7 Haziran 2017 Çarşamba

Uykuya dalmadan önce düşünceniz içinizdeki güçlü potansiyeli ortaya çıkarır.


Joseph Murphy anlatıyor;
Aile yadigarı Yüzüğümü kaybetmiştim. Çok üzüntülü ve sıkıntılıydım. O gece bilinçaltımla sanki birisiyle konuşur gibi konuştum.
Yüzüğün nerede olduğunu biliyorsun ve şimdi bana yerini göstereceksin.
Sabahleyin kulağımda şu sözlerle uyandım: "Robert'e sor!"
Bu bana garip geldi tanıdığım tek Robert komşumun 9 yaşındaki oğluydu.
Ona sordum. "Ah tabi ki gördüm. Dün saklambaç oynarken onu çalılıklarda buldum. Kimin olduğunu bilmiyordum bende eve götürüp masanın üzerine koydum". dedi..
Aynı şeyi sizde yapabilirsiniz.
Şimdi bu isteğimi bilinçaltıma devrediyorum. O bunun cevabını biliyor.
Sonra isteği tek bir sözcüğe indirgeyebilirsiniz.
"Cevap"
Zihninizde yankılanan bu sözle uyuyun.

1 yorum:

  1. Merhaba sizden bir istegim var!! Joseph murhpy in ingilizce baskisi your infinite power to be rich kitabi elimde var. Bu kitabin turkce baskisi turkiyede yok ve bu kitap cok guzel bir bu kitabin turkce baskisinin cikmasi icin yardimci olabilir misiniz??

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...