17 Nisan 2014 Perşembe

17- 24 Nisan arası Haftanın Niyet Çalışması; Konu Bolluk Bereket!



*Bu yazıyı gördüğünüz andan itibaren çalışmaya başlayabilirsiniz..



Perşembe gününe kadar hep birlikte (BEN İNŞALLAH 100 bin DİYORUM) ama:) OKUYABİLDİĞİMİZ KADAR "Ya Mucib,Ya Gani, Ya Muğni" esmalarını okuyacağız. Okudukça okuduğumuz miktarı yazmayı unutmuyoruz..


Niyetimiz:

Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun BOLLUK BEREKET Niyet çalışmasına sevgi ile katılmaya.  Ve bu Çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm iyi niyetim, enerjim ve DUAnın gücüyle bir araya gelmeye."
Bu yıl içinde Bolluk ve bereket içinde ve Refah içinde yaşamaya tüm kalbimle niyet ediyorum.. 
Bu niyet çalışmasının üyelerinin Maddi ve Manevi bolluk-bereket ve refah içerisinde olmalarını diliyorum.

Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!


{Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.}


Ve esmamızı okumaya başlıyoruz.

Okuyacağımız esmalar;

"Ya Mucib, Ya Gani, Ya Muğni"

Ya GANİ Ya MUĞNİ Manası: İstediğini istediği anda, istediği kadar zengin eden.


Maddi ve manevi zenginliğin, bolluğun esmasıdır. Okuyan kişi servet ve mülke sahip olur. Cüzdanı her zaman dolu ve bereketli olur. Her türlü darlığı bolluğa çevirir. 

Manevi olarak karanlıktan aydınlığa çıkarır. Bolluk, bereket, zenginlik, görünür görünmez yerden okuyan kişiye akar. Her türlü darlıktan maddi ve manevi feraha ve zenginliğe ulaşır.

Ya MUCİB Okuyacağını esmanın önüne eklediğinizde arzu ettiğiniz işin çabuk meydana gelmesini sağlar.



“Ey Allah’ım, "Ya Gani, Ya Muğni" ismi şerifin hürmetine  maddi ve manevi zenginlik nasip eyle, Ya Mucib hürmetine çabuk hasıl eyle Ya Rabbim AMİN!”  diye dua edelim..



Ve son olarakta;



Ve 24 Nisan perşembe akşamı  22:00 dan bir 5-10 dakika evvel; Kendimizle baş başa olabileceğimiz sessiz bir ortama geçip mümkünse gevşeyelim. Rahat bir biçimde oturup derin nefesler alalım, kaslarımızı ve bedenimizi gevşetelim. Sizlere daha önce yazmış olduğum şekilde güzel bir Meditasyonda yapabilirsiniz. Saat tam 22:00da Hazır olduğumuzda aşağıda vereceğim duayı hissederek, gerçek olacağını hissetmeye çalışarak, kendimizin duyacağı bir ses tonuyla okuyoruz. O anda bizimle birlikte bu çalışmayı yapmakta olan güzel insanların o güzel enerjilerini ve birlikte yapmanın verdiği gücü, bir çok insana belkide o an ettiğiniz dua ile faydanız olabileceğini hissederek... o anda büyük bir enerji alanı içerisinde olduğunu hissederek okuyalım..



"Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Bolluk ve bereket Niyet Çalışmasında ki tüm bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla - güzellikle gerçekleşmesini diliyorum" 
Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!




Bir hafta boyunca şöyle bir olumlama da yapabiliriz..
OLUMLAMAMIZ: Uyandığınız her gün ve uyumadan evvel her gece: 
"Evren bolluk içinde.. Maddi ve manevi zenginliğim her geçen gün artıyor.. Para bana bildiğim ve bilmediğim yollardan bol bol geliyor. "


Sürekli soruluyor;
Aynı saatte yapmak zorunlu mu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..



***

Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın veya bu yazının altına "yorum" bıraksın. 
Bunu tamamen katılımın ne kadar olduğunu- ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmek istediğim için önemsiyorum..



Çalışmaları yaptığımız Facebooktaki grup sayfam burada
Geçmiş çalışmalar içinde buraya tıklayabilirsiniz..


Hepsi bu, çok sevgili NRLblog takipçileri:) 
Hepinize hayırlı çalışmalar diliyorum. 

65 yorum:

  1. nuralcığım ....katılıyorum. 500 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  2. 1000 adet okudum Allah kabul etsin ..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Sukur bitirdim ,Allah'in izniyle hemen yeni calismamiza katiliyorum

    YanıtlaSil
  5. 100bin asilir,katlanir Allah 'in izniyle

    YanıtlaSil
  6. 500 Bu aksamlik,yarin daha coooooook sevgiyle......

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Katılıyorum. Bugün 50 adet okudum. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  8. Katiliyorum 1000 tane okudum

    YanıtlaSil
  9. İlk kez katılacağım..

    YanıtlaSil
  10. 250 ADET AKŞAM, 350 ADET ŞİMDİ OKUDUM. - SEVGİLER - NUR

    YanıtlaSil
  11. nuralcığım...... 500 tane okudum.sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
  12. Hayirli aksamlar,1048 defa okudum Allah kabul etsin hepimizin dualarimizi,dileklerimizi amin Yarabbim

    YanıtlaSil
  13. 560 defa dahaokudum Sukurler olsun....

    YanıtlaSil
  14. Bugün 50 adet okudum.

    YanıtlaSil
  15. bu çalışmayı şimdi gördüm bugün başlasam olur mu?

    YanıtlaSil
  16. bugün katılsam olur mu çalışmaya

    YanıtlaSil
  17. nuralcığım....500 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  18. 430 + 430 okudum benim ve bütünün Hayrına Allah kabul etsin

    YanıtlaSil
  19. bende katılıyorum 1200 okudum ve her gün 200 okuyorum

    YanıtlaSil
  20. 101 tum kalbimle mucizelreimize katkim olur insallah!!)

    YanıtlaSil
  21. 2100 daha, Allah kabul etsin cumlemizin dualarini

    YanıtlaSil
  22. 50 adet okudum. Dün okuduğumu da yazmıştım, burada çıkmamış. Karışmasın.

    YanıtlaSil
  23. nuralcığım.....(500) tane okudum. sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  24. 100 bini geçtik, devam:)

    YanıtlaSil
  25. Hepsinden her gün 1000 adet okuyorum..Maşallah okuduğum esmaların haddi hesabı yok...Fazlası zararlı mı acaba? yoruluyorum da, okumaktan yorgun düşmek zararlı olabilir bence ..Bence fazla israra Allah ta kızabilir mi NRL hanım..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah duada ısrarcı olanları severmiş:) Ama tabi ki her şeyin fazlası da fazla:) Bence kendinize size tesir ettiğini düşündüğünüz esmalardan oluşan günlük bir ders oluşturun öyle devam edin.. Sayıların illa çok olması gerekmiyor önemli olan istikrar..

      Sil
  26. Haftalık vermiş olduğunuz esmaların hiç birini bırakmadım hepsini okuyorum..farklı farklı zamanlara paylaştırdım bu beni biraz hafifletti ..ya azizi 8.836 bunu her gün yapmaya başladım rakamların iki sekizin bir arada oluşu hoşuma gittiği için yapıyorum başta ağır gelmişti, şimdi çok alıştım alıştığım şeyleri bırakamıyorum..Onun için kendime zaman ayırmakta sıkıntı çekiyorum..diğer esmalardan bin bin okuyorum ama yorgunluğa değiyor haz alıyorum çünkü..

    YanıtlaSil
  27. 50 tane okudum.

    YanıtlaSil
  28. nuralcığı....500 tane okudum. sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  29. 2160 okudum allah kabul etsin :)

    YanıtlaSil
  30. 2160 okudum allah kabul etsin :)

    YanıtlaSil
  31. 2100
    Okudum Allah kabul etsin hepiimizin dualarini ,aminnnn

    YanıtlaSil
  32. 200 tane daha okudum allah kabul kılsın :))

    YanıtlaSil
  33. 50 adet okudum.

    YanıtlaSil
  34. nuralcığım......( 500 ) tane okudum.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  35. nuralcığım......(500) tane okudum sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  36. 2014 daha okudum ,Allah kabul etsin... okuma rekorlari kiralim ,hayirlarda yarisalim insallah...

    YanıtlaSil
  37. 4500 adet okudum

    YanıtlaSil
  38. 3000 defa okudum Allah kabul etsin.

    YanıtlaSil
  39. 2250 daha okudum,sukurler olsun

    YanıtlaSil
  40. nuralcığım....(500) tane okudum.akşam dua'da buluşmak üzere ...sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  41. 18'inden bugüne,18'i ve bugün dahil 50'şer adet okudum ve yazdım ama arada çıkmayanlar olduğu için onları da tekrar yazmak durumundayım. Allah kabul etsin :)

    YanıtlaSil
  42. 3000 tane okudum

    YanıtlaSil
  43. Toplam 375.596 adet okundu.

    "Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum.
    Bolluk ve bereket Niyet Çalışmasında ki tüm bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla - güzellikle gerçekleşmesini diliyorum"
    Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!

    “Ey Allah’ım, "Ya Gani, Ya Muğni" ismi şerifin hürmetine maddi ve manevi zenginlik nasip eyle, Ya Mucib hürmetine çabuk hasıl eyle Ya Rabbim AMİN!”

    YanıtlaSil
  44. Gec yazdm 1500daha okudum,Allah kabul etsin arkadaslar hepimizin hayrina amin YaRabbim,sizdende Allah RaziOlsun

    YanıtlaSil
  45. Merhaba Nural hanım; Yeni çalışmayı ne zaman yapacağız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grup sayfasında çalışmalar devam ediyor aslında, buraya ekleyemedim...
      Facebook profiliniz varsa grup sayfasına katılmanızı öneririm, orası çok aktif.
      https://www.facebook.com/groups/NrlStyle

      Sil
  46. Merhaba Nural hanım; Facebook kullanmıyorum. Sadece bloğunuzu takip edebiliyorum. Benim facem sizin bloğunuz........Şirkette faceye girmekte yasak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıra hangi çalışmaların yapıldığını ben size yazayım dilediğinize istediğiniz an başlayabilirsiniz.
      Bu ay boyunca Her gün hep birlikte okuyabildiğimiz kadar ekleyerek toplamda 10 bin ihlas okumaya çalışıyoruz,
      Blog sayfamdaki 60 günlük bolluk bereket şifa çalışmasına başladık.
      21 gün Ya Bedi 430 adet okuması yaptık; iş bulmak isteyenler, işinde ilerlemek isteyenler için..

      Arada blogtan duyurmaya çalışırım..

      Sil
  47. Tamam Nural hanım. Bugün İhlas okumaya, bolluk bereket çalışmasını yapmaya (bu 2.olacak) ve 21 gün Ya Bedi okumaya başlıyorum. Çok teşekkür ediyorum. Bende çalışmalara ara verdiğinizi düşünmüştüm.

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...