16 Ekim 2012 Salı

Yaydığımız Frekanslar üzerine..



Var olan her varlığın bir frekansa sahip olduğu ve üstelik hepimizin çevremizdeki frekanslardan etkilendiğini blogta bir çok kez konu etmiştik.

Geçen yüzyılın başında Amerikalı doktor Bruce Tainio insanların ve gıdaların biofrekanslarını ölçen bir alet geliştirdi. 
Esans yağlar uzmanı D. Gary Young’un da yardımıyla araştırma frekanslar ve hastalıklar arasındaki ilişkiyi incelemeye yöneldi. 

Bu  araştırma sonuçlarına göre;

Sağlıklı bir insan vücudunun 62-68 MHz’lik bir frekans aralığı var.

Hastalık ve rahatsızlıklar 58 MHz’e düştüğünde baş göstermeye başlıyor. 
Örneğin soğukalgınlığı durumunda 58 Mhz'e, Gripte 57'e, Kanser gibi hastalıklarda ise 42 Mhz'e kadar düşüyor.

Frekanslarımız başka maddelerinde ciddi bir biçimde etkisi altında. 

Bruce Tainio ve D. Gary Young vücut frekansı 66 MHz olan iki erkek üzerine bir deney yapmış ve bunun böyle olduğunu açıkça ortaya koymuş.
Bu iki erkekten ilki eline bir bardak kahve almış ve o daha kahveyi içmeden 3 saniye içinde frekansı 58 MHz’e düşmüş. Daha sonra bir esans yağı koklamış ve frekansı tekrar 66 MHz’e çıkmış.

İkinci erkek kahveden bir yudum almış ve frekansı 3 saniye içinde 52 MHz’e düşmüştür. 
Fakat esans yağını kokladığı anda frekansı tekrar yükselmemiş. Frekansının tekrar 66 MHz’e çıkması ise üç gün sürmüş. 


Esans yağlar doğal maddeler arasında en yüksek frekansa sahip. 
Mesela bir Gülün sahip olduğu Mhz 320'ken, Lavanta 118 MHz, Sandalağacı 96 MHz, Nane 78 MHz, Fesleğen 52 MHz'e sahip..




Lavantayı oldum olası çok severim. Kokusu bana huzuru çağrıştırır ve ben aldığım her şeyde lavanta kokulu olanını özellikle seçerim. Yastığımın içinde hep bir lavanta kesesi olur mesela. Daha önce hatırlarsanız uykusuzluğa iyi geldiğinden ve rüyaların hoş geçmesine, uyandığınızda rüyalarınızı daha kolay hatırlamanıza yaradığından bahsetmiştik.. Şimdi bir şey daha öğrenmiş olduk-ki frekansımızı da artırıyormuş :) 
Bu esansı kokladığımızda Beynimizde amigdala denilen bir bölümü {burası hafızanın ve duyguların saklanıp serbest bırakıldığı yer} etkileyerek ruhsal olarak dengeye gelmemizi sağlıyormuş. 


Bu Araştırmalarda ayrıca olumsuz ve olumlu düşüncelerin frekanslarımız üzerideki etkisi de incelenmiş... 
Olumsuz düşüncelerin insan frekansını 12 MHz kadar düşürdüğü, olumlu düşüncelerin frekansımızı 10 MHz kadar yükselttiği bulgulanmıştır. 

Meditasyon ve dua gibi çalışmalar ise frekansımızı 15 MHz kadar yükseltiyormuş.

Bütün bunlardan bahsediyorum çünkü tüm araştırmalar gösteriyor ki dış faktörlerden frekansımız ciddi bir biçimde etkileniyor! Hatta sadece bizim üzerimizde değil bitkiler üzerinde de böyle bir deney yapıldığında örneğin; klasik müzik dinletildiğinde bitki çok güzel bir şekilde gelişirken hard rock dinletilen bitki ölüyor! 


Bizi etkiliyor olabilecek olumsuz frekansların farkında olmalıyız.

Fiziksel çevremizden gelen karmaşık ve olumsuz frekanslar eninde sonunda hücresel yıkıma ve parçalanmaya neden olduğu için frekansımızı yükseltecek şeyleri öğrenip uygularsak daha kaliteli bir yaşama sahip olabiliriz.


10 yorum:

  1. lavanta kokusuna bayılırıııııımmm,iyi ki seviyor muşum meğer...

    YanıtlaSil
  2. Bende yasemin seviyorum butun dogal yaglar mi etkili nural hanimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi değildir en bilinenleri Gül, lavanta, nane, fesleğen

      Sil
    2. GÜL Nane fesleğen yasemin portakal çiçeği zeytin kolonyası çokk seviyordum sayenizde lavantayıda çok seviyorum güzel ve etkili bilgilerinizden sonra özellikle lavantayı çok sever ve kullanır oldum; Ayrıca sizi tanıdığımada çok mutlu oluyorum sayfanızı her gün düzenli takip etmeye çalışıyorum çok hoşsunuz pozitifsiniz sizi hiç görmesemde çook seviyor çalışmalarınızı ilgi alanlarınızı takdir ediyorum..Başarılarınızın devamını diliyor mutlu günler diliyorum...Nurgül Şanver...

      Sil
    3. Çok teşekkürleeer:) ❤ Lavanta konusunda bir kaç yorum daha almıştım -görünce siz geliyorsunuz aklıma- diye çok mutlu oluyorum böyle duydukça:)

      Sil
  3. O zaman ölüm döşeğinde birine Gül yada Lavanta yağı koklatılır ve o da ölmezdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bir tek ölüme çare yok dermişim-:)

      Sil
    2. Bu söylediğinizin konuyla ne alakası var?

      Sil
  4. Etki ettiğini kabul edebiliriz ama sihirli çubuk değil sonuçta...Bu derecede etkili olsa, Isparta Gül Şehri'nin yürüyüp gitmesi lazım :))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba benim kızım ve oğlum çok agresifler hemen herşeye sinirlenip ortalığı yıkıp geçiyorlar bunun için ne önerirsiniz

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...