10 Ocak 2017 Salı

"Bilinçaltınıza yalnızca siz emir verebilirsiniz.


"Bilinçaltınıza yalnızca siz emir verebilirsiniz.
Başka birinin sizinle ilgili düşüncelerinin kararlarınızı etkilediğini düşünebilirsiniz. Ancak bu etki yalnızca siz kabul ettiğiniz için oluşmaktadır.
İnancınızı değiştirin ki hayatınız değişsin.
Bu hayatta öğreneceğiniz en önemli şey budur!
Düşüncelerinizi yalnızca siz seçiyorsunuz. Ve bu düşünceler hayatınızı biçimlendiriyor."

------------------------------------------------------------------------

Düşüncelerimi seçme hakkım olduğunu idrak ettim.
Başkalarının benimle ilgili düşünceleri beni bağlamaz.
Ben izin vermedikçe kimse benim düşüncelerimi biçimlendiremez.
Kendim için sağlık, mutluluk, refah, sevgi ve anlayış düşüncelerini seçiyorum.
Korku ve nefrete düşüncelerimde yer yok!
Bu andan itibaren hayatımın hakimi benim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...