14 Ekim 2014 Salı

Bugün ben!



"Ben kendimle barışmayı seçiyorum. Kendimi, yaşadığım her şey için affediyorum.
Bütün bu yaşadıklarım, iyisiyle kötüsüyle, sevinciyle kederiyle, beni bugünkü iyi insan yapabilmek içindi. Bugüne kadar bana iyilik yaparak veya kötülük yaparak, bana aynalık yapan, kendimi hatırlamama fırsat veren ve rollerini çok iyi oynayarak beni uyumuş olduğum uykudan uyandıran, herkese teşekkür ediyorum. Şu andan itibaren bana kötülükleri ile aynalık yapan herkesi ve onların enerjilerini evrene serbest bırakıyorum.
Kendime daha çok vakit ayırmayı, kendi ısığıma güvenmeyi, sevmeyi ve sevilmeyi, mutlu ve güçlü olmayı seçiyorum. 


Fiziki ve duygusal tüm acılarımın dinmesi, tüm yaralarımın iyileşmesi, tüm kederlerimin son bulması için anahtar benim, şifa benim. Kalbimin içindeki anahtarı çeviriyor ve şifa kapısını sonuna kadar açıyorum. Bu imkanı bana veren ve şifalanmama yardım eden, bana yol gösteren Yaradanıma şükürler olsun, Hamdolsun." 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...