10 Nisan 2014 Perşembe

Haftanın Çalışması 10-17 Nisan arası



Şunu baştan belirtmeliyim yine teferruatlı bir çalışma. Ancak 7 gün içinde hiç olmazsa bir gün bile olsa yapılmasını tavsiye ederim-ki her gün yapsanız çok daha iyi netice verecektir.. 

Yada başlangıçta hepsini yapıp devamında sadece esmaları zikrederek devamda  edebilir..

Önce niyetimizi yapıyoruz;


Niyet şu:

Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun  Niyet çalışmasına sevgi ile katılmaya.  Ve bu Çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm iyi niyetim, enerjim ve DUAnın gücüyle bir araya gelmeye."

{Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.}




Ve bu hafta yapacağımız çalışma şöyle; 




2 rekat  tüm sıkıntıların çözülmesi niyetiyle namaz kılıyoruz...

70 Defa Estağfirullah okuyoruz
70 defa Subhanallah okuyoruz
11 defa Salavatı münciye okuyoruz
1171 defa Ya Allah, Ya Kerim, Ya Vehhab, Ya Zettavli 
3 defa Esmaül hüsnanın tamamını
3 defa da Amenerresulu
100 defa da Allahumme salli ala seyyidina muhammedinin nebiyyil ummiyi ve ala alihi ve sahbihi ve sellim
Okuyoruz.. 

*Zettavli Çok soruluyor.. Bende açıklama yapmayı unutmuşum..
Müminun Suresi'nin 5.ayetinde geçiyor ve Allahın isimlerinden


"5. zî et tavli : ihsan, fazl ve kerem sahibi"
Burada

Aşağıya kolaylık olsun diye Salatı Münciye duasını, Esmaül Hüsnanın tamamını ve Amene Resulu duasını ekledim.. 



Hepsi bu kadar:)
Hepinize hayırlı çalışmalar ve kolaylıklar diliyorum. 




Salavatı münciye

Allâahumme salli alâ seyyidinâ Muhammedin ve alâ âli seyyidinâ Muhammedin, salâten tüncînâ bihâ min cemîil ehvâali vel âfât, ve takdî lenâ bihâ cemî'al hâcât, ve tutahhirunâ bihâ min cemî'isseyyi'âat ve terfe'unâ bihâ indeke a'ledderecâat, ve tübelliğunâ bihâ aksa'l gayât, min cemî'il hayrâti fi'l hayâti ve ba'del memâat, inneke alâ külli şey'in kadîr.

Salât-ı Münciye Manası

"Allahım! Efendimiz Hz. Muhammed'e (s.a.v.) ve onun Ehl-i Beyt’ine salât eyle. Bu salâvat o derece ve mertebede olsun ki; onun vesilesiyle bizi, bütün korku ve âfetlerden kurtaracağın… İhtiyaçlarımızı tamamını göndereceğin… Günahlarımızdan külliyen temizleyeceğin… Nezdindeki derecelerin en yücesine yükselteceğin… Hayatta ve ölümden sonra, gâyelerin en sonuna/bütün hayırların sonucuna ulaştıracağın şekilde râhmet eyle. Muhakkak ki Sen, her şeye kadirsin." 


99 ESMAÜL HÜSNA

1- ALLAH  2- Er-RAHMAN   3- Er RAHİM  4- El MELİK  5- El KUDDÜS   6- Es SELAM  
 7- El MÜMİN  8- El MÜHEYMİN  9- El AZİZ  10- El CEBBAR   11- El MÜTEKEBBİR 
 12- El HALIK   13- El BARİ  14- El MUSAVVİR  15- El GAFFAR  16- El KAHHAR 
 17- El VEHHAB  18- Er REZZAK  19-Ya FETTAH  20- El ALİM  21- El KABİD  22- El BASİT  
23- El HAFİD  24- Er RAFİ  25- El MUİZZ  26- El MUZİL  27- Es SEMİ  28- El BASİR  
29- El HAKEM  30- El ADL  31- El LATİF  32- El HABİR  33- El HALİM  34- El AZİM  
35- El GAFUR  36- Eş ŞEKÜR  37- El ALİYY  38- El KEBİR  39- El HAFİZ  40- El MUKİT
41- El HASİB  42- El CELİL  43- El KERİM  44- Er RAKİB  45- El MUCİB  46- El VASİ
47- El HAKİM  48- El VEDÜD  49- El MECİD  50- El BAİS  51- Eş ŞEHİD  52- El HAKK
53- El VEKİL  54- El KAVİ  55- El METİN  56- El VELİ   57- El HAMİD  58- El MUHSİ  

59- El MUBDİ  60- El MUİD  61- El MUHYİ  62- El MUMİT  63- El HAYY  64- El KAYYUM
65- El VACİD  66- El MACİD  67- El VAHİD  68- Es SAMED  69- El KADİR  70- El MUKTEDİR
71- El MUKADDİM  72- El MUHARRİR  73- El EVVEL  74- El AHİR  75- Ez ZAHİR  

76- El BATIN  77- El VALİ  78- El MÜTEALİ  79- El BERR  80- El TEVVAB  81- El MÜNTEKİM
82- El AFUVV  83- Er RAUF  84- El MALİKEL-MÜLK  85- ZÜL- CELALİ VEL-İKRAM  

86- El MUKSİT  87- El CAMİ   88- El ĞANİ  89- El MUĞNİ  90- El MANİ  91- El DARR
92- En NAFİ   93- En NUR  94- El HADİ  95- El BEDİ   96- El BAKİ  97- El VARİS
98- Er REŞİD   99- Es SABUR




Amenerresulu

Amene'rrasülü bima ünzile ileyhi min Rabbihi velmüminun. Küllün amene billahi ve melaiketihi ve kütübihi ve rusulihi la müferriku beyne ehadin min rusülih ve kalü semi'na ve eda'na ğufraneke Rabbena ve ileykel masir. La yükellifüllahü nefsen illa vüs'a ha leha ma kesebet ve aleyha mektesebet Rabbena la tuahızna innesina ev ahda'na. Rabbena vela tahmil aleyna isran kema hameltehü alellezine min kablina Rabbena ve la tuhammilna ma la da katelena bih. Va'fü anna vağfirlena verhamna ente mevlana fensurna alel kavmil kafirin.






Ve son olarakta 17 Nisan Perşembe gecesi 22:00 da hep birlikte duamızı yapacağız
;
"Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Niyet Çalışmasında ki tüm bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla - güzellikle gerçekleşmesini diliyorum" 
Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!






Sürekli soruluyor;

Aynı saatte yapmak zorunlu mu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..



***


Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın veya bu yazının altına "yorum" bıraksın. 
Bunu tamamen katılımın ne kadar olduğunu- ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmek istediğim için önemsiyorum..


Faebooktaki grup sayfam burada

20 yorum:

  1. Katılıyorum Rabbim kabul etsin

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum Rabbim kabul etsin

    YanıtlaSil
  3. Büyük bir hevesle katılıyorum.Haydi Bismillah..Zehra

    YanıtlaSil
  4. yapilmasi gerekenler hergun icin sanirim peki bgun namazi kilmadan esmalari okusak dualarla?? abdest hali yok ise suanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başta hepsini yapıp sonrasında esmaları okuyarak devam ettirseniz daha uygun olur..

      Sil
  5. Şahane alışık olduğum bir işlem şimdi hemen başlıyorum Allah kabul etsin amin..

    YanıtlaSil
  6. bende katılıyorum..allah kabul etsin.

    YanıtlaSil
  7. bende katılıyorum..Allah kabul etsin..amin amin amin

    YanıtlaSil
  8. Yazilariniz ,yol gosterisleriniz icin ,sonsuz tesekkurler....bende katiliyorum.katilan arkadaslarimada Allah kabul etsin diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben Teşekkür ederim katılımlarınız ve güzel yorumunuz için..

      Sil
  9. Ya Zettavlu ismini hiç duymamıştım. İnternette şöyle yazıyor. ZE'T-TAVİLİ / Zi’t-tavli ismi Mümin/Gafir Suresi'nin 3. ayetinde geçmektedir. Zettavlu ile aynı mı farklı mı?

    YanıtlaSil
  10. Nural hanım bugün size içimden dua etmek geldi, dua ettim.. İçten gelen dua ve o kişi duadan habersizse çok makbul..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim.. Mutlu ettiniz beni..

      Sil
  11. Geç farkettim ama bende katılıyorum. Çalışmaya katılan tüm arkadaşlarıma dualarımı yolluyorum. Allah kabul etsin. Hale

    YanıtlaSil
  12. Haftalık çalışmayı okudum tamamladım Allah kabul etsin..Tamamını üç gün yaptım diğer günler esmalarla devam ettim..

    YanıtlaSil
  13. 22: 00 da dua yapılmıştır.
    "Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum.
    Niyet Çalışmasında ki tüm bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla - güzellikle gerçekleşmesini diliyorum"

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...