginlik sahip olmadan sahip olacaklarının sana yaşatacağı duyguların toplamıdır.


Aşağıdaki Esma ül Hüsnaların her birini 7 gün zikredin.
Zenginlik kaynağının bağlı olduğu ESMA ÜL HÜSNA'LAR
GANİ, MECİD, REZZAK

Alıntıdır..

11 yorum:

  1. Esmaül hüsnaların, her gün, üçte birini zikrediyorum hepsinin meyvesini topluyorum bana en çok yarayışlısı ya latif fakat esma ların birisi bana dokunuyor (el aziz) hergün 1000 adet okuyorum bir gece 8.817 adet okudum karşık rüyalar gördüm yıldırmak isteyen şeytanın sanırım üstüne gitmeliyim..

    YanıtlaSil
  2. bende Allahın şifa veren ismi olan ya ŞAFİ yi hergün yüz defa çekiyorum hatta elimi ağrıyan yada iyileşmesini istediğim yere koyup okuyorum çok iyi geliyor sizlerle paylaşmak iştedim allah tüm hastalarıda bu isimle şifalandırsın zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler paylaşımınız için.. Birde "Hayy Allah Cami" esmaları da çok iyi gelir..

      Sil
    2. artık sizin dediğiniz gibi okumaya başladım iyi ki sizi tanımışım zeynep

      Sil
  3. Benim göğüslerim de kitle ve kistler var patates tarlası gibi doktorlar..ama birileri gibi, kimseyi mateme sokmuyorum..Kistlerim beni öldürecek olsa da ben kistleri mi seviyorum..Ben düsmanımı bile seviyorum..Ya şafi ya kafi ya muafi diyorum bende.. kaderde varsa ölmek isim seslenmek vız gelir.. Ama ben çok okuyan biriyim,, inancım çok derin...Haslalıkların yegane sebebi insanlardır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Kesinlikle katılıyorum hastalıkların sebebi insanlar, tamamen yaşamımızdaki tıkanıkları göstermek için ve bu uyarıyı dikkate alarak kendimizi düzeltmem için yaşamımızda varlar..

      Sil
    2. çok geçmiş olsun Allah şifa versin zeynep

      Sil
  4. NRL: Teşekkür ederim ..Öyleyse iyi.. bu insanlar iyi ki var..Kistlerim bünyemi sarmış durumda ama vahim bir durum yok ..kistlerin gelişi sustuğum yerde başladı Konuştuğum zaman tek bir tanesi azdı..

    YanıtlaSil
  5. NRL: Akıl akıldan üstün size akıl danışmak istiyorum; ben bu esma ül hüsnaları çekmejten bitkin düştüm şuda güzelmiş bu da güzelmiş derken, neredeyse esmaların hepsini zikretmeye başladım Kuranı kerimden belli başlı düzenli okuduğum ayetlerde var ayakta, sokakta, bulaşıkta ezbere okuyorum hepsini ama, dünya nimetlerinde elimi eteğimi çektim..Ara ara gün atlayıp dinleneyim mi yoksa hep okumaya devam mı edeyim..? Okumadığım zaman kendimi garantide hissetmiyorum..Okuduğum zaman da çok yoruluyorum bazen mübalağasız hiç kalkmadan 4 saat okuyorum.. Caba okumanın dozunu aşıyormuyum..??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir esmayı okumak için seçtiğinizde devamlılık esastır..Size kendinizi iyi hissettiren esmaları seçip 10 tane de olsa hergün aynı sayıda devam etmek en doğrusu.. Kendinize ihtiyaçlarınıza göre esmalardan günlük bir ders belirleyin her gün onu okuyun.. 3-4 ay sonra diğerleriyle başka bir kombin yapın ona devam edin birazda... Ve bu zaman zarfında zaten yolunuza hangileriyle devam edeceğinizi çok net belirlersiniz.

      Sil
  6. yukardaki esmaları kaçar adet okumamız gerekiyor bilgilendirirseniz sevinirim.teşekkürler

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...