5 Mart 2014 Çarşamba

Hakkaten nedeeen?:)



6 yorum:

  1. Cevap :) bizde kaldığı için insanız..

    YanıtlaSil
  2. Erarmus demişki: "insan doğulmaz, sonradan olunurmus" ne kadarda doğru söylemiş !!! Zeynep

    YanıtlaSil
  3. Her gune sizinle başlamak buyuk bir keyif benim icin gecmis yazılarınızı da okuyorum ve cok beğeniyorum iyiki sizinle karsilastik izmirden sevgilerimi yolluyorum zeynep

    YanıtlaSil
  4. Bu site nur yaaa...Çok alakasız bir şey söyliycem 2 ay önce filandı belki haha fazla.. fizik tedaviye gittim beni bir kadın gözetledi medyacımı gazetecimi kim bilmiyorum öyle hissettim kadın kennienniydi .. kadınla göz göze bakıştık. hep göz göze bakıştık ..Çaktırmadan baktım kadın hep beni izliyodu ..Kadın bana karşı tebessümlüydü hep içimden allah allah dedim bu kim ya .. kanım ısındı ama durduk yerde neden gülüyodu bana..Sonra çıkışta ben imza atarken, kadın yanıma geldi görevliye bir şey soruyormuş gibi yaptı beni izledi.. kadın işini bitirmişti beni beklediğini hissettim kadın dışarıya çıktı, beni bekledi ikimizde birbirimize sinsi sinsi bakıyorduk sonra ben bir dua okudum kadına doğru üfledim kadın arabasına bindi çekti gitti .. fizikte zaten o gün sondu kadını bir daha görmedim ..Yani şimdi ne alaka diyeceksiniz :) duanın gücünü görün istedim ve birde küs kişiler vardı bir kaç kez küslerin barışması için dua okudum barıştılar ...

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...