12 Mart 2014 Çarşamba

Sevgi Olumlaması

Kendi varlığımdan çok memnunum,
Kendime ve çevreme oldukça yeterliyim,
Bu yüzden kendimle gurur duyuyorum,
Kendimi çok seviyorum…

Kendime duyduğum sevgi ve saygıyı, sevdiklerime, yakınlarıma, diğer tüm insanlara da
Aynı şekilde duyuyorum…
Hayatı, yaşamayı, insanlarla paylaşmayı, onlara değer vermeyi seviyorum…
Onlar da beni aynı şekilde sevip sayıyorlar ve çevreme yaydığım pozitif enerji her zaman mutluluk ve huzur olarak bana fazlası ile geri dönüyor…

İnsanların hatalarını bilgelikle karşılıyorum ve olayları iyi yanlarından ele alarak hem onlar hem de kendim için , gelecekle ilgili çok önemli dersler çıkarıyorum…İnsanların başarılarını takdir ediyorum, onları kutluyorum, en az onlar kadar mutlu olduğumu ve gurur duyduğumu onlara özenle hissettiriyorum…

Çevremdeki insanların statüsü ne olursa olsun mutlaka ve mutlaka bana ihtiyaç duyabilecekleri en az bir iki konu olduğunu düşünerek, bir şeyler verebilmek , faydalı olabilmek adına hazır ve tetikte bekliyorum…

Çevreme verdiğim SEVGİ ne kadar çok olursa ve karşılıksızsa içimde hissettiğim HUZUR ve MUTLULUK duygusunun yüceliği de kat kat artarak çoğalıyor…

Bana hiçlikten verilen hayatın anlamını, amacını ve paha biçilmez değerini düşünmek bile ONA sonsuz bir SEVGİ ile bağlanmam ve şükran duymam için yeterli oluyor…

Doğaya, bitkilere, hayvanlara koparılamaz bağlarla kenetlendiğimizi, sevgi ve ihtiyaç döngüsü ile bir bütün oluşturduğumuzu, bu dengenin ne kadar hassas ve üzerine titrenecek bir sevgi , ilgi açlığı çektiğini biliyorum ve tüm bunların farkında olarak, şükrederek ve gerekli sağduyuyu her şekilde onlara sunarak yaşıyorum…
Bana sunulan tabiat için, aldığım her nefes için her an teşekkür ediyorum…

Girdiğim her ortamda ışıltılı gülüşümle , o ortamı kutsayarak bir değer kattığımın farkındayım ve aynı şekilde o derin ve inanılmaz kutsanma duygusunun bir çığ gibi büyüdüğüne, beni ve tüm evreni içine aldığına şahitlik etmekten mutluluk ve gurur duyuyorum…

SEVGİ ile tüm zorlukların üstesinden gelmenin, hayatı sevgi ile yaşanabilir, kolay ve değerli kılmanın, HAYATA hak ettiği değeri vermenin, yaşamın hakkını vermenin dayanılmaz ve tarifsiz hazzını yaşadıkça, içimdeki SEVGİ’ yi daha da büyüterek DÖNÜŞ yolunda büyük adımlarla ilerliyorum…
Bana göre hayatın doğduğu kaynak zaten SEVGİ PINARIDIR…
SEVGİ PINARINDAN doğmuş bir hayatı ana besini olan SEVGİ’ den başka bir şeyle büyütmeye çalışarak vakit kaybetmek yerine, kolay ve doğru olanı yapıyorum…
Hayatın her zerresinde yaydığım SEVGİ YANSIMALARI ile değerli ve kalıcı bir iz bırakarak, TÜM BU SONSUZLUĞU SAF SEVGİ İLE YARATAN O GÜCE YİNE SAF SEVGİMLE KARŞILIK VEREREK bu YARATI FESTİVALİNE EŞLİK EDİYORUM…
Bana sunulan hayatı TUTKU ile seviyorum ve ONA bunun için teşekkür ediyorum…


1 yorum:

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...