10 Mart 2014 Pazartesi

Haydi OLUMLAYALIM:)





Para ve Bolluk (Angel Glitter)

Her geçen an para bana artarak geliyor. Bolluk ve bereket içindeyim, yaşamımda bolluk ve bereket içinde, bana gelen parayı severek alıyorum ve o da daha çok geliyor.
Evrenin bana vermek istediği tüm bolluk ve bereketi ayırım yapmaksızın olduğu gibi kabul ediyor ve istiyorum.
Bu bilinç ve sorumlulukla onu paylaşmak için elimden geleni yapacağım.
Çok PARA yı hakediyorum.
Çok PARA ya layığım.
PARA bana sevgiyle geliyor.
Ben parayı sevgiyle alıyorum.
Çok zengin ve bolluk içinde yaşamak benim en doğal hakkım.
İşimde çok başarılıyım, çok param var ve mutlu bir yaşamım var.
Ben ..... tarihinde işe başladım ve maaşım istediğimin çok daha ötesinde.
Kişisel kulanımım için yeterli olandan daha fazla paraya sahibim.
Şu anda parasal olarak büyük bir bolluk yaşıyorum ve bunun tadını çıkarıyorum.
Ben maddi manevi beni doyuran bir işte çalışıyorum işimi çok seviyorum.
Bu ya da daha iyi birşey, şimdi benim ve ilgili herkes için tamamen doyum
verici ve uyumlu bir biçimde gerçekleşiyor.
Ben göründüğümden çok daha fazlasıyım.
Ben PARA yı kendim için bolluk içinde harcıyorum ve her istediğimi alıyorum.

ŞÜKÜRLER OLSUN!

5 yorum:

  1. Ben böyle bir çağrıda bulunsam, yayılan sesim kesinlikle gizli varlıklar tarafından tökezlenir..Evrene emrivaki asla bana göre değil Ben şunu yapacağım dedim anda o iş olmaz..Bana Allaha yalvarmak yaraşıyor..

    YanıtlaSil
  2. Yaptımmm.Yuphiiiiii:))))))))) iyi ki varsınız Nural hanımm.Sevgilerrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  3. zaten bu olumlamalar da bu yüzden sevgili duru.dua-tevekkül ve güzel düşünmek.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Her geçen an para bana artarak geliyor. Bolluk ve bereket içindeyim, yaşamımda bolluk ve bereket içinde, bana gelen parayı severek alıyorum ve o da daha çok geliyor.
    Evrenin bana vermek istediği tüm bolluk ve bereketi ayırım yapmaksızın olduğu gibi kabul ediyor ve istiyorum.
    Bu bilinç ve sorumlulukla onu paylaşmak için elimden geleni yapacağım.
    Çok PARA yı hakediyorum.
    Çok PARA ya layığım.
    PARA bana sevgiyle geliyor.
    Ben parayı sevgiyle alıyorum.
    Ben PARA yı kendim için bolluk içinde harcıyorum ve her istediğimi alıyorum.
    ŞÜKÜRLER OLSUN!

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...