27 Eylül 2015 Pazar

DOLUNAY!

Güneş ve Ay arasındaki açı 180 dereceye ulaştığı zaman Dolunay fazı gerçekleşir.

Bu dönem Ay’ın gökyüzünde tam bir daire görüntüsüne ulaştığı zamandır. Ay ve Güneş arasındaki açı 225 dereceye ulaşana kadar Dolunay Fazı devam eder. Bu dönem, her şeyin olgunlaşıp üst seviyeye ulaştığı bir zamandır. 

Ay’ın Güneş ışıklarını yansıttığı gibi bizde etrafımızda olanları yansıtırız. Dolunay zamanı Dünya’daki sular kabarır. Aynı şekilde bizim duygularımız ve duyularımız da üst seviyeye ulaşır. Bu noktada dengeyi kurmak zordur. Kutuplaşma söz konusudur ve dengeyi içimizde kuramazsak bir o tarafa bir bu tarafa gidebiliriz. Dolunay’da şiddet olaylarında artışlar olur. Bu da duygularımızdaki dengeyi kuramamaktan kaynaklanan bir sonuçtur. Şiddet ve öfke duygusunun diğer kutbunda yer alan sevgi duygusunu ortaya çıkararak Dolunayı daha romantik bir dönem haline dönüştürebiliriz. Dolunay aynı zamanda döllenmeyi de simgeler.

Bu şiirinde yıldızların olaylar üzerindeki tesirlerini şu satırlarla ifâde eder 
İ. Hakkı Erzurumî:

«Ve sonra Hakkı der, ilm-i felek sırrını ayân ettim

Otuz beyt içinde Nahs ve Sa’d saatlerini beyan ettim.

İki âlemde bir bildim müessir Zât-ı Mevlâ’yı

Fakat sebeplere bağlanmış ednâyı hem alâyı.

Eğer bilmek dilersen olduğun saat ne saattır

Hangi yıldız hükmeder, ol dem nuhusat ya seadettir.»


Dünyâ üzerindeki oluşumların sebeplerinin yıldızlar olduğunu, ancak bu sebepleri meydana getirenin de Allahü Teâlâ olduğunu böylece tespit eden Erzurumî, Ayın tesirleri hakkında da özetle şunları söylemekte:


«Denizlerdeki med-cezir olaylarında ay baş müsebbibdir. Ayın ilk on beş gününde sıcaklık ve rutubet çok olduğundan damarlar kan ile dolup insan ve hayvan bedenleri kuvvet bulur. Dolunaydan sonra soğuk ve kuruluğun ağır basmasıyla ihtilatı erba bedenin derinliklerinde bulunmakla damarlarda kan azalıp, büyüme ve gelişme az olur. İnsan ve hayvan bedenleri zayıflar. Arabî ayların ilk yarısında hastalanan kolay kurtulurken, ikinci yarıda hastalananlar güç sıhhat bulurlar.Ayın ilk yarısında canlıların beyin dokuları ziyade olup, ikinci yarısında azalma olur Mehtapda insan aya karşı uyusa veya çok otursa, bedenine gevşeklik ve tembellik gelip, baş ağrısı ve nezle olabilir. Mehtapda hayvan eti kalsa az zamanda tadı ve kokusu değişir.İlk yarıda balıklar su yüzüne yakın olup yağlı ve güçlü iken, ikinci yarıda dibe kaçıp güçleri ve yağları azalır.İlk yarıda haşarat yeryüzünde daha çoğalır ve yırtıcılar canlıları yemeye daha heveskâr olur. İkinci yarıda bunun tersi olur. Ayın ilk yarısında dikilen ağaçlar çabuk büyür ve çok gelişir; ikinci yarıda ise dikilen ağaçlar zayıf olur veya kurur.»


Ay’ ın çeşitli burçlarda doğuşunun hangi sahalarda getireceği faydalar hakkında da özetle şunları söylemekte «MARİFETNAME» sahibi. Hakkı:


«Ay; Koç burcunda doğduğunda her işe başlamayı güzel say;

Boğada olduğunda evlen, ticaret yap, bina yap;

İkizlerde doğduğunda gayrimenkul al, ilim oku;

Yengeçte iken haberleşmeye değer ver, müshil kullan, seyahate çık;

Aslanda iken ihtiyaçlarını, giderecek kişiye arz et, ziraat, tamir ve hacamat yap;

Başakta iken yeni giy, dostlarla sohbet et ve ibadete ağırlık ver;

Terazide iken alış-veriş yap, sohbet eyle, Kur'ân dinle, devalı nesneleri iç;

Akrep burcunda iken, temizlen, arın, yalnızlığa çekil, sükut edip iç âlemine dön;

Yay burcunda iken kan aldır, hamam ve tıraşı iyi say;

Oğlak burcunda iken kuyu kaz, toprakla uğraş, alış-verişi iyi say;

Kova burcuna geldiğinde vasıtalı olarak seyahate çık güzel yerleri gez;

Balık burcunda iken de deniz seyahati iyidir, ortaklık ticareti iyi olur.»




Peki dolunay zamanlarında neler yapılabilir..



Geçmişten sizi rahatsız eden duygularınızı şifalandırabilirsiniz. Eskiye dair bırakmak isteyip bırakamadığınız her şeyle vedalaşabilirsiniz:)
Dolunay zamanları tamamlanmayı temsil eder, Ayın kuvvetli ışığı bilinçaltını aydınlattığı içinde farkındalık seviyemizin yüksek olduğu günlerdir ve aynı zamanda bilinçaltında kurtulmak istediğimiz duygu ve düşüncelerden temizlemek, bilinçaltı çalışmaları yapmak için uygun gün ve zamanlardır.


Dolunay Ayın en dolgun olduğu 2 günlük zamandır. Bu zaman zarfında enerji çok yoğun olduğu için her türlü olayımıza çalışmak çok uygun olur. Dolunayda ay hangi burçta ise o burca ait konuları ve hastalıkları çalışmamız lazımdır.

Şimdi ben“Atalarımda ve şu andaki yaşam deneyimimde başkalarına ait olan zamanla elde edilmiş tüm negatif molekülleri iade etmeye niyet ediyorum. Başkalarından negatif moleküller almama neden olan ve bunların enerji alanıma ve atalarıma girmesiyle ilişkili tüm karmayı salıveriyorum.
"Çevrem tarafından, bilerek ya da bilmeyerek alt ve üst bilincimde oluşturulmuş tüm negatif ve gereksiz kodlamaları, düşünce kalıplarını iptal ediyor, yerlerine bütün olmak bilincini, sevgiyle yerleştiriyorum. Farkında olarak ya da olmayarak kendimde yarattığım tüm engellemeleri iptal ediyorum. Farkında olarak ya da olmayarak kendime koyduğum tüm blokeleri kaldırıyorum.Geçmişi, geçmişimdeki herkesi ve kendimi sevgiyle affediyorum ve serbest bırakıyorum."


NİYETİMİZ:" 
(Ey bütün noksan sıfatlardan, ayıplardan, kusurlardan, hatadan münezzeh olan Allah'ım) kalbimi bütün kötü sıfatlardan temizleyerek arındır. Allah’ım tüm İşlerimi kolaylaştırman. Bağlı olan işlerimi çözmen. Bedenimin ruhumun temizlenip arınması NİYETİ ile öyle bir şifa ver ki ruhumda bedenimde hastalıktan iz eser kalmasın.."Hayatımda değişmesi gereken beni yoran ve üzen konuların önümüzdeki Dolunay’a kadar farkındalığımla buluşmasını ve Dolunay’dan itibaren hayatımdan çıkmaları için gerekli şartların oluşmasını seçiyorum.
.


Peki korunmak için neler yapabiliriz? 

Bence birkaç gün evvelinden başlayarak her gün 998 defa Ya Hafiz okuyabiliriz.
Allahın Ya Hafiz esması ne üstüne okunursa o şey koruma altında olur! Müthiş bir koruma kalkanı oluşturur. Ayrıca zaten anlam olarakta kendisine sığınanı koruyan anlamına gelmektedir. Tüm isimlerini severim ama bazı isimleri vardır ki okuduğumda ayrı bir enerji verir bana, sizde kendinizde hissetmişsinizdir...
 Mesela bu ismi okuduğumda bana kendimi çok iyi ve güvende hissettirir her zaman...




Yine Bugün için yapacağımız bazı özel bilinçaltı çalışmaları;


Bağ Kesme…


“………….. {burada affetmeyi istediğinizi kişinin ismini söylüyorsunuz} 

Seninle paylaştığımız tüm vakitlerde bilerek yada bilmeyerek Yaptığım tüm yanlışlardan ve yansıttığım tüm olumsuz duygu ve düşüncelerden dolayı senden özür diliyorum. 

Lütfen bunu kabul et ve beni sevgi ile bağışla. 

Bende seni sevgi ile bağışlıyorum. 

Şu andan itibaren Seni kendimden, kendimi senden özgür bırakıyorum. 

Aramızdaki bağı, Allahın izni ile kesiyorum. Allah’ın sevgisi , şifası ve nuru her ikimiz üzerine olsun. Bana öğrettiğin her şey için sonsuz teşekkür ediyorum” 

Ve senden şu andan itibaren ayrılıyorum. Sen yolunda özgürsün ben yolumda özgürüm.

 AMİN.





Başkasını affetmek için Bir meditasyon.


Gözlerinizi kapatıp affetmeye karar verdiğiniz ve affetmeye niyet ettiğiniz kişinin görüntüsünü gözünüzün önüne getirin. Ona bakarak yüksek sesle şu cümleleri tekrarlayın.
Ben seni affetmeye niyet ettim.
Ben seni şu anda affetmeyi kabul ediyorum.
Seninle yaşadığım her şeyin benim en yüce hayrıma olduğunu kabul ediyorum.
Senin varlığına şükrediyorum.
Bu yolda sevgiyle seni serbest bırakıyorum.
Seni affediyorum.
Kendimi affediyorum.
Kalbinizden çıkartacağınız pembe ışıkları o kişinin kalbine yollayın, o kişiye pembe kıyafetler giydirin ve o kişinin yüzünde oluşacak değişimleri gözlemleyin.
Bu meditasyon değişim dönüşüm meditasyonudur. Affetmeye niyet ettiğiniz kişiyi tamamen affedene kadar devam edilmelidir.



Kendini affetmek için meditasyon;


Gözleriniz kapalı kendi görüntünüzü gözünüzün önüne getirin. Ona bakarak yüksek sesle şu cümleleri tekrarlayın.
Yaşadığım ve yaptığım her şeyi seviyorum.
Tüm yaşadıklarımı yaşanması gerektiği için yaşadım.
Yaşadığım ve yaptığım her şey için kendimi onaylıyorum.
Beni bir başkasının onaylaması gerekmiyor.
Ben kendimi onaylıyorum.
Ben kendimi seviyor, beğeniyor ve onaylıyorum.
Yaşadığım her şey benim kendi seçimim.
Verdiğim her karar benim kendi seçimim.
Ben tüm kararlarımı ve yaşadığım her şeyi onaylıyorum.
Ben kendimi onaylıyorum.
Ben kendimi affediyorum.
Ben kendimi tümüyle seviyor ve takdir ediyorum.
Hayatı seviyorum.
Yaşamayı seviyorum.
Ben kendi varlığıma şükrediyorum.



Bugün içinde bilinçaltınızda sizi etkileyen negatif bir düşünce veya korkunuz için yaz ve yak tekniğini her zaman olduğu gibi kullanabilirsiniz..


Bakın burası çok önemli; çöpe atmak, yırtmak yok... Çünkü o zaman o enerjinin yaşamasına izin verirsiniz... Direk yakıyor kaybolduğunu gözlerinizle görüyorsunuz...
Hatta kağıt yanarken gözlemleyebilirsiniz, çabuk mu yandı, zor mu yandı, nasıl bir şekil aldı, kalbiniz kabullenmekte zorlanıyorsa tekrar tekrar yazın ve yakın. Ta ki bilinç altınızı buna ikna edene kadar bu uygulamayı devam ettirin. Bir süre sonra bir bakacaksınız o kişi sizin için hiç bir şey ifade etmiyor. Gerçekten!

Daha sonra yaktığımız kağıdın küllerini camdan savurabilir yada suya atabilirsiniz. Lavaboya döküp suyu açmakta olabilir.













Bloğumdan çeşitli affetme olumlama ve çalışmaları;

Bilinç altını olumsuz düşüncelerden temizleme olumlaması
21 günlük arınma olumlaması
Kendini affetme olumlaması
Kendini affetme olumlaması 2
Geçmişi affetme olumlaması
Sevgi tedavisi
Affetmek karşınızdaki kimseye hak vermek değildir
Korkuların iptali için
Korkulardan arınma meditasyonu
Korkuları sevgiye dönüştürme
Geçmişi affetme olumlaması
Endişe için onaylama
Negatif düşünce kalıplarını değiştirmek
Kendini yönetme
Geçmişi bırakma olumlaması
Bilinçaltını olumsuz düşüncelerden temizleme
Affetme meditasyonu





*Yazıda çeşitli kaynaklardan alıntılarda vardır.


3 yorum:

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...