29 Kasım 2014 Cumartesi

O kişi! :)

Geçen gün yürüyüşte her zamanki gibi kulaklığımı taktım tempolu tempolu yürüyorum..
Radyoda bir şarkı başladı  "Bundan böyle herkes tam ederi kadar 
Niye alemin tek üzüleni benim!" 

Vaayyy!:) Tuttum bunu:)

Ses tanıdık?..  Ama o an çıkaramadım.. Şarkı bitti ama nakarat öyle takıldı ki dilime tekrar dinlemek istedim. You tubedan arattım Kutsi'ymiş:)

Kutsi' yi tebrik ederim.. Ben cidden sevdim bu şarkıyı:)


*Ayrıca söylemeliyim.. Şarkıdaki ritm yürüyüş için pek uygun! :)








Bundan böyle herkes tam ederi kadar 

Niye alemin tek üzüleni benim!


O kadar! :) Hah ha:)






1 yorum:

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...