11 Mart 2014 Salı

İşhayatı Olumlamaları


Güçlü bir lider olacağım,
BEN Güçlü bir liderim…

Yeteneklerimi insanlarla paylaşmak ve çok büyük BAŞARI’lara imza atmak istiyorum,
Yeteneklerimi insanlarla paylaşarak çok büyük başarılara imza atacağım,
BEN Yeteneklerimi insanlarla paylaşıyorum ve çok başarılıyım…

Tüm bunlara hem aklımla hem de yüreğimle inandım…
Tüm bunları HAKEDİYORUM,
Liderliği, başarıyı, bolluğu, bereketi, huzuru ve SEVGİYİ HAKEDİYORUM…

Bana verilen özel yeteneklerime güveniyorum,
O  tüm insanlar, canlı cansız tüm varlıklar, tüm evren , tüm kainat ve tüm alemler,
Zamansızlıkta var olan, Geçmişte yaşamış, gelecekte yaşamaya devam edecek ve şu an yaşayan tüm büyük , kudretli ve pozitif güçler şahittir ki;
BEN KENDİME GÜVENİYORUM,
BEN GÜVENİLİYORUM,
GÜVEN VERİYORUM VE GÜVEN ALIYORUM…

Başarı, para, iyi ve güzel nimetler kolayca ve bolca bana gelir,
O; Başarı, para, iyi ve güzel nimetleri kolayca ve bolca bana verir,
O beni sever, O beni korur, O bana dost
Başarı, para, iyi ve güzel nimetleri kolayca ve bolca bana verdiği için,
ONA teşekkür ediyorum…

Önüme çıkan engelleri kolayca aşıyorum,
Artık engeller önüme çıkmıyor, O yolumu temizliyor,
O beni sever , O beni korur, O bana dost
Hayatımı kolaylaştırdığı , güzelleştirdiği ve tüm imkanları bana sunduğu için,
ONA teşekkür ediyorum…

BEN;
DÜŞÜNCELERİMİN EFENDİSİYİM.
BEN;
KADERİMİN EFENDİSİYİM.
BEN;
HAYATIMIN EFENDİSİYİM.

ŞİMDİ SAHİP OLDUKLARIMLA,
ŞU AN KENDİMİ;
HARİKA HİSSEDİYORUM,
MÜKEMMEL HİSSEDİYORUM,
ÇOK İYİ HİSSEDİYORUM,
ÇOK MUTLUYUM.

BANA HİÇLİKTEN VERİLEN SONSUZ NİMETLER, YETENEKLER, İMKANLAR
VE SONSUZ KAYNAK İÇİN ONA TEŞEKKÜR EDİYORUM…


1 yorum:

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...