25 Temmuz 2014 Cuma

Sen tut elimden, sana giden yollarda nurum ol!...



Ey affetmeyi seven Rabbim, sil göz yaşlarımı..
Sen teselli et beni, serinlik sun şu bağrıma...
Vardır bunda da bir hayır.. Hayırlı kederlerimi sen sevdir bana! ..

Tıpkı geceye saçılan yıldızlar gibi, ömrüme ışık olsun, sıkıntı anlarımda ettiğim dualar..
Hüzünlerde olgunlaştır beni..
Cahilim çok cahilim..
Sen yolum ol! Sen sonum ol! Sen tut elimden, sana giden yollarda nurum ol!

HAYIRLI CUMALAR OLSUN!..




*Dua internetten alıntıdır..

4 yorum:

  1. nuralcığım...amin nede güzel bir dua maşallah....hayırlı cumalar...mutlu hafta sonları..hayırlı bayramlar..sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir dua. Her şey için teşekkür ediyorum size. Senai Demirci'nin Her güne bir dua isimli kitabı var. Kitaptaki dualar muhteşem. Okumadıysanız tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo Tessekürler, bu kitabi alayim Ben

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...