26 Nisan 2014 Cumartesi

"Ayna görüntüsü yöntemi ile olumlamalar"

"Bilinçaltı bilincin dikkat etmediği şeylere dikkat eden bir yapıya sahiptir. Örneğin bir ortamda bilinciniz ortamdaki insanlara, konuşmalara odaklanırsa bilinçaltı renklere, kokulara, resimlere dair bilgileri kayıt etmeye başlayacaktır. Tam tersine siz bu ayrıntılara bilinçli olarak odaklanırsanız bu sefer de bilinçaltınız insanları, konuşmaları kayıt etmeye başlayacaktır. Yani bilincimizin dikkat etmediği şeylere bilinçaltımız dikkat etme eğilimdedir. Bu nedenle bilincin fark etmediği şeyleri fark etme eğilimindedir.

Aşağıdaki yöntem ile bilinçaltınıza herhangi bir inancı kayıt etmeniz mümkündür.

Kağıda yazılmış olumlamaların "ayna görüntülerine" sanki resim inceliyormuş gibi bakın ve bir müddet inceleyin, bu durumda bilinçaltınız yazılanı okuyup kaydetmeye çalışacaktır."




Olumlamanın aslı şu ;

Evren bolluk içinde, evrenin bolluğu bana akıyor, maddi,manevi zenginlik içerisindeyim, para bana çoğalarak geliyor.

Arzu ettiğim her şeye uygun olan en güzel zamanda sahip oluyorum.

Ben çok parayı ve varlıklı yaşamı hak ediyorum.

Sahip olduğum her şey için şükran duygusu içinde yaşıyorum.


Hastalık Korkusu için;


Ben her halimle sağlıklıyım Benim hücrelerim, organlarım, hormonlarım ve bedenim çok sağlıklı.
Aldığım her nefeste hücrelerim gençleşiyor ve sağlığım her zamankinden daha iyiye gidiyor.

Ben sağlıklı gıdalarla besleniyorum ve sağlıklı yaşıyorum.





Gelecek Korkusu için;
Geleceğimin güzelliklerle dolu olduğunu biliyorum
Geleceğimi sevgiyle kucaklıyorum
Geleceğimin sağlıklı,varlıklı ve iç huzurlu olduğunu biliyorum ve bunun için şimdiden teşekkür ediyorum.



1 yorum:

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...