6 Kasım 2014 Perşembe

Tezahür grup çalışması

Çalışmamız bugündür.




6 Kasım Boğa burcunda DOLUNAY


Zikir saati JÜPİTER, günü Perşembedir..
Çalışma saati :19: 00- 20: 00 arası

Sıkıldığımız, bunaldığımız durumlar ve hayatımızda tıkanıklık oluşturan tüm alanların şifalanması için..

"Ya Allah" 1000 {bin} defa okuyoruz..


Allah ismi iki şekilde zikredilir
1-Ya Allah
2- Allah... Allah... Allah... Allah şeklinde
*Bize hayatı kolaylaştır.Katından bize güç ver Allahım!


NİYETİMİZ:
"Niyet ettim Tezahür çalışma grubuyla birlikte ŞİMDİ ŞU ANDA niyet çalışmasına katılmaya ve bu çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm güzel enerjim ve duanın gücüyle bir araya gelmeye..
Benim ve şu anda buna niyet eden herkesin hayatında tıkanıklık yapan enerjilerin şifalanmasını yaşamlarına bolluk- bereket -sağlık enerjisinin akmasını diliyorum..
Benimle birlikte Tüm arkadaşlarımında niyetlerinin kabulunu diliyor ve Bana gelen tüm olumlu- güzel dua enerji ve dileklerini de sevgiyle kabul ediyorum."




Bildirmeniz çalışmaya dahil olmanız ve katılımın ne kadar olduğunu ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımız görmemiz açısından önemli..



20 yorum:

  1. uzun süredir sizi takip ediyorum çokta keyif alıyorum.Hatta ilginçtir ki ne zaman bi yazı ya da kitapya bir kısım yer etse aklımda aynı gün sizde alıntı yapıp paylaşıyorsunuz=) dolunay calışmasına bende dahil olmak istiyorum sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler benden de :)

      Sil
    2. Ben ve annemde Yeniay Tezahür Çalışmanıza katılıyorum..Nural hanım biizleri yönlendirdiğiniz için çok teşekkür ediyor tüm katılan arkadaşlarıma bolluk bereket sağlıklı huzurlu günler diliyorum Nurgül....selam ve sevgilerimle...

      Sil
  2. nuralcığım...katılıyorum...sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum nural hanım.Herşey gönlünüzce olsun.Şirin

    YanıtlaSil
  4. Bende katılıyorum

    YanıtlaSil
  5. Bu çalışmaları düzelediginiz için size ve ekibinize teşekkür ediyorum.Bende katılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim katılımlarınızla dahada güzelleşiyor..

      Sil
  6. Bende katılıyorum sevgiler Feray

    YanıtlaSil
  7. Tam da Perşembe günü bu saatler arasında kursum var. Yani ancak eve geldikten sonra okuyabileceğim. Keşke Perşembe günleri olmasaydı:(

    YanıtlaSil
  8. bende varım .nimet

    YanıtlaSil
  9. Ben artı arkadaşım katılıyoruz inşAllah

    YanıtlaSil
  10. nural hanım inşallah katılacağım

    YanıtlaSil
  11. Aaa yorumum yok:-( bende varım demistım Gul

    YanıtlaSil
  12. bende katiliyorum

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...