19 Şubat 2017 Pazar

Portakal soslu mantar!

Valla yapan var mı bilmiyorum ben buldum havalarındayım ama ben mantarı zeytinyağlı ve portakal sosuyla pişiriyorum. İnanılmaz güzel oluyor. :)


Kendi yaptığım yemeğin resmini çekmek aklıma gelmedi. İnternetten bir foto tarife eşlik etsin artık:)



Resim kaynak: Bell'alimento




Soğanları zeytinyağında çok hafif kavuruyorum.
Kırmızı biberleri ve köy biberlerini doğrayıp ilave ediyor ve kavurmaya devam ediyorum.
Küp küp doğradığım patatesleri atıp biraz çevirip..
Mantarları güzelce yıkayıp doğruyorum, Ve onuda ilave edip biraz da biber salçası katıp sotelemeye devam ediyorum, Tuz, karabiber, biraz kimyon atıp, Üzerine bir bardak portakal suyu döküyor ve kısık ateşte pişiriyorum.
En son üzerine dereotu doğrayıp serpiştiriyorum.
Bu arada soğuk yenen bir yemek olduğu için yemeklerin yanında garnitür gibi çıkarabilirsiniz.

Hepsi bu. Afiyet olsun..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...