17 Mart 2014 Pazartesi

Mutlu bir hafta dileklerimle ☂ :)

Bazı insanlar yağmuru hisseder... Diğerleri sadece ıslanır!
Bob Dylan

 Biz haftaya yağmurla başladık.. :)




Ben, Kişisel Mükemmellik Yolcusu.......................... (Kendi Adınızı Yazın)
Bugün, bu saat, şu an hayatımın dönüm noktası! 
Bugün yepyeni sevgi dolu mutlu bir hayata başlıyorum!

Geçmişimdeki tüm olumsuzlukları siliyorum! 
Gelecek ise seçim yapmamı bekliyor! 
İşte tam bu anda bilinçli bir şekilde yarınlarıma yön veriyorum!

Geçmişte yaptığım tüm hatalar için kendimi bağışlıyorum! 
Kendimi şu an huzurlu, mutlu, harika hissediyorum! 
Enerji dolu, güçlü ve sağlıklıyım ve bunun tadını çıkarıyorum!


3 yorum:

  1. Hemen teslim olurum Yağmura, kara, güneşe.
    Bulutlu hava uğurum
    İzlerken bulutlardan sanat yaparım
    Hiç düşünmeden büyük büyük hayaller kurarım.
    Geçmiş iyi ki var Gelecekte hepsi okunacak birer kitaplar
    Şimdiki anım, yani şu andaki yaşadığım zamanım
    Bana kötülerden kalan arsa
    Garibim sizin gibi yağmurlara tutuldu o da ...

    YanıtlaSil
  2. İsteklerim yavaş yavaş olur
    ama illaki olur
    Bazıları jet hızıyla olur
    Bir şeyi isterim unuturum
    sonra önüme çıkar geçmişteki istek
    Ama kızı ama oğlu
    Pardon siz kimsiniz
    Etiniz budunuz ne? kaç kuruş edersiniz derim
    iş işten geçmiş olur,,sonra pişmanlık yaşarım
    Be en iyisi insan mahlukatı ile muhatap bile olmayayım..

    YanıtlaSil
  3. Ne geçmişe bağımlıyım nede gelecekle sınırlıyım ,sonsuz bir şimdi var şimdi şu anda yaşıyorum... Zeynep

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...