21 Kasım 2014 Cuma

2015 için Tezahür Çalışmamız başlıyor! :)


2015 için Tezahür Çalışması 22 Kasım CUMARTESİ


Biliyorsunuz o gün YENİAY ve gördüm ki yeni ay ile yeni yıla girmemizin arası tam 40 gün!
Bu blogta her sene yeni yıla 40 gün kala bir tezahür çalışması yapıyoruz takip edenlerle beraber..
Bu sene başlayacağımız çalışmanın yeni ayın enerjisiyle buluşması Muhteşem!
Üstelik YAY burcundaki iyimser enerjileri de göz önünde bulundurunca enerji açısından iyi bir başlangıç diye düşünüyorum..:)





Şimdi neler yapıyorduk önceki yazılardan kısaca özetleyelim;

Öncelikle bir dilek kutusu edineceğiz.


Bu dilek kağıtlarınızı koyacağınız herhangi bir kutu olabilir. Niyet çalışmamıza başlayacağımız günden itibaren her gün yeni bir kağıda niyetimizi yazacağız ve bu kutuda biriktereceğiz... Toplamda kırk gün boyunca kırk dilek kağıdı yani...

Tabi ki niyetimiz aynı.. farklı niyetler değil..






Her gün aynı saat olmasına özellikle özen gösteriyoruz.
Bu çok önemli. Unutmamak için ne yapabiliriz, telefonlarımızın hatırlatma kısmına not düşüp sesli alarmla bizi uyarmasını sağlayabiliriz.
{ Ben böyle yapıyorum. }
Kağıdımıza bir kez niyetimizi yazıyoruz

Niyet cümlemiz aynı:

Şimdi ................... niyet ettim. Bunu ve ya daha iyilerini kabul ediyorum. Lütfen bunu veya daha iyilerini benim ve ilgili herkesin en yüksek iyiliğine olucak şekilde gerçekleşmesini sağla {Allahım}

Teşekkür ederim..

Teşekkür ederim..
Teşekkür ederim.!


Altına imzamızı atıyoruz isim ve soyadı olucak şekilde... İsmimizin Altını üstünü karalamadan.. Ve dileğimizi yazdığımız kağıdı dilek kutumuzun içerisine koyuyoruz.
* Ve niyetimizi 3 defa sesli olarak tekrar ediyoruz..


* Geceleri yatağımıza yattığımızda uyumadan evvel bu dileğimizle ilgili mümkün mertebe imajinasyon yapıyoruz. Yani dileğimizi canlandırıyoruz. Kendimize o duyguyu yaşatıyoruz.

Her gün olmak üzere 40 gün boyunca bunu tekrar edeceğiz.

Sonunda da bu dilek kağıtlarını bir suya atacağız. Deniz, göl, nehir, ırmak vesaire.. Bu kısım tamamen sembolik bir şey.. Bu kısımda çok kafa karışıklığı oluyor...Siz İçinizden geldiği gibi davranabilirsiniz.. Yakıp küllerini de savurabilirsiniz toprağa da gömebilirsiniz.. Bir tek çöpe atmayı uygun görmüyorum.. Bilinçaltımız bunu yanlış algılayabilir:)

Birde yanında esma okusam fena olmaz derseniz ;

Burada başladığımız esma çalışmasını devam ettireceğiz.. 
Yani 40 gün boyunca YA FETTAH - 489 ADET okuyacağız.

Hepsi bu!




Sağlıkla ilgili problemleri için yapanlar...

Her gün niyetinizi yazdıktan sonra üç kez tekrar ediyoruz ya, işte onu bir bardak suya okuyun ve şifalandırdığınız bu suyu için.


*Ben rahatsızlık hissettiğimde bir bardak su alır ve ona dua okur içerim. Gözlerimi kapatır ve her yudumu hissederek içerim ama...
Hatta imajinasyon yaparım o esnada boğazımdan vücuduma akarken şifalandırdığını beni arındırdığını düşünürüm.
Sizde böyle yapın. Biliyorsunuz suyun hafızası var. Beni temizlesin niyeti ile frekans verilen suyu içtiğinizde beyine de bu komutu verir.



Grupla beraber çalışmalarımız için buraya tıklayın..

15 yorum:

  1. Hergün ayni niyeti yaziyoruz dimi nrl hanim

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Nural Hanım.Bir kaç sorum olacaktı.40 günlük çalışma için önce niyetimizi yazacağız sanırım. mesela sadece iş istiyorum diye mi yazacağız yoksa yukarıdaki şimdi... niyet ettim ile başlayan cümleyi mi aynen yazacağız? niyeti yazdık 3 kere sesli tekrar ettik sonrasında Ya Fettah 489 adet çekeceğiz yanlışım varsa düzeltebilir misiniz şimdiden teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle yazacaksınız iş ise dileğiniz..

      Şimdi "istediğim gibi hakkımda hayırlı olacak bol kazançlı bir işe girmeye" niyet ettim.. Bunu ve ya daha iyilerini kabul ediyorum..

      Veya "Şimdi istediğim gibi bir ev sahibi olmaya" niyet ettim gibi....

      Gerisi aynen orada yazılanın aynısı..

      Evet sonrasında Ya Fettah okuyorsunuz niyetin hemen ardından..

      Sevgiler,

      Sil
    2. Çok teşekkürler severek takip ediyorum

      Sil
  3. nuralcığım...inşallah ben başlayacağım da...20l5 için DUA sadece 489 YA FETTAH ..doğrumu anladım. başlarken 19 besmele yok değilmi...ben geçen seneye gittim ,karıştırtım...sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 19 besmele bu defa Yok ama okunabilir de bi mahsuru yok.. 489 evet yarından itibaren

      Sil
    2. Bu akşam 658 adet düşmüştü onu yazmıştım görmüşsünüzdür dimi

      Sil
  4. nuralcığım...yeni gördüm. pardon..tabiiki dün 658 adet yaptım.allah hepimizin duasını kabul etsin.selam ve sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  5. mrb nural hanımefendi ben şimdi gördüm şimdi başlasam olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüğünüz an başlayıp 40 güne tamamlarsınız..

      Sil
  6. Ben bunu daha yeni gördüm şimdi baslasam olurmu :( cvp verirseniz sevinirim nrl hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet olur, başladığınız tarihten itibaren 40 gün devam ediyorsunuz.

      Sil
  7. ya 658 kafamı karıştırdı şimdi. Hangisini okuyoruz acaba?

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...