13 Ekim 2014 Pazartesi

Ho’oponopono ile Öz Ben-lik sorun çözme yöntemleri:



1. "Seni seviyorum." Ruh tekrar eden hatıralar sorununu deneyimlediği zaman, onlara aklınızda ya da sessizce şöyle deyin "Sizi seviyorum sevgili hatıralar. Hepinizi ve kendimi özgürleştirme fırsatına sahip olduğum için minnettarım." "Sizi seviyorum" sessizce tekrar tekrar söylenebilir. Hatıralar asla tatile çıkmazlar ya da siz onları emekliye ayırana kadar emekli olmazlar. "Seni seviyorum" sorunların bilincinde olmadığınız zaman bile 
kullanılabilir. Örneğin, bir telefon ederken ya da telefona cevap verirken veya bir yere gitmek için arabaya binmeden önce gibi herhangi bir harekete başlamadan önce kullanılabilir. 

2. "Teşekkür ederim." Bu yöntem "Seni seviyorum"un yerine uygulanabilir. Tıpkı "Seni seviyorum” daki gibi, zihinsel olarak tekrar tekrar söylenebilir. 

3. Mavi Güneş Etkili Su. Çok su içmek harika bir sorun çözme yöntemidir, özellikle de mavi güneş etkili su ise. 
Kapağı metal olmayan mavi renkli bir cam şişe alın. İçine musluk suyu koyun. Mavi şişeyi ya güneşin altına ya da bir elektrik ampulünün altına en az bir saatliğine koyun. Su güneş ışığına maruz kaldıktan sonra, pek çok şekilde kullanılabilir. İçin. Onunla yemek pişirin. Banyo ya da duştan sonra onunla durulanın. 
Meyve ve sebzeler mavi güneş etkili su ile yıkanmaya bayılırlar! Tıpkı "seni seviyorum" ve "teşekkür ederim" yöntemleri gibi, mavi güneş etkili su da Bilinçaltı Zihindeki tekrar eden hatıraları temizler. Öyleyse için!

4. Çilek ve yaban mersini. Bu meyveler hatıraları temizler. Taze ya da kurutulmuş olarak yenebilirler. Reçel, jöle ve hatta dondurma üzerine şurup olarak bile tüketilebilirler! 

İnternetten Alıntıdır..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...