27 Ağustos 2014 Çarşamba

Bugüüünnnnn:)



Düşüncelerim genelde olumsuz, kritize eden ve yargılayan türden ise ve başıma düzenli olarak benzer hadiseler geliyorsa... bir durup günlük düşündüklerime bakmalıyım...
İyileşmem ve şifalanmam başladı bile. 

Vücudum kendi kendine iyileşmesini zaten biliyor. 
Birikmiş negatif çöpleri atmanın şu an tam zamanı. 
Vücudumu seviyorum, düzenli vücuduma faydalı, canlandırıcı ve arındırıcı yiyecekleri ve içecekleri bilinçli seçiyorum. 
Yaşadığım ortamı şifalandırmam kendimi daha iyi hissetmek için ortamımı düzenliyor ve değiştiriyorum. 
Bana keyif veren şeyleri yapıyorum. 
Yeni yaşamım ve değişmem affetmeyi öğrenmem ile başladı. 
Kalbimdeki sevginin beni tamamen yıkamasını ve tüm olumsuzlukları vücudumdan alıp götürmesine kalbimi açıyorum. 
İçimdeki derin bilgeliğe tamamen güveniyorum. 

1 yorum:

  1. Kendimce şunu yaptım; uzağım dan tutun da, canımı sıkan en yakınlarımı bile toptanca hayatımdan çıkardım ''insansız kaldım acaba iyimi yaptım'' bence iyi yaptım..

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...