24 Aralık 2014 Çarşamba

25 Aralık Tezahür çalışması konusu: Zihin açıklığı





Perşembe akşamı saat 22:00 da kendimizle başbaşa olabileceğimiz sessiz bir ortama geçip mümkünse gevşeyelim. Rahat bir biçimde oturup derin nefesler alalım, kaslarımızı ve bedenimizi gevşetelim. Yaptığımız çalışmanın etkili olabilmesi için enerjimizi güzel şekilde dengeye getirmemiz çok önemli. Hazır olduğumuzda sizlere vereceğim niyeti 1 defa hissederek, gerçek olacaklarını hissetmeye çalışarak, yüksek sesle okuyoruz. 
O anda bizimle birlikte bu çalışmayı yapmakta olan güzel insanların o güzel enerjilerini ve birlikte yapmanın verdiği gücü, bir çok insana belkide o an ettiğiniz dua ile faydanız olabileceğini hissederek... o anda büyük bir enerji alanı içerisinde olduğunu hissederek okuyalım..



Saat 22:00da grupla birlikte 


Niyetimiz:


Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun "zihin açıklığına Niyet çalışmasına" sevgi ile katılmaya. 
Ve bu Çalışmada yer alan tüm arkadaşlarımla tüm iyi niyetim ve duanın gücüyle bir araya gelmeye..

Bundan böyle hafızamın kuvvetlenmesine, zekamın açılmasına niyet ediyorum.

Benimle birlikte bu niyet çalışmasının üyelerininde zihin açıklığı içinde olmalarını ve hafızalarının kuvvetlenmesini diliyorum.
Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 

Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!

Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.






Okuyacağımız esma :

Bir bardak suya 148 kere "Ya Muhsi" okuyoruz.. 

Zihin açıklığı, hafıza ve zekanın son derece artmasını yardımcı olur. 

Anlamı: her şeyin, varlıkların sayısını bilen..



Bir hafta boyunca uyumadan evvel ve gün içerisinde yapacağımız Olumlamamız:

"Ben zihinsel ve ruhsal olarak sağlıklı huzurlu ve dengedeyim.."


**Çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın yada yorum bıraksın lütfen. 



Sürekli soruluyor;
Aynı saatte yapmak zorunlumu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..


11 yorum:

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...