29 Mart 2014 Cumartesi

Haftanın esma çalışması



Yarın KOÇ burcunda bir yeni ay gerçekleşecek.. Koç daha çok başlangıçlara işaret ettiği için,de Astrolojik haritamızın hangi evinde yer alıyorsa, o alanda hızlı yenilenmeler bekleyebilirsiniz.

Bizde Yeni başlangıçlar için niyet ederek yeni bir esma çalışmasına başlıyoruz.



Astrolojik olarak Yeniay, yeni projeler, yeni girişimlerin başlangıcıyla ilişkilendirilirken, Dolunay, bir tamamlanma sürecidir. Her yeni ay bazı konuların ön plana çıkmasına destek veriyor. Yeniayın o saatlerdeki enerjisini bu yönde kullanabiliriz.


NİYETİMİZ:
"Hayatımda değişmesi gereken beni yoran ve üzen konuların önümüzdeki Dolunay’a kadar farkındalığımla buluşmasını ve Dolunay’dan itibaren hayatımdan çıkmaları için gerekli şartların oluşmasını seçiyorum.
Geleceğe güvenle bakıyorum. Bir dahaki yeniaya kadar dileğimin gerçekleşmesi için gerekli tüm şartların oluşması için niyet ediyorum.."


DUAMIZ:
Allah’ım İşlerimi kolaylaştırman,
Bağlı olan işlerimi çözmen,
Kazancıma malıma bereket ihsan eylemen,
Bütün çalışmalarımı bana bereketli kılman ve her şeyi HU ismin ile
Bütün zorluk düğümlerimi çözmen.........................olması NİYETİ ile.
{Noktalı kısımda dileğinizi söylüyorsunuz}


Okuyacağımız ESMAlar;

"Ya Allah, Ya Fettah, Ya Bais, Ya Aziym"

Günlük 1000 adet olmak üzere Perşembeye kadar bu esmaları zikredeceğiz..

Bu arada isteyen inşirah suresini de imkan buldukça okursa iyi olur. Tesirini hızlandırdığı söyleniyor..

İnşirah suresi…

Besmele ile başlanır.
1.Elem neşrah leke sadrek
2. Ve vedağna anke vizrek
3. Ellezi engada zahrek
4. Ve refağna leke zikrek
5. Feinne meal usri yüsra
6. Inne meal üsri yüsra
7. Feiza ferağte fensab
8. Ve ila rabbike ferğab

Anlamı…

1.Biz, senin göğsünü genişletmedik mi?
2.Ve yükünü indirip-atmadık mı?
3.Ki o, senin belini bükmüştü;
4.Senin şanını yüceltmedik mi?
5.Demek ki, gerçekten zorlukla beraber kolaylık vardır.
6.Gerçekten güçlükle beraber kolaylık vardır.
7.Şu halde boş kaldın mı hemen diğer işe koyul ÇALIŞ…
8.Ve yalnızca Rabbine rağbet et.

AMİN




Ve son olarakta 3 Nisan Perşembe gecesi 22:00da duanın enerjisiyle bir araya geliyor ve



"Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim dileklerimizin kolaylıkla - güzellikle hayrımıza olacak şekilde gerçekleşmesini diliyorum" 

Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!




Sıklıkla sorulan sorular;


*Aynı saatte yapmak zorunlu mu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..

*Ayrıca çok önemli! Biz duada "bu çalışmaya katılan arkadaşlarımında dileklerini kabul et Allahım" diyoruz bu yüzden bu çalışmaya katıldığınızı bildirmeniz önemli

***

Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın ve okudukça bu yazının altına yorum bıraksın. Bunu ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmemiz için önemsiyorum..




Hepsi bu, çok sevgili NRLblog takipçileri:) 
Hepinize hayırlı çalışmalar diliyorum. En kısa zamanda dileklerinizin hakkınızda hayırlı bir şekilde gerçekleşmesini diliyorum!



*Ana sayfada göremediğiniz son çalışmaları sağ taraftaki "haftanın çalışması" kategorisine tıklayarak bulabilirsiniz..


--------------------------------------------------------------------

DUA eden kişinin çevresindeki kişilerin beyin dalgaları, kendisininki ile birleşerek son derece güçlü dalgalar üretilebileceği gibi; toplu DUA'lar dahi büyük tesirler meydana getirir. Bu sebeptendir ki Hazreti Rasûlullâh AleyhisSelâm şöyle buyurur:
"Üç kişi bir araya geldikleri zaman, birlikte ettikleri DUA'yı ALLÂH geri çevirmez."


45 yorum:

  1. Guzel bir çalisma olmuş baslangic tarihi belirlimi?

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum. Bu hafta internete giremeyeceğim. Her gün 1000 adet okuyacağım.

    YanıtlaSil
  3. kariliyorum.:))

    YanıtlaSil
  4. bende katılıyorum...

    YanıtlaSil
  5. Katıldım ve 1000 adet okudum Allah kabul etsin ..

    YanıtlaSil
  6. Katılıyorum Rabbim her şeyi gönlümüze göre hayırlısını versin inşaallah

    YanıtlaSil
  7. Katılıyorum, Rabbim hepimiz icin hayırlı her duamizi kolayca kabul etsin. .

    YanıtlaSil
  8. Ben de katılıyorum. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. katılıyorum rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin

    YanıtlaSil
  10. Ben dilek katiliyorum

    YanıtlaSil
  11. 1000 adet okudum, benim ve bütünün Hayrına Allah kabul etsin. Bizim icin hayırlı her dua ve dileklerimize Amin

    YanıtlaSil
  12. Katiliyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Katiliyorum.Hulya

    YanıtlaSil
  14. Katiliyorum insallah ,butun inananlarin ortak olumlu enerjisine ihtiyacimiz var ,kendim icin,esim icin,ailem icin ve ulkemin insanlari icin

    YanıtlaSil
  15. katılmaya niyet ediyorum

    YanıtlaSil
  16. Katılıyorum.Aksel

    YanıtlaSil
  17. nuralcığım..... bende katılıyorum. büğun 1000 tane okudum.sevgilerimle emel......

    YanıtlaSil
  18. katılıyorum.. Allah kabul etsin.

    YanıtlaSil
  19. nuralcığım....buğün 1000 tane okudum.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  20. katılıyorum 29.30.31. 3000 tane oukudum

    YanıtlaSil
  21. ben tuba, katılıyorum, Allah kabul etsin.
    yalnız, hangi gün başlamamız gerekiyordu? ben pazar günü başladım da...

    YanıtlaSil
  22. Ben de katiliyorum. dün okudum bugun de devam.. sema

    YanıtlaSil
  23. Ben de katiliyorum. dun aksam okudum bu aksam da devam edecegim.

    YanıtlaSil
  24. Bugün 1000 adet okudum. Benim, bütünün Hayrına, bizim için hayırlı olan her dua ve dilekleriniz Allah kabul etsin.

    YanıtlaSil
  25. Geç başlamış oldum ama ben de katılıyorum

    YanıtlaSil
  26. katılıyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  27. nuralcığım..... buğün .1000 tane okudum.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  28. 1000 adet okudum , benim ve bütünün Hayrına, Allah hepimizin dua ve dilerimizi bizim için hayırlı ise kabul etsin. .

    YanıtlaSil
  29. nuralcığım....buğün 1000 tane okudum.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  30. 1000 adet okudum. Benim ve bütünün Hayrına. Allah bizim için hayırlı olan dua ve dileklerimizi kabul etsin.

    YanıtlaSil
  31. Her gün ikindi vakti 1000 er adet okudum ...

    YanıtlaSil
  32. nuralcığım.... buğün 1000 tane okudum.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  33. bugüne kadar 4000 oldu sevgiler..

    YanıtlaSil
  34. Bugün de son kez okuyacağiz değil mi?yoksa sadece akşam dua mi edeceğiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bugünde okuyorsunuz, akşama 22:00da dua edeceğiz.

      "Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum.
      Bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim dileklerimizin kolaylıkla - güzellikle hayrımıza olacak şekilde gerçekleşmesini diliyorum"

      Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!

      Sil
  35. nural hanım, ilk önce böyle bir çalışmaya öncü olduğunuz için teşekkür ediyorum.
    iyi ki keşfettim blogunuzu ve paylaşımlarınızı çok severek takip ediyorum.

    cahilliğimi mazur görün, bir şey sormak istiyorum,
    ben bugünle birlikte 5000 tane okudum, kimi takipçileriniz gibi.
    kimi arkadaşlarımız ise 6000 tane okudular (bir gün önce başladılar)
    aradaki fark ne gibi bir sonuç doğurur, bilginiz var mı?

    yanıtlarsanız sevinirim.
    teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımınız için ben teşekkür ederim. Yaptığınız doğru Pazar günü başladık ve toplamda 5 bin yapıyor. Ancak bir gün önce başlanılmasının da hiç bir mahsuru yok..

      Sil
  36. ya allah, ya fettah, ya bais, ya azim kısmet olursa her ikindi sonrası okumaya devam edeceğim..ben bu zikirleri çok benimsedim okumak için sabırsızlıkla ertesi günü bekliyorum ..Allah herkese benim gibi okuma isteği versin..

    YanıtlaSil
  37. Toplamda 4011 adet okudum, Allah her dua ve dileklerinizi hayırlı ise kabul etsin.

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...