13 Temmuz 2014 Pazar

MUTLU BİR HAFTA DİLEKLERİMLE :)



4 yorum:

  1. Yıllar oldu bir duam var.yarın kabul olunduğu ve cevap verileceği günün bugün olduğunu düşünerek uyanacağım inşaAllahh

    YanıtlaSil
  2. Bugün herşey güzel olacak diyerek uyandım sabahıma hiç bir neden yokken. :-) Paylaşımınızı beğendim teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  3. Bu gün çok güzel olacak, bugün kendimi çok iyi hissediyorum, bugün merhabam çok olacak, bugün her soruyu tebessümle cevaplandıracağım insanları seveceğim dediğim anın içinde kırılıp dökülüyorum benim insanla geçimim zor anacım..Yaşantım benim plan ve programsız olmalı inşallah maşallah ta bi yere kadar her sustuğum anın ardında göz yaşımın dibinde beni bir koruyan var..

    YanıtlaSil
  4. nuralcığım....sizden öğrendim.her gün aklıma geldikçe tekrarlarım...geleceğimin güzelliklerle dolu olduğunu biliyorum.geleceğimi sevgiyle kucaklıyorum.birde şu anıma şükürler olsun çok derim.buda sizden, sizden çok şey ögrendim.paylaşımlarınız için çok teşekkürler ...allah razı olsun.iyi iftarlar.....sevgiler emel.

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...