13 Mart 2014 Perşembe

Bu haftanın Niyet çalışma konusu; İmtihanda başarılı olmak için

Bu dua enerjisinden oluşan çemberin bir halkası da siz olmak isterseniz;




Öncelikle niyet ediyoruz!

"Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun  esma çalışmasına sevgi ile katılmaya. 
Ve bu Çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm iyi niyetim, enerjim ve DUAnın gücüyle bir araya gelmeye."


{Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.}



Ve esmamızı okumaya başlayabiliriz..



Her gün,1 bardak suya (184) kere “Ya Mukaddim” ismi şerifi okuyoruz ve sonrasında bu suyu imtihana girecek olan kişiye içireceğiz. {Anneler çocukları için veya isteyen kendi için bu uygulamayı yapabilir..}


Ve yine bir hafta boyunca okuyabildiğimiz kadar

“ Rabbi yessir vela tuassir Rabbi temmim bil hayr .”  duasını okuyoruz.. Hem kendimiz için okurken hemde Çalışmaya katılan arkadaşlarımıza hediyemiz bu dua olacak, okuduğumuz miktarı yine bildirmeyi unutmayalım...

anlamı:

Rabbi yessir=Rabbim kolaylaştır
ve la tuassir=Zorlaştırma
Rabbi temmim bil hayr= Rabbim hayırla sonuçlandır. 



Yapılacak olumlama:
Ben bu imtihanda başarılı olmayı seçiyorum!


Ve son olarakta 20- Mart Perşembe gecesi 22:00'da duanın enerjisiyle bir araya geliyor ve


"Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Bu çalışmaya katılan arkadaşlarımında imtihanlarında başarı nasip eyle yarabbim!

Amin! Amin! Amin!.. 


diyoruz...


Hepsi bu, çok sevgili NRLblog takipçileri:) 
Hepinize hayırlı çalışmalar diliyorum. En kısa zamanda dileklerinizin hakkınızda hayırlı bir şekilde gerçekleşmesini diliyorum!


Sıklıkla sorulan sorular;


*Aynı saatte yapmak zorunlu mu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..

*Ayrıca çok önemli! Biz duada "bu çalışmaya katılan arkadaşlarımında dileklerini kabul et Allahım" diyoruz bu yüzden bu çalışmaya katıldığınızı bildirmeniz önemli

***

Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın ve okudukça bu yazının altına "yorum" bıraksın. Bunu ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmemiz için önemsiyorum..






*Ana sayfada göremediğiniz son çalışmaları sağ taraftaki "haftanın çalışması" kategorisine tıklayarak bulabilirsiniz..


*Aslında şu an için bu çalışmaları Facebook Tezahür grup sayfamda yapıyoruz ama "benim Facebook profilim yok bende bu çalışmalara katılmak istiyorum" diyen arkadaşlarımız için blogtan da duyuruyorum... Orada sistem şöyle işliyor:) Her gün okudukça o gönderinin altına şu kadar okudum diye yazıyoruz ve bir hafta içinde toplamda ne kadar okunmaya niyet edilmişse onu tamamlıyoruz.

44 yorum:

  1. katiliyorum....

    YanıtlaSil
  2. katiliyorum:)))

    YanıtlaSil
  3. bu çalışmaya sınava girecek arkadaşım için katılmak istiyorum ama kendisiyle aynı ilde değiliz ne yazık ki :( çalışmaya bu durumda nasıl katılabilirim nasıl yapmam gerekli?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşınızın adına niyet ederek; Sadece suya okuma kısmını atlar diğer okumaları istediğiniz gibi yapabilirsiniz...

      Sil
    2. teşekkürler

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yerde "Bil hayır" diye geçiyor.. Tekrar arattım öyle..

      Sil
  5. günde 50 tane okuyacagım allah kabul etsin hepimizin dualarını

    YanıtlaSil
  6. eee ne ben ne de çevremdeki birileri sınava girecek :( ne yapcam şimdi.. GüL :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlamak istediğiniz bir iş varsa onun için olabilir yada idrakınızın artması içinde olabilir.. Dua sadece imtihan için değil kolaylıkla hallolmasını istediğiniz herhangi bir şey içinde yapabilirsiniz Gül hanım..

      Sil
    2. katılıyorum... teşekkürler

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. 198 adet okudum 200 tanede rabbi yessir okudum zeynep

    YanıtlaSil
  9. not düşmek istedim dün gece okumuştum Zeynep

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. sevgili duru bende bin diye biliyorum annannem öğretmişti banada bide eski kitaplarda bin yazıyo zeynep

    YanıtlaSil
  13. duru' cum düzeltiyorum eşim arapça biliyor ona sordum ve bil doğruymuş kitaptaki basım hatası dedi ben yanlış biliyormuşum Zeynep

    YanıtlaSil
  14. 184 tane okudum 200 tanede rabbi yessir okudum Zeynep

    YanıtlaSil
  15. 184 ve 350 tane rabiyesini okudum:)))

    YanıtlaSil
  16. 184 ve 200 rabbiyesi okudum...

    YanıtlaSil
  17. 184 ve 200 rabiyesini okudum amin...

    YanıtlaSil
  18. 510 tane okudum

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. 184 tane okudum, 200 rabbi yessir okudum Zeynep

    YanıtlaSil
  21. 184 ve 400 rabbiyesiri okudum:))

    YanıtlaSil
  22. 184 ve 200 rabbi yessir okudm:)))

    YanıtlaSil
  23. 184 ve 200 rabbiyesiri okudum amin...

    YanıtlaSil
  24. 184 okudum 200 rabbi yessir okudum zeynep

    YanıtlaSil
  25. 184 ve 200 rabbiyesiri okudum amin...

    YanıtlaSil
  26. 184 okudum ve 200 rabbi yessiri okudum zeynep

    YanıtlaSil
  27. 600 okudum GüL...

    YanıtlaSil
  28. 184 okudum 200 rabbi yessiri okudum zeynep

    YanıtlaSil
  29. Sevgi 300 adet, Ben 100 adet

    YanıtlaSil
  30. 198 adet rabbiyesir benden :)

    YanıtlaSil
  31. Dün 184 bugün 184 esma okudum. 200 dün 200 bugun rabbi yessir okudum zeynep

    YanıtlaSil
  32. 184 ve 500 rsbbiyeesir okudum

    YanıtlaSil
  33. 4.500 adedin toplam dört günü belli aralıklarla oturduğum yerde konsantre olarak okudum, üç gün de temizlik yaparken, yürüş yaparken sürekli saymadan okudun sanırım toplam 40.000 filan olmuştur Allah kabul etsin..Bu arada ağzım yoruldu biraz dinlenicem..

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...