30 Mayıs 2014 Cuma

Zaman yönetimi için olumlamalar




* Zamanımı her zaman dikkatle yönetiyorum.
* Görevlerime önem sırasına göre öncelik tanıyorum.
* Her zaman yapmaya ihtiyacım olan işten başlıyorum.
* Her zaman işlerimi doğruca yapıyorum.
* İşleri daima tam zamanında bitiriyorum.
* İşleri bitirmekten keyif alıyorum.
* İşlerimi her zaman teslim tarihinden önce bitiriyorum.
* Görevlerimi, zor işleri bitirmek için her zaman güçlü bir istek duyuyorum.
* Zamanımla son derece verimliyim.
* Zamanı verimli kullanıyorum.
* Görevimi bitirene kadar ona sadık kalıyorum.
* Her zaman, her işe tüm dikkatimi veriyorum ve odaklanıyorum.
* Son derece üreticiyim.
* İçine girdiğim(üzerime aldığım) her işi bitiriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...