10 Kasım 2014 Pazartesi

Perşembe gününün Tezahür çalışması hazıır!:)



Çalışacağımız Esmamız Ya Rezzak
Anlamı : İhtiyaç duyulan her şeyi veren.
Yorumu: Rızk sağlamak. Para kazanmak. Dünyasal menfaat ve bolluk için..
✄-----------------------------------------------------
13-11-2014 PERŞEMBE Akşamı
22:38- 23:20 arası
.
94.864 Ya Rezzak hatmi yapıyoruz ve Yine bölüşüyoruz.
.
.

NİYETİMİZ:
"Niyet ettim Tezahür çalışma grubuyla birlikte ŞİMDİ ŞU ANDA niyet çalışmasına katılmaya ve bu çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm güzel enerjim ve duanın gücüyle bir araya gelmeye..
.
İhtiyaç duyulan her şeyi veren Allahım! Benim ve şu anda niyet edip "YA REZZAK" okuyarak bu çalışmaya katılan tüm arkadaşlarımın Hanelerimizi maddi manevi rızıklandır.
Ya Rabbim AMİN!
.
.
.*Çalışmaya katılanlar "beğen"i tıksınlar lütfen.
Hem Çalışmaya dahil olduğunuzu bildirmeniz hemde ne kadarlık bir enerji grubu ile çalıştığımızı görmemiz açısından iyi olur.

18 yorum:

  1. Facebook hesabım olmadığı için buradan iletişim kurabiliyorum. Ben katılıyorum.

    YanıtlaSil
  2. çoook güzel bir ana denk geldi benim adıma.Emekleriniz için çok teşekkürler Nural hanım katılıyorum (Şirin)

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum. Geç saatte olmasına sevindim. Erken saatlerde okunduğu zaman evde olmadığım için katılamıyorum.

    YanıtlaSil
  4. nuralcığım....ben katılıyorum..sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  5. Ben de katılıyorum Teşekkürler nesrin

    YanıtlaSil
  6. Nural hnm ben ve arkadaşım katılmaya niyet ettik.fakat rakam neden 94.864 acaba.

    YanıtlaSil
  7. Nural hanım sizinleyim ins. gul

    YanıtlaSil
  8. merhabalar, ben de katılıyorum...

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Biz Özge, Ayfer ve Hande ıolarak 3 kişi katılmak istiyoruz.
    svg

    YanıtlaSil
  12. Nural hanım artı beş oldu.kaç adet okıyacağımızı yarın mı söyleyeceksiniz.

    YanıtlaSil
  13. Ben ve annem katılacagız.sevgılerımle betul

    YanıtlaSil
  14. bende varım.NİMET

    YanıtlaSil
  15. Toplam 310 kişi katılıyor. Aşağı yukarı 309 gibi bir rakam düşüyor kişi başına.. Ama biz esmanın ebced değeri olan 308 adet okuyoruz. Çünkü bu şekilde rahatlıkla hatim sayısına ulaşıyoruz.
    Tam sayıyı mı tuttururuz? eksik mi olur, fazlamı tabi bunu net bilemeyiz..
    Niyetlerimiz temiz ve tam olsun yeterli.

    YanıtlaSil
  16. Bende katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  17. İhtiyaç duyulan her şeyi veren Allahım! Benim ve şu anda niyet edip "YA REZZAK" okuyarak bu çalışmaya katılan tüm arkadaşlarımın İhtiyaçlarını gider.. Hanelerimizi maddi manevi rızıklandır. Evimize işimize ummadığımız yerlerden bolluk ve bereket yağdır.
    AMİN

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...