13 Şubat 2014 Perşembe

Haftanın çalışması:


Bu hafta fetih suresinin ilk ayetini okuyoruz..

"İnna fetehna leke fethan Mübina" Toplam Okunma sayısı (313,489)

Herkes okudukça bu yazının altına ne kadar okuduysa not düşsün, şimdiden okumaya başlayabiliriz..

Perşembe gününe kadar hatim sayısını tamamlamaya çalışacağız inşallah. 


Her ne dileğimiz varsa!

"Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun Niyet çalışmasına sevgi ile katılmaya. 
Ve bu Çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm iyi niyetim, enerjim ve DUAnın gücüyle bir araya gelmeye."

 Başlamayı düşündüğümüz bir iş, hayatımızla ilgili vermek istediğimiz bir kararla ilgili hayırlı bir başlangıca niyet edip Rabbimizden hakkımızda hayırlısını isteyerek muvaffakla sonuçlandırmasını dileyelim. 



Ve son olarakta;


Perşembe günü saat 22:00da hep birlikte dua ediyoruz..


"Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim dileklerimizin kolaylıkla - güzellikle hayrımıza olacak şekilde gerçekleşmesini diliyorum" 

Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!




Sıklıkla sorulan sorular;


*Aynı saatte yapmak zorunlu mu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..

*Ayrıca çok önemli! Biz duada "bu çalışmaya katılan arkadaşlarımında dileklerini kabul et Allahım" diyoruz bu yüzden bu çalışmaya katıldığınızı bildirmeniz önemli

***

Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın veya bu yazının altına yorum bıraksın. 




Bu haftaki görevimizde böyle çok sevgili NRLblog takipçileri:) 
Hepinize hayırlı çalışmalar diliyorum. Ennn kısa zamanda dileklerinizin hakkınızda hayırlı bir şekilde gerçekleşmesini diliyorum!


NOT:
FACEBOOKTA Niyet çalışmaları yaptığımız bir grubum var bu çalışmanın aslı orada devam ediyor ancak ben bloğu takip eden arkadaşlarımında katılabilmesi için buradan da yayınlıyorum..

*Ayrıca ilk sayfada göremediğiniz son çalışmaları sağ taraftaki "haftanın çalışması" kategorisine tıklayarak bulabilirsiniz..

67 yorum:

  1. nuralcığım ben katılıyorum. şimdi 100 tane okuyorum.sevgilerimle emel....

    YanıtlaSil
  2. bende katiliyorum

    YanıtlaSil
  3. bende katiliyorm

    YanıtlaSil
  4. bende katılıyorum

    YanıtlaSil
  5. bende katiliyorum simdilik 100 tane benden

    YanıtlaSil
  6. simdilik 100 tanede benden.

    YanıtlaSil
  7. Katılıyorum. Her zaman ki gibi....

    YanıtlaSil
  8. bugün 100 tane okudum

    YanıtlaSil
  9. 50 tane okdum hayırlara vesile olsun inşallah

    YanıtlaSil
  10. paylaşımınız için teşekkürler sayfanızı özenle hergün takip ediyor yeni bilgiler ediniyorum çok çok teşekkürler çalışmalarınız çok ayrıcalıklı ve harika başarılarınızın devamı dileğiyle mutlu günler hayırlı CUMALAR...:))) NURGÜL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bu güzel yorumunuz için:)

      Sil
  11. bende katılıyorum her gün 100 tane okuyorum

    YanıtlaSil
  12. nuralcığım..bügun 213 tane bir okudum.+ 313 tane okudum.sevgilerimle emel...

    YanıtlaSil
  13. Bende katiliyorum her gün 100 tane okuyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Tülay 500 adet, Sevgi 500 adet.

    YanıtlaSil
  15. bende katılıyorum.. paylaşımlarınız için çok teşekkürler :)
    Hilal

    YanıtlaSil
  16. nural hanım,bende katılmak istiyorum.nimet

    YanıtlaSil
  17. 100 adet okudum nimet

    YanıtlaSil
  18. bugün 100 adet okudum- nur

    YanıtlaSil
  19. bende katılıyorum nural hanım,
    bugun 1064 adet okudum-seda

    YanıtlaSil
  20. Tülay 500 adet, Sevgi 2.000 adet

    YanıtlaSil
  21. Pazar günü içinde 500 adet yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  22. Pazar günü Sevgi içinde 1.000 adet yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  23. nuralcığım ...313 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  24. Şu ana kadar okunan Toplam da 100016 oldu..

    YanıtlaSil
  25. bende katılıyorum

    YanıtlaSil
  26. 213 tane okudum :)

    YanıtlaSil
  27. nuralcığım ...313 tane okudum sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  28. nuralcığım....313 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  29. Su ana kadar 1000 Sevgimle katiliyorum!!

    YanıtlaSil
  30. nural hanım 400 tane bugun okudum.

    YanıtlaSil
  31. Tülay 500 adet, Sevgi 1.200 adet

    YanıtlaSil
  32. 350 tane bugün okudum

    YanıtlaSil
  33. günaydın 600 adet okudum.. devamı gelecek inşallah... GÜL

    YanıtlaSil
  34. 150 adet okudum bugün - nur

    YanıtlaSil
  35. nuralcığım... 313 tane okudum sevgilerimle...emel.

    YanıtlaSil
  36. Şu ana kadar okunan Toplam 241.015 oldu

    YanıtlaSil
  37. 500 tane okudum
    Hilal

    YanıtlaSil
  38. 500 adet okudum nimet

    YanıtlaSil
  39. 200 tane okudum bugun

    YanıtlaSil
  40. günaydın 1000 adet... GÜL

    YanıtlaSil
  41. 1600 Tum kalbimle helal ediyorum!!

    YanıtlaSil
  42. Dün 100 bugün 200 :)

    YanıtlaSil
  43. nural hanım 1.000 adet okudum sevgilerle...

    YanıtlaSil
  44. nuralcığım... 313+313= 626 tane okudum. sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  45. nural hanım toplam ne kadar okunduğuyla ilgili tekrar bilgilendirir misiniz bizi

    YanıtlaSil
  46. Sevgili NRL şu ana kadar 1130 adet okudum. Devam edeceğim. Sevgiler, Hilal TAŞKAN.

    YanıtlaSil
  47. nuralcığım ....313 tane okudum. sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  48. Toplam 331.083 oldu. Yani geçtik bile:)
    Okuyan herkesin ağzına yüreğine sağlık. Akşam 22:00 da dualarda buluşmayı unutmuyoruz..

    YanıtlaSil
  49. "Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum.
    Bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim dileklerimizin kolaylıkla - güzellikle hayrımıza olacak şekilde gerçekleşmesini diliyorum"

    Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!

    YanıtlaSil
  50. Sevgili NRL, sabahki 1130'un üzerine 930 adet daha okudum. İnşaallah kabul olur. Amin. Sevgilerimle.. Hilal TAŞKAN

    YanıtlaSil
  51. nuralcığım..bize sebep olduğun için kucak dolusu sevgiler ..akşam dua da buluşmak üzere .....hoşçakal.emel.

    YanıtlaSil
  52. 500 tane okudum..

    YanıtlaSil
  53. 1500tane okudum
    Hilal

    YanıtlaSil
  54. Şu ana kadar okunan 388.936

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...