20 Temmuz 2014 Pazar

26 TEMMUZ günü YENİ AY ve niyet çalışması :



Bizde o gün yine dileklerimiz ve yeni başlangıçlar için niyet ederek yeni bir esma çalışmasına başlayacağız inşallah!

Astrolojik olarak Yeniay, yeni projeler, yeni girişimlerin başlangıcıyla ilişkilendirilirken, Dolunay, bir tamamlanma sürecidir. Her yeni ay bazı konuların ön plana çıkmasına destek veriyor. Yeniayın o saatlerdeki enerjisini bu yönde kullanabiliriz.


Her zamanki gibi "Ya Fettah" esmasını zikrediyoruz. "Ya Fettah" yeni ayda okunması en fazla önerilen esmadır.. Yeni Başlangıçlar için idealdir..
Nasıl yapıyoruz?
O gün geldiğinde belirtilen saatte yani 22:00 da okunmaya başlayacak.
Kişi başı en az 1000 adet okunmasını öneriyorum.
NİYETİMİZ:
"Hayatımda değişmesi gereken beni yoran ve üzen konuların önümüzdeki Dolunay’a kadar farkındalığımla buluşmasını ve Dolunay’dan itibaren hayatımdan çıkmaları için gerekli şartların oluşmasını seçiyorum.
Geleceğe güvenle bakıyorum. Bir daha ki yeniaya kadar dileğimin gerçekleşmesi için gerekli tüm şartların oluşması için niyet ediyorum.."
DUAMIZ:
Allah’ım İşlerimi kolaylaştırman,
Bağlı olan işlerimi çözmen,
Kazancıma malıma bereket ihsan eylemen,
Bütün çalışmalarımı bana bereketli kılman ve her şeyi HU ismin ile
Bütün zorluk düğümlerimi çözmen.........................olması NİYETİ ile.
{Noktalı kısımda dileğinizi söylüyorsunuz}
Bu niyet çalışmasını yapan arkadaşlarımında dileklerinin de olması NİYETİ ile..
Amin!
Herkese hayırlı çalışmalar diliyorum..

Sevgilerimle 

Çalışmamızın aslı grubumuzda takip etmek isterseniz burada

--------------------------------------------------------------------

DUA eden kişinin çevresindeki kişilerin beyin dalgaları, kendisininki ile birleşerek son derece güçlü dalgalar üretilebileceği gibi; toplu DUA'lar dahi büyük tesirler meydana getirir.
Bu sebeptendir ki Hazreti Rasûlullâh AleyhisSelâm şöyle buyurmuşlar
"Üç kişi bir araya geldikleri zaman, birlikte ettikleri DUA'yı ALLÂH geri çevirmez."

2 yorum:

  1. nuralcığım....ben katılıyorum. sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, paylaşımlarınızı çok beğeniyorum emeğiniz için teşekkürler niyet çalışmanıza ben de katılmak istiyorum inşallah. Sevgilerle İlknur.

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...