11 Aralık 2014 Perşembe

11 Aralık Perşembe-2015 için Bolluk Bereket Esma çalışması

Bu dua enerjisinden oluşan çemberin bir halkası da siz olmak isterseniz;








11 Aralık Perşembe günü başlayarak; Önümüzdeki 21 gün içinde  günlük 2160 adet "Ya Gani, Ya Muğni" esmalarını okuyacağız. 


Perşembe akşamı  22:00 dan bir 5-10 dakika evvel; Kendimizle baş başa olabileceğimiz sessiz bir ortama geçip mümkünse gevşeyelim. Rahat bir biçimde oturup derin nefesler alalım, kaslarımızı ve bedenimizi gevşetelim. Sizlere daha önce yazmış olduğum şekilde güzel bir Meditasyonda yapabilirsiniz. Saat tam 22:00 da Hazır olduğumuzda aşağıda vereceğim duayı hissederek, gerçek olacağını hissetmeye çalışarak, kendimizin duyacağı bir ses tonuyla okuyoruz. O anda bizimle birlikte bu çalışmayı yapmakta olan güzel insanların o güzel enerjilerini ve birlikte yapmanın verdiği gücü, bir çok insana belkide o an ettiğiniz dua ile faydanız olabileceğini hissederek... o anda büyük bir enerji alanı içerisinde olduğunu hissederek okuyalım..



Niyetimiz:

Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun BOLLUK BEREKET Niyet çalışmasına sevgi ile katılmaya.  Ve bu Çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm iyi niyetim, enerjim ve DUAnın gücüyle bir araya gelmeye."
Bu yıl içinde Bolluk ve bereket içinde ve Refah içinde yaşamaya tüm kalbimle niyet ediyorum.. 
Bu niyet çalışmasına katılan grup arkadaşlarımında Maddi ve Manevi bolluk-bereket ve refah içerisinde olmalarını diliyorum.

Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!


Ve esmamızı okumaya başlıyoruz.

{Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.}



Okuyacağımız esma;

"Ya Gani, Ya Muğni"

Manası: İstediğini istediği anda, istediği kadar zengin eden.


Maddi ve manevi zenginliğin, bolluğun esmasıdır. Okuyan kişi servet ve mülke sahip olur. Cüzdanı her zaman dolu ve bereketli olur. Her türlü darlığı bolluğa çevirir. 

Manevi olarak karanlıktan aydınlığa çıkarır. Bolluk, bereket, zenginlik, görünür görünmez yerden okuyan kişiye akar. Her türlü darlıktan maddi ve manevi feraha ve zenginliğe ulaşır.


Ve son olarakta;


"Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Bolluk ve bereket Niyet Çalışmasında ki tüm bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla - güzellikle gerçekleşmesini diliyorum" 
Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!



✄-------------------------------------------------------------------


*Bu çalışmada Şöyle bir uygulama yapabiliriz; 



Son günde 2160 tane "Ya Gani Ya Muğni"
40 tane pirinç alıp onun üzerine okuyacağız, bir streç folyo ile sarıp cüzdanınıza koyarsanız da her daim cüzdanızda bereket olacaktır.


OLUMLAMAMIZ:

 Uyandığınız her gün ve uyumadan evvel her gece: 
"Evren bolluk içinde.. Maddi ve manevi zenginliğim her geçen gün artıyor.. Para bana bildiğim ve bilmediğim yollardan bol bol geliyor. "


Sürekli soruluyor;

Aynı saatte yapmak zorunlu mu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..



***

Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın veya bu yazının altına "yorum" bıraksın. 
Bunu tamamen katılımın ne kadar olduğunu- ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmek istediğim için önemsiyorum..



Hepsi bu, çok sevgili NRLblog takipçileri:) 
Hepinize hayırlı çalışmalar diliyorum. 



NOT: Biliyorsunuz benim Facebookta niyet çalışmaları yaptığımız bir grubum var (Tezahür çalışma grubu) dilerseniz oradan da takip edebilirsiniz..

32 yorum:

  1. Katılmak isterim.İnşaAllah okuyacağım.

    YanıtlaSil
  2. Cehaletimi mazur görün, persembe akşamı 22:00 de dua edeceğiz kalan 20 günde aynı saattemi olacak yoksa uygun olduğumuz başka bir saatte olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır diğer günlerde istediğiniz saatlerde yapabilirsiniz. İlk gün grupla aynı saatte katılmaya çalışın mutlaka..

      Sil
  3. katılıcam inşallah nrlcım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. okuma saatleri her akşam 22;00 de mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır her gün aynı saat değil. Diğer günlerde istediğiniz saatlerde yapabilirsiniz..
      Bu sadece grupla yaptığımız ilk günün saatidir.

      Sil
  5. Haa Tamam, bende yanlış anlamışım bunu. Hep aynı saatte sanıyordum bende. Neyse Perşembe günü bende katılacağım. Çok Teşşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. inşallah katılacağım ALLAHA emanet olun

    YanıtlaSil
  7. Neden hicri takvim değilde miladi takvim üzerinden yılbaşına giriyorsunuz. İnsanların dini duyguları üzerinden hareket etmeyin lütfen.

    YanıtlaSil
  8. Katılacağım. Allah şimdiden hepimizin dualarını kabul etsin, Amin!

    YanıtlaSil
  9. günaydın ben ve kızım ilkayda katılıyoruz. sevgiler

    YanıtlaSil
  10. bende katılıyorum

    YanıtlaSil
  11. Katılıyorum. Nural hanım. Teşekkürler. İyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  12. katılıyorum allahım kerkesin bereketini artırsın

    YanıtlaSil
  13. Allah'ın izni ile ben de katılacağım...

    YanıtlaSil
  14. Regl döneminde okuyabilir miyiz Nural hanım . Nesrin

    YanıtlaSil
  15. Bende katılıyorum. Teşekkürler. Nesrin

    YanıtlaSil
  16. Nural Hanım blogunuzu çok beğenerek takip ediyorum gönülden başarılar ve kolaylıklar diliyorum Annem ve ben katılıyoruz. Hüsniye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hüsniye hanım, sizlerin güzel yorumlarıyla inanın motive oluyorum:)

      Sil
  17. Bende katılıyorum tşkler

    YanıtlaSil
  18. Katiliyoruz. Esim ve ben .Gul

    YanıtlaSil
  19. Nural hanimcim katilacagim,sevgilerimle.betul

    YanıtlaSil
  20. İnsAllah bende katiliyorum

    YanıtlaSil
  21. ALLAH KABUL ETSİN.TAM BİR SAAT SÜRDÜ.KATILAN HERKESE SEVGİLER

    YanıtlaSil
  22. ALLAH hepimizinkini kabul etsin çok çabuk ve hayırlı bir şekilde gerçekleşme dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Nural hanım selamlar..Sizi takip etmek icin yeni hesap olusturdum,bende 11 Aralık tan beri okuyorum hergun 2160 .son gün yarın aksam mı ,saati varmı ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bugün son gün, saati yok.
      Allah kabul etsin. 2015te mucizleriyle sevindirsin inşallah:)

      Sil
    2. Aminnnn,hepimiZ 2015 Mucizeleri ile sevinelim,mutlu olalm...:)

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...