1 Haziran 2014 Pazar

Günaaaydıııııın:)


Heey blog, Pazar sabahı altıda uyanmakta neyin nesiydi böyle? :)

Işıl ışıl bir gün, bende inanılmaz enerji dolu uyandım güne... Tabi erkenden pilim bitmezse:)

Eskiden burada daha uzun ve kendimden yazılar yazardım..
Şimdi böyle diyince.... Ne naftalin kokulu bir kelime değil mi blog?  "Eskiden!" 
Geçmiş zaman!.. İçinde yaşanmışlık var... Anılar var..

Neyse konumuz bu değildi...
Konu neydi? Konuda yoktu ki :)

A evet, ışıl ışıl bir gün ve ben erkenden uyanarak herkese 
Güüünaaaaydıııııııın 
diyordum dimi:)

Gününüz aydın olsun!

MUTLU PAZARLAR

1 yorum:

  1. Keşke hayata gün ortasından başlamasaydım
    Pazar ve pazar arifesine oldu bitti homurdanırım
    Keşke bu pazar, zaman gölgelenmese
    Keşke yağmur analık bir el gibi başıma vurmasa
    Akşamki planlarımız suya düşmeseydi keşke
    Bu gün keşkelerleyim



    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...