24 Ocak 2017 Salı

"her şeyi olduğu gibi kabul ediyorum ne oluyorsa benim hayrıma"



Burası bir imtihan yeri ve bu Hayatta yaşadığımız her şey de bir imtihan.
Dolayısıyla yaşadığınız her şeye ders gözüyle bakın..
İstemediğiniz şeyi hayatınıza daha fazla çekersiniz.
Çünkü olumsuzun enerji gücü çok daha yüksek.
Çünkü o istemediğiniz şeydeki dersi görünceye kadar size tekrar edilir!
Karma diye sürekli bahsettiğimiz şey ekilenlerin biçilmesidir. Bugün bir şey yaşanıyorsa mutlaka tohumu geçmişte bir yerlerde atılmıştır.Döngünün tamamlanması için fark edilmesi, kabul edilmesi ve şükredilmesi gerekir.
Bazen bana mesajlarda soruyorlar yaşadıklarımda ki dersi göremiyorum.
Böyle bir durumda Sadece şunu söyleyin;
Bu yaşadıklarımın içinde her ne kadar göremesem de mutlaka benim için bir hayır var. İnanıyorum, güveniyor ve direnmiyorum!
"her şeyi olduğu gibi kabul ediyorum ne oluyorsa benim hayrıma"

Nur Demir

1 yorum:

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...