15 Eylül 2014 Pazartesi

İmtihana girecek olan öğrenciler için başarı olumlaması:






Öğrenci adayının kendi için yapabileceği olumlamalar ;

"Ben bu sınavda başarılı olmayı seçiyorum.
Başarılı olmam için gerekli her şey bende var. Ben dikkatli ve çalışkanım.
Ben her halimle başarılı olduğum için şükrediyorum."


Bunu gece uyumadan önce en az 3 defa tekrarlanmasını öneririm..



Ayrıca Dua ve esma çalışmaları olarakta;

Zihin açıklığı için bir bardak suya 148 kere "Ya Muhsi" okuyun. Bu uygulamayı 7 gün devam ettirin. Zihin açıklığı ve hafıza ve zekanın son derece artmasını yardımcı olur. 

Ayrıca İmtihana girmeden evvel bir pirinç tanesi üzerine 184 kere Ya "Mukaddim" okuyup yutturursanız da Allahın izniyle imtihanında başarılı olur.



*Sınava girmeden önce "besmele" çekerek 
“ Rabbi yessir vela tuassir Rabbi temmim bil hayr .” 
duası da okunabilir.


Rabbi yessir duasının anlamı:

Rabbi yessir=Rabbim kolaylaştır
ve la tuassir=Zorlaştırma
Rabbi temmim bil hayr= Rabbim hayırla sonuçlandır. 



Ayrıca sınava girmeden önce Besmele çekilir. “Ya Evvel celle Celalühü “ismi, şerifi 37 defa söylebilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...