8 Şubat 2013 Cuma

60 Günlük Bolluk ve Bereket Şifa Programı:

Eveeet yeni çalışmamız olacak demiştim beklenen gün yaklaştı ve ben bugünden çalışma ile ilgili tüm detayları paylaşıyorum..

Gelebilecek tüm sorular için peşinen yanıtlayayım; 

*İlk olarak mail kutumda "Bu yazıyı sonradan gördüm bende yapabilir miyim?" diye gelecek bir yığın soru olacak:) gördüğünüz an sizde başlayabilirsiniz.. Ama mutlaka 60 güne tamamlamak kaydıyla..

*"Arada kaçırdım, yapmayı unuttum, ne olucak şimdi?.." diye sorular da gelecek!:)
Üzgünüm yeni baştan başlayacaksınız ve 60 güne tamamlayacaksınız. Çünkü kendimizle bir sözleşme yapıyoruz. Ve bunun sorumluluğunu almanız gerekiyor.


Tam olarak 60 gün boyunca bu şifa programını tamamladıklarında, pek çok insanin hayatlarının daha iyiye doğru dönüştüğünü fark ettiler.




PROGRAM BU:


“Dilediğini iste ve sana dönsün” 

Yaradanın bizden yapmamızı istediği şeydir. 

Yaradan herkese yetecek hayal edilemeyecek kadar fazla bolluğu ve bereketi olan bir evren yarattı. Tek yapmanız gereken İlahi Doğum Hakkınız olan bolluk ve bereketin kapısını çalmaktır ve o size açılır.

Bu çalışmada Amaç sizi ‘Bolluk ve Bereket Kanalına’ çekmektir. Eğer gerçekten hayatınızda ilerlemeye hazırsanız, bu Bolluk ve Bereket Şifa Programı size oraya götürecektir.


Bu programı nasıl uygulayacağız?

Bu alıştırma her gün 12 dakika boyunca yapılmalıdır. Alıştırmaların sırası önemlidir. Sırasıyla yapılmalıdır. 3 bolümden oluşmaktadır:

1. Bolluk ve Bereket Şifa Duası ( 2 dk.)
2. Bolluk ve Bereket Olumlamaları (9 dk.)
3. Bolluk ve Bereket Şifa Anahtarları (1 dk.)





 Bolluk ve Bereket Şifa Duası

Teşekkür ederim  Yaradan ım. Simdi bilinçaltımda paraya ve bolluğa olan tavırlarımın içsel şifasını kabul ediyorum. Bütün kalbimle bu iyileşmenin tüm yanlarını minnettarlık, teşekkür ve sevgiyle kabul ediyorum. 
Sadece bir tek Yaratıcı Sebep vardır, o da  Yaradan 
Sadece bir tek ortak bilinç vardır, o da  Yaradan 
Sadece bir tek yaşam vardır, o da  Yaradan 
Sadece bir tek öz vardır, o da Yaradan. 
Sadece bir tek kaynak vardır, o da  Yaradan .

Bu mevcut sürekli yayılan evren,  Yaradanın medarı iftiharıdır. Evren esnek, akıcı, ilerleyen bir yaratıdır. 


Yaradan beni yarattı o halde onun isteğinin bir aracıyım. Yaradan ın isteklerini yerine getirebilmek ve  Yaradan ın sevgisini alabilmek ve bu olası basarîyi meydana getirebilmek için evrendeki tüm olası pozitif kanallardan gelen bolluk ve berekete açığım. Bolluk ve bereketin bana dönmesini hak ediyorum ve buna layığım.


Bu yüzden  Yaradan ın bolluk ve bereketini para, enerji, neşe ve sevgi kalıplarındaki sirkülâsyonunu {dolaşımını} kabul ediyorum. 

Evrenin bolluğuna dâhil olmak benim doğuştan gelen hakkımdır. Parasal bolluğa sahip olmayı hak ediyorum ve hayatımda bu parayla zenginleşiyorum. Tüm istediklerim ve ihtiyaçlarım için gerekenden daha fazla paraya sahibim. Her zaman paramı akıllıca ve sorumluca kullanıyorum. Parayla ilgili cömerdim ve onu hem kendim hem de diğer tüm kişilerin en yüksek hayrına olması için dolaştırıyorum. Paranın bana ve diğerlerine iyi olduğunu biliyorum.


Para, hayatımda, banka hesaplarımda, yatırımlarımda ve elimi koyduğum her şeydedir. Benim param  Yaradan ın parasıdır: İçeri ve dışarı akmasına izin veriyorum. Bütün düşlerimi yerine getirmek için gereken desteği sağlayacak olan paranın kullanılabilir olduğuna olan inancıma her zaman güveniyorum.


Paramı verdiğimde, onun bana binlerce kat daha fazla geleceğini biliyorum. Para bana özgürlük getirir. Para beni keyiflendirir: Onu takdir ediyorum ve  Yaradana bunun için teşekkür ediyorum. Bu özgürce akan bolluk ve bereketin her zaman bana aktığını ve Dünya sona ermeksizin devam edeceğini biliyorum ve bileceğim. 

Tüm bu inançlarımı simdi gerçekliğime dönüştürüyorum. 
Amin.




 Bolluk ve Bereket Şifa Olumlamaları:

Toplamda 9 olumlama var. Her olumlamanın altında anlamını anlatan bir açıklaması var. Her olumlamayı niçin yaptığınızı anlamanız oldukça önemli. Olumlamaları kendinize sesli okurken gereken duygu ve hissi ortaya koyun. Sessiz de söyleyebilirsiniz ama sesli konuşursanız daha güçlü olurlar.

SADECE OLUMLAMALARI SOYLEYIN, ACIKLAMALARI DEGIL. Olumlamalara kelime olarak sadik kalın, kendiniz değiştirmeyin. Eğer herhangi bir kelime sizi rahatsız ediyorsa onu değiştirebilirsiniz ama bu olumlamalarin bu kelimelerle verilmesinin bir amacı olduğunu unutmayın. Herhangi bir değişiklik yapmadan önce onlarla çalışmaya calisin.

1-OLUMLAMA: Her zaman her yerde var olan  Yaradan ın Bolluk ve Bereket evrenini paylaşmamı engelleyecek, beni sınırlayan davranışlarımı, tavırlarımı ve inançlarımı atıyorum ve bırakıyorum. Benim doğuştan hakkim olan Bolluk ve Bereketi talep etmeyi hak ediyorum ve buna layığım. Benim Bolluğum ve Bereketim herkesin ve her şeyin en yüksek hayrına işler ve diğerleri için de Bolluk ve Bereket oluşturur.


1. Olumlama hakkında: Yeni bir inanç sistemini yüklemeden önce, eskileri kaldırmanız esastır. Şimdiki Bolluk ve Bereket seviyenizden memnun değilseniz, bunun sebebi size sınırlayan, size geride bırakan inançlarınız, tutumlarınız ve davranışlarınızdır. Bu tür kendinizden kaynaklanan sınırlamalar her zaman sizin kendinize olan değerlilik duygunuzu veya ne kadarını hak ettiğinizi düşünmeniz( genellikle başkalarından miras kalır) ya da Bolluk ve Bereketinizi başkalarından alarak sahip olabileceğiniz gibi korkularınızdan (yanlış bir inanç, mitostur) kaynaklanır. Bu limitlerinizi bırakmanız gerekir- ki bunlar iluzyondur- böylece bolluğa kendiniz açmış olursunuz.

2-OLUMLAMA: Farkında olmak, anlamak için kendi varlığımı –fiziksel&zihinsel ve ruhsal olarak-Yükseltiyorum. Yaradanın evreninin mükemmelliğini Kabul ediyorum. Mükemmel zamanda, mükemmel bir şekilde, simdi Bereketli bir insan olmam için gereken rehberleri ve derslerimi kendime çekiyorum.

2. Olumlama hakkında: Bolluk içinde ve Bereketli olmanız için Bolluk ve Bereketin prensiplerine, fiziksel & zihinsel & ruhsal olarak bir bütün olarak kendinizi adamanız gerekir. Eğer vücudunuz Bolluk ve Bereketle ilgili korkular barındırıyorsa yâda zihniniz bollukla ilgili eski korkularınızı hatırlıyorsa veya spirituel ve dini inançlarınız size azla yetinmenizle ilgili inançlar yerleştirdiyse, bolluk ve bereket içinde ilerlemeden önce bu problemlerden kurtulmanız gerekmektedir. Evrenin en büyük zenginliklerinden biri de öğrenebileceğiniz başkalarının olması yâda öğretebileceğiniz başkalarının olmasıdır, bu da sizin bolluk anlayışınıza büyük bir kavrayış getirir.

3-OLUMLAMA: Yaradan boldur, sürekli ve sabit Bolluk/Berekettir, her zaman ve her yerde olan zengin Evrenin özüdür. 

3. Olumlama hakkında: Gökyüzünde yıldızlara baktığınızda Yaradanın yaratımının mucizelerinin sadece ufacık bir parçasını görüyorsunuz. Her bir kişi için yeterli sayıda görünen sahip olabileceği birer yıldız var. Daha keşfedilmeyi beklemeyen bir o kadar da çok yıldız daha var. Kendinizin bir yıldız olduğunu düşünün ve bir sürü gezegenin sadece sizin kullanımınız için ganimetlerini olduğunu düşleyin. Simdi eğer ihtiyaç duyarsanız kullanabileceğiniz başka yıldızların, gezegenlerin ve ganimetlerin olduğunun farkına varın. Bildiğinizden yâda hayal edebildiğinizden daha fazlasının olduğunu bilin. İste simdi Bolluk ve Bereketin gerçek doğasını anlamaya başladınız.

4OLUMLAMA: Benim Bol içsel ihtiyaçlarım hemen ve sürekli şekle girer ve isteklerime göre deneyimlenir. Yaradan hem ihtiyaçlarımı hem de isteklerimi içimdeki Bolluk ve Bereket Temini Prensiplerine göre toplamını yerine getirir.

4. Olumlama Hakkında: ‘Aradıklarınız aramanıza sebep olur’. Basitçe söylemek gerekirse, düşleriniz var çünkü Yaradan bu düşleri sizin aklınıza soktu. Yaradan bunları oraya koydu çünkü sizin onları tamamlayabileceğinizi söylüyor. Bolluk ve Bereket, Yaradanın sizin içinizde yarattığı her türlü ihtiyaç ve isteklerinizin desteklediği ‘şekil ve deneyim’ lerin tamamlanmasıdır.

5-OLUMLAMA: Tamamıyla eskileri bırakmaya ve yeterli Bolluk ve Bereketin hayatıma girmesine izin veriyorum.

5. Olumlama Hakkında: Bütün evreni sonsuza dek sarmalayan yıldız denizini düşünün. Bu enginliği tasarlamış Yaradan eksikliği bilmez. Bizim sınırlı akıllarımız Yaradanın görkemli yaratımının bütünlüğünün bolluğunu kavrayamaz, bu yüzden onun sınırlarını eksiklik iluzyonu olarak algılarız. ‘Salıverme ve izin verme’ ruhun, bizim kendi kendimize kavrayamadığımız Bolluk ve Bereket yönlerine bizi göndermesidir. Bırakın olsun…

6-OLUMLAMA: Benim Bolluk ve Bereket Kaynağı bilincim beni yükselten ve Bolluk Zenginliğinin Anayolunda tutandır. Bu eksiksiz farkindalik, anlayış ve bu anayolda her türlü şekil ve deneyim olarak ortaya çıkar.

6. Olumlama Hakkında: Toplumdan para ve bolluk/bereket hakkında yanlış tutumlar devralırız. Gerçek şudur ki para ve bolluk/bereket iyi veya kötü değildir ama içinde ve dışında tarafsızdır/nötrdür. Sadece onları kullanışımıza bağlı olarak pozitif ve negatif sonuçlar doğururlar. Para ve bolluk/bereket şimdi olduğunuzdan daha fazlanız olmanıza izin verir. 

7-OLUMLAMA: İlahi Bolluk ve Bereket eyleminin ebediyen hayatımda çalıştığını biliyorum. Yaratıcı Enerji akışının sürekli, kolayca ve çaba harcamadan Yaradan  tarafından benim bilinçli farkındalığıma aktığının farkındayım.

7. Olumlama Hakkında: Bedenlerimizin güçsüzleştiği ve zihinlerimizin unutkanlaştığı dünyada, keyif ve acı bizi ‘insan seklindeki spirituel ruhlar’ olarak değişmemize motive eden kuvvetli güçlerdir. Bizden önce sürekli, kolayca ve çaba harcamadan bir şeyler oluştuğunda doğru yolda olduğumuzu biliriz. Uğraşma, acı yâda eksiklik olduğunda bu bizi cezalandırmak için değil farklı seçimler yapmamız için bizi motive etmek amaçlıdır, böylece doğum hakkımız olan neşeyi, sevgiyi ve bolluğu/bereketi deneyimleyebilelim.

8-OLUMLAMA: Bütün odağımı Yaradanıma veririm çünkü benim Bolluk/Bereket Zenginliğimin tek sebebidir. Yaradanı her şeyin özü olarak Kabul ediyorum. Bolluk ve Bereketin içimdeki harekete geçen prensiplerine inancım var.

8. Olumlama HakkındaYaradana inanmak –İlahi Bolluk/Berekete, Sevgiye ve Merhamete- mantık ve bilimin gidemediği ve ‘pratik’ bir yararı olmayan boşlukları doldurur. Bu boşluklar atasözlerinde olduğu gibi sizden bir inanç sıçraması yapmanıza zorlamak için vardır ki böylece Yaradana olan inancınız tamamlanmış olsun. Sonuç olarak inanç, nereye gideceğinizi tam olarak bilmeden gideceğiniz yere varacağınıza olan güveninizdir yâda o yolda neye ihtiyacınız olacağıdır. Bolluk ve Bereketin her ne zaman ihtiyacınız olursa orada olacağına güvenin.

9-OLUMLAMA: Bolluk ve Bereket içinde yasadıkça, Bolluk ve Bereket ile hizmet eder ve veririm. Almak ve vermek her zaman benim içimde dengededir.  En büyük bolluk benim ben olmamdır, hayatimi yasamamdır ve Yaradana hizmetimi vermemdir.

9. Olumlama Hakkında: Eğer gerçekten anlam taşıdığın işi iyi yaparsan, iş artik sıkıntı, caba ve mücadele olmaktan çıkar. Is yapmaktan hoşlandığın şeydir ve kolay, çaba gerektirmeyen ve keyifli bir anlam taşır. Kalbinden hizmette bulunduğun zaman, evrenden binlerce kat halinde sana dönen bolluk ve bereketi alırsın. Bu alma ve vermenin daha büyük devirleridir, daha büyük çemberleridir, daha hızlı dönüşleridir ki böylece Yaradanın bütün varlıklarının paylaşması ve tadını çıkarması için genişlik ve bolluk/bereketi yaratılır.



 Bolluk ve Bereket Şifa Anahtarları

Toplamda 6 anahtar var. Her anahtarın altında onun anlamının açıklaması var. Her anahtarı niçin Kabul ettiğinizi anlamanız çok önemli. Her anahtarı sessizce söyleyin çünkü anahtarları zihincinizi yeniden programlamak ve onu bolluk/bereket için koşullama adına kullanacaksınız (olumlamalar sizin dünyanızı programlamak içindi).

SADECE ANAHTARLARI SOYLEYIN, ALTINDAKI ACIKLAMALARI DEGIL. Çok gerekli olmadıkça anahtarları değiştirmeyin.


1-Bu hayatta özel ve eşsiz bir görevim var ki bunu her gün her şekilde takdir ediyorum. Amacımın benim tarafımdan, başkaları ve Yaradan tarafından her zaman desteklenmesini umut ediyorum. Bu beklenti her zaman karşılanır.

1. Anahtar Hakkında: Kendine ve diğerlerine en iyi hizmeti verdiğin zaman, Yaradanın sevgisini ifade etmiş olursun. ‘Sevdiğin işi yap ve para gelir’ sözü doğrudur.

2-Özel amacımı, kendimin ve etrafımdakilerin eşsizliğini tamamen takdir ederek sürdürürüm. Benliğimi diğerlerinin dayatmaya çalıştığı negatiflikler, yargılamalar ve dogmalardan serbest bırakıyorum. Kendi benliğimi gerçekliğin ışığıyla, açıklığın sıcaklığıyla ve sevgi dolu iyiliğin ruhu ile dolduruyorum.

2. Anahtar Hakkında: Gerçek su ki, ‘iyi insanlar önce bitirir’. Müşterisine (dolayısıyla evrene) hizmete odaklanmış firmalar ve insanlar, gerçekten başarılı olanlar ve devasa-zenginliği kazananlardır. Başkalarına kendinize davranılması istediğiniz gibi davranırsanız, sayısız zenginliğin kapısını açarsınız.


3-Amacımın tamamlanması için her turlu pozitif kanallara açığım. Kendimin ve başkalarının başarılarıyla keyiflenirim. Başarısızlık sayılmış mevcut durumları öğrenme ve hediye olarak görürüm. Başarı yâda başarısızlık olarak açıklanmış olsun yaptıklarımın hepsi, herkesin en yüksek hayrı içindir.

3. Anahtar Hakkında: Herhangi biri düş ya da istek tamamlanabilir çünkü evrenin bolluk ve bereketi sınırsızdır. Tamamlanmayı sınırlayan şeyler kanalların ne olacağı hakkındaki negatif yargılamalar yâda başarı ve başarısızlık olarak adlandırılan şeylerin ne olması gerektiğidir. Herkesin en yüksek hayrı için hizmet ettiğiniz zaman, kaçınılmaz şekilde daha büyük bir bolluk/bereketin içinde çekilirsiniz.

4-Benim özel amacımın tamamlanması için gereken her neyse isterim ve alırım. Amacıma niyetime olan eksiksiz bütünlük, açıklık ve kararlılıkla odaklanırım. Benim niyetimin saflığı yolumdaki bütün engelleri aşar.

4. Anahtar Hakkında: Niyetinin saflığı, her zaman hedefine ulaşman için önüne çıkan engelleri aşman için seni ileri iter. Engellerin boyunca yolunda çalıştıkça, bu problemlerin her zaman sana ellerinde hediyelerle geldiklerini göreceksin.


5-Özel amacımın etrafımda doğallıkla, kolayca ve çaba sarf etmeden açılmasına izin veriyorum. Ben kendi özel amacımı takip ederken, karsılaştığım diğer tüm kişilere olabildiğim kadar yardımcı oluyorum. Hizmet ettikçe hizmet alıyorum, Sevgiyi alıyorum ve veriyorum.

5. Anahtar Hakkında: Hayatinin anlamını takdir ettiğin zaman, senin en yüksek potansiyelinden faydalanırsın. Varlığının bütün zengin genişliği hedefini fizikalite de meydana getirebilmen için sana açılır. Hayatin kararlılık ve açıklık ile akar. Başkalarının hedeflerini meydana getirebilmeleri için yardımcı olman daha iyidir. Bu diğerleri de karşılığında seni motive ederler ve desteklerler. Uzun vadede, herkes sevgiyi alıp verme yeteneğiyle ortak zenginleşme hedefine ulaşmada daha iyi olacaktır.

6-Hayatin bana verdiği bütün hediyeleri için gerçekten müteşekkirim ve minnettarım. Hayatımın özel amacına ulaşmak için elimden gelenin en iyisini yapıyorum. Ben her zaman en yüksek ideallerim için yasarım. Bütün iyi dilekler sürekli aksin inşallah.

6. Anahtar Hakkında: Hayatında kalbinden sevecenlikle, teşekkürle ve minnettarlıkla koyduğun her şey, sana binlerce kat daha fazla geri döner. ‘Sevgi ve yetenek birleştiğinde, bir şaheser bekle’ sözünü duymuşsunuzdur. En yüksek ideallerinizin altında kararlar aldığınızda, evrende size ayni şekilde cevap verir.





Bu program Nazi Katliamından dolayı hayata küsmüş birini bile mutlu ve umutlu bir insana dönüştürmüştür. Bunu bilmenizin tek yolu sizin bu program denemenizdir. 


Credits: John Randolph Price’in “Prosperity Program”, Sunny Jimenez(HLC)’nin “Treatment for Money” ve Yeni Zelanda Karal Studio’nun “Keys to Abundance” kitaplarindan alıntıların çevirisidir.

77 yorum:

  1. Bende katılıyorum.Her gun aynı saatte okunmasımı gerekıyor.Nural Hanım sıze cok tesekkür edıyorum.Suzan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır aynı saatte okunma zorunluluğu yok.. Hayırlı çalışmalar olsun:)

      Sil
  2. Ben de katılıyorum hepimize hayırlı uğurlu olsun.. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de katılıyorum hepimize hayırlı uğurlu olsun teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Eyvah simdi ancak gördüm, 10 gün sonra da baslayabilirmiyim? Tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gayet tabii, istenildiği zaman yapılabilecek bir çalışmadır bu..

      Sil
  5. iyi akşamlar ,ben bu olumlamaya 04 nisanda başladım ama siz bitirdiniz sanırım nasıl geçti izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim Allah herkesin duasını hayırla kabul etsin ; Ayrıca blogunuz benim üzerimde çok olumlu etkiler bıraktı Allah razı olsun filizbzs

    YanıtlaSil
  6. bitiren arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. peki günde bir kaç kez tekrarlayabilirmiyiz yoksa sadece bir kez mi okuyalım

    YanıtlaSil
  8. Sorularima cevap alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  9. sorularimızi cevaplayacak kimse yokmu

    YanıtlaSil
  10. gerçekten olumlamalara başlar başlamaz hayatımda istediğim yönde eğişiklikler olmaya başladı...inanınca her şey gerçekleşiyor...önemli olan inanmak...kesinlikle yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var...bilinç altı inandığı şeyleri hayata çekiyor.deneyin ...

    YanıtlaSil
  11. Ben olumlamalarin faydasini hayatimda cok gordum. Is ile ilgili olumlamalar yaptigimda is cevrem ve isimde inanilmaz degisiklikler oldu (istedigim yonde tabiki ;) Ask hayati, para... hangi konuda isterseniz o konu uzerinde yapin olumlamarinizi... Ben calistigim her konuda faydasini gordum.. Sizinde gormeniz dilegiyle :)))

    YanıtlaSil
  12. Ufak bir sorumolacakti.. Benim bildigim ve arastirdigim kadariyla olumlanalar kisa ve net cumleler olmalidir. Bu calismadaki olumlama cumleleri cok uzun bu sebeple konsantrasyon konusunda zorlanabiliriz gibi geliyor?

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar,

    Benim de bir sorum olacakti. Belirtilen sureler icinde okunmasi cok onem tasiyor mu, daha uzun surede okumak, her olumlamadan sonra gozleri kapatip icsellestirmek? bir de olumlamalarin hepsi hergun okunmali oyle degil mi, hergun bir tane secip okumayacagiz??
    Tesekkurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hayır belirtilen sürede okunacak diye bir şey yok.. Hepsi her gün okunacak..

      Sil
  14. Bende katiliyorum ugunden itibaren

    YanıtlaSil
  15. Hepsini okumamız mı gerekiyor açıklamalar dahil? Bence uyumadan hemen önce ya da sabah kalkınca en uygunu. Cevaplarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  16. bitiren arkdaşlar yorumlarınız neler

    YanıtlaSil
  17. Slm 60gün bitti acaba tekrarn ezaman yapılabilir çünkü insanı rahatlatan bir çalışma henüz bir sonuca ulaşamadım ama olacağına inanıyorum.

    YanıtlaSil
  18. Bu sayfayı ilk kez bugün far kettim ve çok beğendim. Bende öncelikli olarak anlayabilmek adına okudum ve sindirdim. Şu an itibariyle ilk gün uygulamamı yapmış bulunmaktayım. Başarılı olacağıma inanıyorum. Emeği geçen herkese ve bu emekçilerin bize ulaşmasına aracılık eden Evren'e dolayısyla Yaradana teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  19. Bunu şimdide yapabilirmiyim acaba. Geçmi kaldım yoksa

    YanıtlaSil
  20. Bunu şimdi gördüm. Bende katılmak istiyorum fakat geçmi kaldım acaba :(

    YanıtlaSil
  21. Bugün bende başladım 01.08.2014 ne
    zaman biter acaba

    YanıtlaSil
  22. Açıkçası ben sonuna geldim ama hala bir değişiklik göremiyorum.

    YanıtlaSil
  23. Yarın son gün ancak burada yazıldığı gibi en ufak bir hareketlilik yok. Yinede umudumu kaybetmeden son günü de okuyacağım.

    YanıtlaSil
  24. Merhabalaarr:)

    Ben bugun başlayım diyorum ama ne var ne yok diye bir okuyum dedim hiç hissederek okumuyorum konsantre olamıyorum. Zaten şu aralar tek sorunum bu. Bir de tam anlamadım nereyi okuyacağım hepsini mi? Dakika olayıyla karıştırdım. Biri yardımcı olabilir mi? İnşallah hepimizin istediği hayırlısıyla bir an önce olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet duayı olumlama ve anahtarların hepsini okuyorsunuz..

      Sil
  25. ben bugün başladım Allahım hepimizin dualarını kabul etsin

    YanıtlaSil
  26. açıklamalarda okunmalı mı

    YanıtlaSil
  27. açıklamalarda okunmalı mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır onu bir kez okuyun ne dediğini anlamak için sonrasında gerek yok.

      Sil
  28. Merhaba, Ben bugün başlıyorum. Dua ve 9 olumlama ve 6 anahtarın tümü hergün mü okunacak


    YanıtlaSil
  29. uygulayan arkadaşlar bize motivasyon olsun sonuçları yazabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumaya başladıktan sonra-sanırım 20.gündü- hiç tahmin etmediğim bir şekilde ciddi miktarda para geldi.Ama bunun sırrı şüphe etmeden gerçekten inanmak..
      Başlamadan önce motivasyona ihtiyaç duymayan bir inançtan bahsediyorum..Koşulsuz güven önemli.

      Sil
  30. benım dakk olayım degişiyor daha uzun 12 dkk geciyor olmazmı

    YanıtlaSil
  31. Bugün 10 gün oldu.Devam ediyorum. Başta inanmayarak söylediğim cümleler gittikçe içselleşiyor.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  32. pardon bi sorum var. her olumlamadan bir tane , her anahtardan bir adet mi seçeceğiz yada hepisini mi bir anda söylememiz gerekiyor. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  33. yukarıda neyin ne şekilde gayet açıklıkla yazılan bir şey için sorulan soruları okudukça ülkenin niye bu halde olduğunu gayet iyi anlıyorum !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen sinir bozucu metni baştan sona kadar okuyup anlasalar gerek kalmayacak okadar soruya gerçi,orucun neyi bozup bozmadığını hala tv lerde her ramazan sordukları halde hala anlamayan bir kitle var karşımızsa

      Sil
  34. Yukarıdaki acikalmadan sadece anahtarlar söyleyin smdiyor açıklamaları değil bir cevabınızı hepsini diyorsunuz net bir bilgi alsam dün başladım olumlamalari okudum anahtarın açıklamalarını okumadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anahtarların hepsini...
      Açıklamaları bir defa okuyun tekrarda da mahsur yok ama gerekte yok

      Sil
  35. Güzel bir çalışmaya benziyor. Bu gün başlıyorum. Çünkü isteyin vereyim diyen bir RABBİMİZ var. Şimdiye kadar belki istemeyi bilmedik... teşekkürler çalışma için. 🙏🙏🙏

    YanıtlaSil
  36. Insani gerçek anlamda rahatlatan bir olumlama yapmayinca rahatsiz hissediyorum gerçekten işe yariyor olumsuz düsunmemeye başliyosunuz başaramiycam beceremiycem korkulariniz gidiyor her daim olumlu düsünuyorsunuz allah rağzi olsun

    YanıtlaSil
  37. Gerçekten çok güzel bir çalişma ilk başladiğim günden buyana olumsuź başaramiycam yappamiycam düsunceleri kafanizdan siliniyor hep olumlu düsunuyorsunuz allah rağzi olsun

    YanıtlaSil
  38. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  39. Merhaba ben bu olumlamaları bir kağıda yazıp görebileceğim bir yere asmayı düşünüyorum,(örneğin mutfak panoma) bir sakıncası olur mu, ya da evimize biri geldiğinde görürse okursa, ya da eşim de okursa acaba enerji açısından bir sorun oluşturur mu?

    YanıtlaSil
  40. Nural Hanım, çok teşekkür ederim bu paylasiminiz için. Etkisini her şekilde görmeye başladım ilk günlerinden itibaren. Bugün 44. günümü bitirdim. 60 günü bitirdikten sonra da devam edesim var, sizce bereket bolluk kapısını acmamda bir sorun olur mu ya da 60 günden sonraki günlerde para kelimesi yerine sevgi, şifa ya da huzur kelimesini koysam olur mu? Bir'in ve Bütün'ün hayrına kabul olsun bu güzel dilekler. Evrendeki tüm canlıların bereketi olsun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsterseniz devam edersiniz sorun olmaz. İlk başta yaptığınız 60 gün eksiksiz olmalı ama..

      Sil
  41. MERHABALAR : HER GÜN 1 DEFA OKUMAK GEREKTİĞİNİ ANLADIM BU TAMAM ..
    PEKİ BEN 3 SEFER 5 SEFER OKUMAK İSTERSEM.. TAM ANLAMIYLA HERŞEY YERİNDE VE HARFİYEN OLABİLİRMİ..
    AYRICA ÇOK TEŞEKKÜRLER EDİYORUM DOĞRU BİR YÖNLENDİRME VE İYİ BİR ÇALIŞMA.. İNANCI İLE OKUYANLARIN DUALARI KABUL OLUR İNŞALLAH .. AMİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyabilirsiniz sorun olmaz.

      Sil
    2. CEVAP İÇİN SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..

      Sil
    3. OKADAR ZOR BİR DÖNEMEÇTEN GEÇMEKTEYİM Kİ SİZE BUNU ANLATMAM MÜMKÜN DEĞİL ÇOK BÜYÜK MADDİ SIKINTILAR İÇERİSİNDEYİM VE 60 GÜN SONRA SİZE TEKRAR YAZACAĞIM VE İNANIYORUM Kİ POZİTİf BİR TONLAMAYLA YAZACAĞIM İNANIYORUM. (cihangir fidancı) ekliyebilirsiniz benive ya ben sizi eklemek isterim..

      Sil
    4. Yapan herkes çok olumlu bildirimlerde bulundu. Umarım sizden de güzel haberle alırız.
      Bu arada Tabi ki ekleyebilirsiniz. Sevgiler.

      Sil
  42. Merhabalar;bu paylastığınız metnin biraz daha uzununu bir nefes terapisti aracılığı ile ogrendim. Bana tek sart olarak 10 sayfalık dua diyim kendi el yazınızla yazıp 60 gün okuyacaksın demişti. Sizin paylasiminizla cogu cumle ayni, sadece baska ek ilaveler var. Neyse yazdım ve 60 gun cok inanarak uyumadan onca okudum her gece. İstedim ki en son hafızamda kalan cumleler bunlar olsun:) kucuklu buyuklu maddi anlamda olmak kosuluyla mucizeler yasadim. Sevgi ve ask konusunda da tabi etkili. 28 Eylülde bitirdim. Biraz ara verip yeninden baslayacagim. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyimlerinizi ve değerli yorumunuzu paylaştığınız için çok teşekkürler.
      Sevgiler benden de..

      Sil
  43. taze bahçe metni bizimle paylaşabilirmisiniz ? her gün mü el yazınızla yazıp okudunuz

    YanıtlaSil
  44. Merhaba, ben her gece bilincalti temizligini yaptiktan sonra okuyorum bugun 59. gun hic ara vermeden okudum yarin gece bitirdikten sonrada birakmayi dusunmuyorum. beklemedigim sekilde islerimde artis oldu cok guzel paralar kazandim ve en onemlisi param bereketlendi. paylasiminiz icin tesekkurler 💖 baska neler mumkun?

    YanıtlaSil
  45. Mrhabalar ben de bugün gördüm ve başlamak istiyorum.. evrendeki bolluk ve bereketi veren rabbime şükürler olsun.. Bu inançla başlamak istiyorum.. Gelişmeleri paylaşacağım

    YanıtlaSil
  46. Merhaba ben de Allahın izniyle bugün başladım. . Evrendeki bolluk ve bereketi doğuştan hak ediyorum ve yaradandan istiyorum.. Gelişmeleri yazacağım

    YanıtlaSil
  47. Mrhabalar ben de bugün gördüm ve başlamak istiyorum.. evrendeki bolluk ve bereketi veren rabbime şükürler olsun.. Bu inançla başlamak istiyorum.. Gelişmeleri paylaşacağım

    YanıtlaSil
  48. 60/60
    Çok şükür.
    Teşekkür ederim.
    Daha önce başlamış ve bitirememiştim. Bu defa 👍ve bu okuyuşumda hayatımda belirgin değişimler oldu. Teşekkür ederim. ❤❤

    YanıtlaSil
  49. Merhabalar sanırım 120 günü geçti hayatımda şuanda olumlu bir gelişme olmadı ama okuyunca huzur buluyorum ve aralıksız devam etmeyi planliyorum

    YanıtlaSil
  50. Sizden ve tüm insanlardan hayırlı dualar beklıyorum dua edenlere teşekkürler

    YanıtlaSil
  51. açıklamalarınız gayet net soruya mahal vermicek şekilde.ancak benim.sorum farklı ben çalıştığım için baya yoğunum çok da istekliyim inancliyim bu duayı telefonuma sesimi kaydetsem kulakliktan dinlesem kendi sesimi nasıl olur acaba ?şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  52. merhabalar.hızlı şekilde okudum.ve içimi sicacik yaptı dualarınız.öncelikle insanların kalpten bir inançla herseyi yapabileceğini araştırdım ve biliyorum.yazınızda eksik sorulacak birşey yok.gayet açık ancak benim sorum farklı çalıştığım için yoğunum bu duayı kendi sesimle okuyup ses kaydı alsam telefonumdan dinlesem nasıl olur ?şimdiden teşekkür ediyorum elinize emeğinize sağlık.bu dünya ve ahiretin tüm. güzellikleri sizin olsun faydalı işiniz için Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  53. Merhabalar. Benim bugün 11. Günün inşallah 60 günü tamamlaya bilirim. Çok güzel bir paylaşım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...