30 Haziran 2014 Pazartesi

Amaaan Affettim gitti!.. :)


Kişisel gelişimle ilgili hikayeler içinde sıklıkla verilen örneklerdendir..

‘Şimdi, bugüne dek affetmeyi reddettiğiniz her kişi için bir patates alın, o kişinin adını o patatesin üzerine yazıp torbanın içine koyun.’ 

Sonra ;

Bir hafta boyunca nereye giderseniz gidin, bu torbaları yanınızda taşıyacaksınız. Yattığınız yatakta, bindiğiniz otobüste, okuldayken sıranızın üstünde, hep yanınızda olacaklar.’

Heey ne saçmalıyorsun..  Bu kadar ağır torbayı her yere taşımak çok zor diyorsunuz dimi?


İşte Affetmeyerek asıl kendimizi cezalandırıyoruz. 
Sırtımızda küfelerle dolaşıyor, ağır, kokuşmuş yükler taşımaya mahkum ediyoruz kendimizi..

Şimdi tekrar bir düşünün isterseniz; 
Affetmemekte inat ederek kime yapıyoruz acaba?


"Affettiğiniz kişinin onu hakedip haketmediği hiç önemli değil, önemli olan sizin tüm kötü duygulardan özgür olabilmeniz.


GÜN IÇINDE :

* KIZDIĞINIZ, SİZİ ÜZEN, OLUMSUZ ETKİLEYEN OLAYLAR, KİŞİLER OLURSA AKLINIZA GELEN HER AN İÇ SESİNİZİ DURDURARAK DEFALARCA VE SABIRLA

ALLAHIM SENİN SEVGİN VE YARDIMINLA, ………… (İSİM SOYAD/VEYA OLAY) TÜM SEVGİMLE BAĞIŞLIYOR, OLDUĞU GİBİ KABUL EDIYOR, ONAYLIYOR , SEVİYOR VE ÖZGÜR BIRAKIYORUM… diyin



Öfkenin Endişenin, Boşa harcanan bir enerji olduğunu fark edin.

Öyle anlarda  : HUZURLUYUM. SAKİNİM. GÜVENDEYİM. EMİN ELLERDEYİM. İHTİYACIM OLAN HER ŞEY BANA SUNULUYOR Diyin...

1 yorum:

  1. Affetmek çok güzel bir şey Eğer ben biriyle dargın olayım içim içimi yer illa barışmam lazım kimseyle küs duramıyorum hata karşıda olsa bile gurur yapmamam arar konuşurum ..benim böyle salakça bir huyum var birazda düşünmeden konuşmalarım var bu bende ve karşıda sıkıntı yakıyor .. Kişi yedisinde neyse yetmişinde oymuş hiç değişemiyorum..Beni patates torbasına koyan yoktur ama şahsen ben kendimi koymak isterim ...

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...