12 Aralık 2014 Cuma

10 !


2015 ile birlikte blog yazarlığında 10. yılıma girmiş olacağım:)
Kooskoca bir on yıl!

Blog yazmak kitap yazmak gibi bir şey! Hiiiç bitmeyen bir kitap:) 

Bazen soruyorlar blog yazmaya nasıl başladınız?
Bilmiyorum ki:) Tesadüfen karşıma bir blog sayfası çıktı, neymiş diye kayıt oldum, sonra notlarımı yazıp oraya arşiv yapmaya başladım. Sonra bir gün yorum geldi, A-aa birileri okuyormuş benim yazdıklarımı dedim:) Sonra bir baktım hangi birileri, yüzlercesi:) 
E hoşuma gitti.
Kişisel gelişim alanında yazmaya başladım, zaman zaman günlük tadında kendimden de bi şeyler.. 
7-8  sene öncesinde de Spirütüel alanda ruhsal gelişime merak saldım, Kuantum, Astroloji, Enerjiler, Esma enerjileri derken. İşte 10. yılı kutluyoruz.

Bu zamana dek yoluma çıkan herkese bende çoook çok teşekkürler etmek istiyorum. Sizlerin ilgisi sayesinde motivasyonum yüksek oldu hep.. 
Paylaştıklarımla birilerinin hayatına pozitif bir dokunuş, İyi bir şeyler yapıyor olmanın huzuru ile yazmayı bırakmadım hiç.

Profil notumda dediğim gibi tam 9 senedir" her gün yeni bir başlangıçtır" diyorum uğradığınız için mutluyum, gerçekten:)



Bu arada birde 2007 de en iyi bloglarla ilgili bir yarışmada 1.liğimiz vardı bloğumla.. Söylemesem çatlardım:) 





8 yorum:

  1. Emeğinize sağlık, enerjiniz bol olsun...Sevgiler...Hayriye.

    YanıtlaSil
  2. Nuralcim ,sitenle 6 ay once tesadufen karsilastim.....bu kadar gec kaldigim icin uzulurken ,tum paylastklarinin arsiv kaydi olmasi beni sevindrdi ve tum arsiv kayitlarini okudum.....sabahdan aksama kadar gecen monoton is hayatinin icinde,,,artik kahve molalarimda sitende 5 dk da olsa kafami dagitabiliyorum,cok mutlu hissediyorum.,,:)))) yüregine ,emegine,ellerine saglikk...sevgilerimle.betul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, bu güzel yorumlarınız beni mutlu ve motive ediyor çünkü:)

      Sil
  3. Nuralcığım...emeğine ,ellerine, gözlerine sağlık..hakkını helal et....Ben tesadufen bilgisayarda gezerken Allah beni size yönlendirdi.O zamanda çok üzgün bir dönemdeydim. hayat bu...moralman yerlerdeydim. bana bir iyi geldin.Güzel kardeşim.Bundan önceki Blog'u dan beri..(9)yıl oldu.her gün bilgisayarımı açarken...ne güzel adı var blog'un derdim.HERGÜN YENİ BİR BAŞLANGIÇTIR. Allah her işinde başarılarını üstün kılsın.İşlerini Muvaffak eylesin.Sağlıkla daha nice senelere Nuralcığım...benden sonra ,kız kardeşim,yiğenlerim sizi hep takipde...her gün ...her şey için çok teşekkürler...sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzeel, o zaman en eski takipçilerimden birisiniz Emel hanımcım:) Çok mutlu oluyorum bu güzel yorumlarınızdan.

      Sil
  4. İyi ki varsınızzzz.siz ve bloğunuzu seviyor,beğeniyor ve başarılarınızın devamını diliyoruz.İnanın hayatıma ve çoğu arkadaşımın hayatına kattığınız olumlulukları tahmin bile edemezsiniz.hele o tezahür çalışmaları Türkiyenin herbiryerinden o kadar manalı ve mutluluk verici oluyor ki.Nice on yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkürleer:) İnanın bunları duydukça mutluluğumu sizde tahmin edemezsiniz:)

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...