13 Nisan 2014 Pazar

15 Nisan da Ay Terazi burcunda ve dolunay!



Ay, uzun zamandan beri gümüş kalkanı ile gece karanlığını aydınlatarak insanları adeta büyüler. Bu kalkanın, büyümesiyle veya küçülmesiyle birlikte, doğada çeşitli olguların meydana gelmesi çok çabuk fark edilir. Hiçbir bilimsel laboratuarlar yokken, balıkçılar ve çiftçiler, balıkçılık, ekimcilik ve hasatçılık dönemlerini ayın evrelerine göre ayarlarlardı, kadınlar ise çamaşır yıkamak için, mahsuller veya otları kurutmak için hangi günün uygun olduğunu bilirlerdi. Kara ve deniz hayvanları da ay saatine göre yaşamaktadırlar. Kuşlar, örneğin, bir yuva oluşturmak için uygun bir anı seçebiliyorlar, ki böylece yağmur sonrası yuvaları hızla kurusun.
Bu bilgi sayesinde, biz de günlük hayatın birçok sorunlarını önleyebilirsiniz.Ay’ın belirleyici etkisi, astroloji bir bilgi gerektirmesine rağmen, hayatın daha kolay ve daha az sinirli olmasi icin onun temellerini bilmek yeterlidir.


Nisan ayında iki tutulma bizi bekliyor: 

15 Nisan’da Terazi burcunda gerçekleşecek Ay Tutulması ve 29 Nisan’da Güneş Tutulması


İlk olarak ay tutulmasına bakılacak olursa Uranüs, Pluto, Jüpiter ve Mars arasında gerçekleşecek, büyük kare açı var!


AY Tutulması , Ay ile Güneş’in arasına geldiği ve Güneş’in Ay’dan yansıyan ışığını kestiği zaman oluşur. Ve duygularımızı etkileyen olayları gündeme getirir. Bu daima dolunaydır.. Dolunayda enerji potansiyeli en yüksek seviyededir ancak bu enerji zorlayıcı yöndedir.

Bu tutulma da maalesef biraz gerginlik getiriyor.

Ve Tutulmadan herkes etkilenecek ama en fazla etkilenen burçlar şöyle: 

  • 13-23 Ekim arası doğmuş Terazi’ler,
  • 11-22 Nisan arası doğmuş Koç’lar,
  • 13-24 Temmuz arası doğmuş Yengeç’ler,
  • 11-21 Ocak arası doğmuş Oğlak’lar,
  • Yükselen burcu Koç, Terazi, Yengeç ya da Oğlak burcunda vurgu olanlar. 

Tutulmalar aslında tıkandığınız noktalara bir nevi spot ışğı da tutar ve aydınlığa çıkarır! Bir tutulma turbo dolunay gibidir yani iki kat daha fazla enerji ile yüklüdür.. 

Sizi korkutmak ve hele hele kodlamak hiç istemem ama bu tür bilgileri tamamen farkındalığımızı artırmak için kullanır ve sakinliğimizi korursak bilmenin faydalı olacağını düşünüyorum..

Ayrıca Astroloji hava durumunu öğrenmek gibidir, size olası durumları önceden haber verir ve yağmur yağacağını öğrendiğinizde bundan sonrasında şemsiyenizi alabilir yada yağmurda ıslanmayı seçebilirsiniz.. Bu açıdan bakmanızı tavsiye ederim:)

Ben Tutulmalarda Esma olarak Allahın güzel isimlerinden
Ya Hafiz  {998}  okunmasını tavsiye edebilirim. Etrafımızda çok güçlü bir koruma kalkanı oluşturarak bizi olabilecek tüm zararlara karşı koruyacaktır inşallah. 

Özellikle de Ülkemizin içinde bulunduğu gerginlikleri düşünerek bol bol okursak çok iyi olacağını düşünüyorum..

Ayrıca Ya Vedud okumanızı da öneririm zira bu tutulma Terazi burcunda olacağı için ikili ilişkileri çok etkileyecek. Gerginliklerden dolayı gereksiz tartışma ortamlarından özellikle kaçınmanızı öneririm. Çünkü bir çok Astroloğun ortak buluştukları nokta boşanma ve ayrılıklarda patlama olacağı yönünde.
Bende şöyle bir 4 ay kadar her türlü Aşk, iş, ortaklık arkadaşlık ilişkilerinizde biraz geri durup, sakin kalıp farkındalığınızı artırmanızı tavsiye ediyorum..



İç dünyanızda yer etmiş geçmişe yönelik sizi rahatsız eden negatif olayları silme çalışmaları yapmak yada korkularınıza yönelik şifalandırma çalışmaları yapmak bugün için çok uygundur..


Ve bugünlerde Bilinçaltınızı şifalandırmak adına kendiniz için uygulayabileceğiniz bir takım teknikler şöyle,





Yaz ve Yak tekniğini bugün kullanabilirsiniz. Bilinçaltında sizi rahatsız eden tüm korku, endişe ve olumsuz, negatif duygularınızı bir kağıda yazın ve sonra onu yakın.

Bir kağıda;

Benim............. problemim var.
Ben şu anda ....................... durumumu kabul ediyorum. Yaşadığım her şeyi sevgiye dönüştürmeye niyet ettim.
Yazıyor ve sonra bu kağıdı yakıyoruz! Yakarkende bu artık benim gerçeğim değil diyorsunuz..

Ya da affedemediğimiz aramızda problem olan kişi için;

Ben seni affediyor ve serbest bırakıyorum! Lütfen sende beni affet ve serbest bırak!

Ve yazdığınız kağıdı yakıyorsunuz.




Şöyle bir uygulama da yapabilirsiniz..


Bağ Kesme…

“………….. {burada affetmeyi istediğinizi kişinin ismini söylüyorsunuz}
Seninle paylaştığımız tüm vakitlerde bilerek yada bilmeyerek
Yaptığım tüm yanlışlardan ve yansıttığım tüm olumsuz duygu ve düşüncelerden dolayı senden özür diliyorum.
Lütfen bunu kabul et ve beni sevgi ile bağışla.
Bende seni sevgi ile bağışlıyorum.
Şu andan itibaren
Seni kendimden, kendimi senden özgür bırakıyorum.
İkimizin yolu da şu andan itibaren ayrılıyor. Aramızdaki bağı, Allahın izni ile kesiyorum.
Allah’ın sevgisi , şifası ve nuru her ikimiz üzerine olsun.
Bana öğrettiğin her şey için sonsuz teşekkür ediyorum”
Ve senden şu andan itibaren ayrılıyorum.
Sen yolunda özgürsün ben yolumda özgürüm..
AMİN.



Kendini affetme…

Gözleriniz kapalı kendi görüntünüzü gözünüzün önüne getirin. Yada aynada kendi gözlerinizin içine bakarak yüksek sesle aşağıdaki cümleleri tekrarlayın:

Yaşadığım ve yaptığım her şeyi seviyorum.
Tüm yaşadıklarımı yaşanması gerektiği için yaşadım.
Yaşadığım ve yaptığım her şey için kendimi onaylıyorum.
Beni bir başkasının onaylaması gerekmiyor.
Ben kendimi onaylıyorum.
Ben kendimi seviyor, beğeniyor ve onaylıyorum.
Yaşadığım her şey benim kendi seçimim.
Verdiğim her karar benim kendi seçimim.
Ben tüm kararlarımı ve yaşadığım her şeyi onaylıyorum.
Ben kendimi onaylıyorum.
Ben kendimi affediyorum.
Ben kendimi tümüyle seviyor ve takdir ediyorum.
Hayatı seviyorum.
Yaşamayı seviyorum.




Peki Ayın verdiği enerjiye ve Ay Takvimine göre Bugün neler yapabiliriz?

Evlerimizi olabildiği kadar çok havalandıralım.
Saç bakımı yapılabilir.
Diş hekimi ile randevu için elverişsiz bir gün.
Bitkilere asla su vermeyelim.
Gübrelemek doğrudur.

Rejime başlamak doğru olmaz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...