3 Nisan 2014 Perşembe

Haftanın çalışması



3  - 10 Nisan tarihleri arsasında yapacağımız çalışma bu defa esmaları içeren çok güzel ve etkili bir dua ile ve ayrıca her güne özel okuyacağımız farklı esmalarımız olacak. Biraz detaylı bir çalışma olacak yani:)



Olmasını istediğimiz bir dileğimiz için dileğimizi diliyor ve.

Öncelikle niyet ediyoruz!



"Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun niyet çalışmasına sevgi ile katılmaya. 
Ve bu Çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm iyi niyetim, enerjim ve DUAnın gücüyle bir araya gelmeye."



Okuyacağımız Duamız;

Ya Vedud! Ya Vedud! Ya Ze’l-arşi’l-mecîd! 
Ya Mübdi, Ya Mu’id! Ya Fe’aalün lima yürid! 
Eselüke bi-nuri vechike’l-lezi mele’e erkane arşike ve es’elüke bi-kudretike’l-leti kadderte biha halkake ve bi rahmetike-lleti vesiat külle şeyin. 
La ilahe illa ente. 
Ya Muğis, eğisni! Ya muğis, eğisni! Ya muğis, eğisni! "

Anlamı:

Ey Vedûd! Ey yüce Arşın Sahibi! 
Ey kâinatı hiçten ve benzersiz bir şekilde yaratıp bin bir isminin tecellileriyle emsalsiz bir şekilde süsleyen Mübdi'! 
Ey varlıkları ölümünden sonra yeniden inşa edip dirilten Muîd! Ey dilediği her şeyi yapan! Arşının rükünlerini dolduran Zâtının nûru hürmetine; yarattığın bütün varlıklara hükmeden kudretin hürmetine ve her şeyi kaplayan rahmetin hürmetine istiyorum. 
Senden başka hiçbir ilâh yoktur. Ey kendisinden yardım isteyene yardım eden! Bize yardım et.
Ey güç durumda olanlara yardım eden ve ummadıkları yerlerden ihtiyaçlarını ellerine veren Muğîs! Bize yardım et..




Okuma için sınır koymuyorum. Yine herkes gücü yettiği kadar okuyor ve okudukça da okuduğu miktarı bildiriyor..



Bunun yanı sıra; bugünden itibaren Hafta boyunca her gün farklı bir esma okuyacağız




PERŞEMBE GÜNÜ :

YA KUDDÜS (170) : Hatadan, kusurdan, eksiklikten acizlikten uzak demektir, ayrıca maddi manevi kirden ayıplardan temizleyip arındıran anlamına da gelmektedir


CUMA GÜNÜ : 

YA VEHHAB (14) : Karşılıksız ve sebepsiz olarak bolca ihsan eden rızk veren, ikram ve hediye eden
Allahın ihsan, ikram ve lütuflarına mazhar olur.



CUMARTESİ GÜNÜ : 

YA HAFIZ (998) : İyi kötü büyük küçük güzel çirkin bütün işleri en ince noktalarına kadar bilen ve kayıt eden 
Bu ismi zikreden kimse koruma altında olur.. hasta ise şifa bulur. Öyle ki Bir yerde salgın meydana geldiğinde bu ismi zikreden kimseye hastalık bulaşmaz Allah korur. Bu isme sığınıp Allahtan salgına karşı korunulması istenirse Cenabı Hak o musibeti o yerden kaldırır.. Bu isim bir kağıt üzerine yazılıp bir mülkün veya eşyanın üzerine asılırsa o eşya veya mülk Allahın koruması altında kalır zarar gelmez



PAZAR GÜNÜ :

YA RAHİM (258) : Rahmet, merhamet. şefkat eden demektir, en iyi şekilde koru bağışlayan mağfiret sahibi 
· Darda ve sıkıntıda olan kimse Ya rahman Ya rahim şeklinde okursa çaresizlik ortadan kalkar



PAZARTESİ GÜNÜ : 

YA MÜ’MİN (137) : Gönüllerde iman ışığı uyandıran, kendine sığınanları koruyup rahatlatan, güven veren 
· Ya Mü’min ismini zikreden hastalıklardan ve sıkıntılardan kurtulur. 


SALI GÜNÜ :

YA AZİZ (94) : Mağlup edilmesi mümkün olmayan daima galip gelen

· Bu ismin zikrine devam eden büyükler katında kabul görür, istekleri işleri rahatlıkla halledilir


ÇARŞAMBA GÜNÜ :

YA MELİK (90) : Her şeyin hakimi, bütün kâinatın hükümdarı

· Maddi ve manevi güçlü olmak için..






Ve son olarakta 3 Nisan Perşembe gecesi 22:00da duanın enerjisiyle bir araya geliyor ve

Her zamanki duamızı yapıyoruz

"Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim dileklerimizin kolaylıkla - güzellikle hayrımıza olacak şekilde gerçekleşmesini diliyorum" 

Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!




Sıklıkla sorulan sorular;


*Aynı saatte yapmak zorunlu mu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..

*Ayrıca çok önemli! Biz duada "bu çalışmaya katılan arkadaşlarımında dileklerini kabul et Allahım" diyoruz bu yüzden bu çalışmaya katıldığınızı bildirmeniz önemli

***

Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın ve okudukça bu yazının altına yorum bıraksın. Bunu ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmemiz için önemsiyorum..




Ve hepsi bu sevgili NRLblog takipçileri:) 
Hepinize hayırlı çalışmalar diliyorum. En kısa zamanda dileklerinizin hakkınızda hayırlı bir şekilde gerçekleşmesini diliyorum!



*Ana sayfada göremediğiniz son çalışmaları sağ taraftaki "haftanın çalışması" kategorisine tıklayarak bulabilirsiniz..


--------------------------------------------------------------------

DUA eden kişinin çevresindeki kişilerin beyin dalgaları, kendisininki ile birleşerek son derece güçlü dalgalar üretilebileceği gibi; toplu DUA'lar dahi büyük tesirler meydana getirir. Bu sebeptendir ki Hazreti Rasûlullâh AleyhisSelâm şöyle buyurur:
"Üç kişi bir araya geldikleri zaman, birlikte ettikleri DUA'yı ALLÂH geri çevirmez."


56 yorum:

  1. Ya vedüt ezberimde benim için çok kolay ..

    YanıtlaSil
  2. 170 ya Kuddus + 33 dua

    YanıtlaSil
  3. Katiliyorum dilek

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum ayın 10'u Perşembe benim için çok önemli bir gün bütün dualarımızın kabulü ile sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Mesajınızı bugün gördüm, maalesef geç yayınlanmış :(
    Perşembe okunması gerekeni bugün okuyup başlama şansımız var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perşembe okunması gerekeni son bitireceğimiz perşembe günüde okuyabilirsiniz..

      Sil
  6. :-( bırgun gecıkmelı olarak katılıyorum persembe gunu esmasını da bugun ceksem sakıncası var mı? GuL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün okunan esmayı son bitireceğimiz Perşembe gününde okuyabilirsiniz..

      Sil
  7. 10 tane dua benden. hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  8. Gece ya vedüd tamamını 41 adet okudum ..Yanlız, ya mugisü egisni 5 kez sonunun da ya mugisel mustagısin bildiğim şekil okudum ..

    YanıtlaSil
  9. 14 ya Vehhab + 33 dua

    YanıtlaSil
  10. katılıyorum

    YanıtlaSil
  11. 270 ya kuddüs,ya Vehhab 50

    YanıtlaSil
  12. 14 dua 14 vehhab .

    YanıtlaSil
  13. allahın izniyle bende bugün başlıycam okumaya akşam ezanından sonra allah bütün herkesin dualarınnı ve dileklerini kabul etsin okuduktan sonra sayılarını yazıcam allah herkesin yar ve yardımcısı olsun

    YanıtlaSil
  14. Ya vedüd 100 adet okudum toplam 141 oldu ...Kısmetse Her gün 100 okuyacağım..Allah kabul etsin amin...

    YanıtlaSil
  15. Katılıyorum. Benim ve bütünün Hayrına, Allah hayırlı okan ger dua ve dilerimizi jsbul etsin.(Amin)

    YanıtlaSil
  16. nuralcığım....yeni gördüm .geçmi verdiniz acaba ben mi görmedim. burçları okudum.2000 ya hafız çekmiştim.o na devam. buna katılıyorum. (1.gün) geçikmeli 14 vehvab + 10 dua okudum.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  17. 21 defa okuyarak başladım Allah hepimizin duasını kabul etsin

    YanıtlaSil
  18. 21 dua 998 zikir tamamladım

    YanıtlaSil
  19. 21 dua 998 zikir tamamladım

    YanıtlaSil
  20. Ben yine kaçırmışım:( bugun baslayabilir miyim? Baslayacak olsam ne sekilde hangi esmadan baslamam gerekecek? Tesekkurler..

    YanıtlaSil
  21. nuralcığım....998 (YA HAFIZ) + 14 DUA okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  22. dün başladım perşembeye kadar akşam ezanından sonra okumalrımı yapıcam perşembenin ya kuddüs 170 cumanın ya vehhar 14 okudum allah kabul etsin

    YanıtlaSil
  23. bende katıllıyorum 15 oldu hergün 5 okudum

    YanıtlaSil
  24. bugüne kadar 5 er okudum 15oldu

    YanıtlaSil
  25. ya hafiz 998 defa ya rahim 100 defa ya vehhab 14 okudum

    YanıtlaSil
  26. nuralcığım.....258 (YA RAHİM) + 33 DUA okudum. sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  27. Dilek 300 tane ya rahim okudum

    YanıtlaSil
  28. Esmaları okudum. vedüd dün ve bugün 220 okudum.

    YanıtlaSil
  29. 998 yahafız 258ya rahim aokudum allah kabul etsin

    YanıtlaSil
  30. 10 dua 258 zikir tamamladım

    YanıtlaSil
  31. nuralcığım......137 (YA MÜMİN ) + 33 tane DUA okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  32. Ya vedüd 105 Allah kabul etsin

    YanıtlaSil
  33. 5 dua 137 zikir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim hepimizin dualarını hakkımızda hayırlı kılsın

      Sil
  34. nuralcığım......94 (YA AZİZ) okudum. + 33 DUA okudum. sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  35. 94 ya aziz okudum duayla birlikte allah kabul etsin

    YanıtlaSil
  36. 10 dua 94 ya aziz

    YanıtlaSil
  37. Dua toplam 5852 adet olmuş

    YanıtlaSil
  38. 3 dua 90 ya melik

    YanıtlaSil
  39. nuralcığım..... 90 (YA MELİK) + 33 tane DUA okudum. sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  40. 7 dua 90 ya aziz. Yarın akşam son dua mı yapılacak ? Cevaplarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yarın sadece duayı okuyabilirsiniz.. Akşam 22:00da grupla birlikte niyet ederek dua edeceğiz

      Sil
  41. 6 dua 170 ya kuddüs

    YanıtlaSil
  42. 41 duami kalbimin her zerresiyle hayiriniza gonderiyorum ve sizinkilerini sefkatle kabul ediyorum!!!

    YanıtlaSil
  43. Esmaların hepsini uyguladım duanın toplamı 841 adet .. Allah kabul etsin amin..

    YanıtlaSil
  44. nuralcığım ....170(YA KUDDÜS) + 33 dua okudum sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  45. ben de katilmak istiyorm nasil olacak acaba?

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...