1 Temmuz 2014 Salı

Her şey ve herkes görünmez iplerle birbirine bağlıdır...



Bir satış görevlisine öfkelenmeniz ile birkaç saat sonra komşunuzdan köpeğinizin havlamasıyla ilgili bir şikayet telefonu almanız arasında bağ kurmazsınız.

Öğle yemeğinde buluştuğunuz arkadaşınızla ortak bir arkadaşınızı çekiştirdikten sonra işyerinde önemli bir müşterinizle sorun yaşamanız arasında bağ kurmazsınız.

Akşam yemeğinde haberlerdeki bir şeyle ilgili olumsuz konuşmanız ile gece mide ağrısından uyuyamamanız arasında bağ kurmazsınız.

Sokakta yere bir şey düşüren bir insana yardım etmek için durmanız ile on dakika sonra market kapısının önünde park yeri bulmanız arasında bağ kurmazsınız.

Akşam çocuğunuzun ödevine seve seve yardım etmeniz ile
ertesi gün vergi iadesinin beklediğinizden fazla gelmesi arasında bağ kurmazsınız.

Bir arkadaşınıza iyilik etmeniz ile aynı hafta patronunuzun size iki maç bileti ya da konser davetiyesi vermesi arasında bağ kurmazsınız.

Oysa hayatınızın her anında VERDİĞİNİZİ GERİ ALIRSINIZ.
Siz arada bir bağ kursanız da kurmasanız da…

The Power/ Rhonda Byrne




Ne diyordu ŞEMS?


Her şey ve herkes görünmez iplerle birbirine bağlıdır.
Sakın kimsenin ahını alma; bir başkasının, hele hele senden zayıf olanın canını yakma.
Unutma ki dünyanın öte ucunda tek bir insanın kederi, tüm insanlığı mutsuz edebilir. Ve bir kişinin saadeti, herkesin yüzünü güldürebilir…

5 yorum:

  1. gülçin yalçın şen2 Temmuz 2014 01:06

    Yazınızı okudum, yazarın adı dikkatimi çekti, poşetin içinde duran kitabıma gittim önce yazarın adına baktım, sonra tarihe baktım. Slıpteki tarih 01/07/2014 saat 22:37 sizin paylaşımınız 22:30 . Kitap ise tabi ki the power. aradaki bağa şaştım doğrusu iyi ki varsınız sizi seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlerde iyi ki varsınız.. Bende sizi seviyoruuum :)

      Sil
  2. İkiniz de çok tatlisinizzzzz ! :))



    YanıtlaSil
  3. İkiniz de çok tatlisinizzzzz ! :))

    YanıtlaSil
  4. İkinizde cok tatlisinizzzz !! :))

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...