27 Şubat 2014 Perşembe

Niyet çalışması konusu ; Zenginlik, bolluk ve bereket!

Bu dua enerjisinden oluşan çemberin bir halkası da siz olmak isterseniz;



Öncelikle niyet ediyoruz!

"Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun Bolluk ve bereket için esma çalışmasına sevgi ile katılmaya. 
Ve bu Çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm iyi niyetim, enerjim ve DUAnın gücüyle bir araya gelmeye."


{Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.}


''Maddi manevi zenginliği, bolluğu görmeyi ve kullanmayı seçiyorum''

Kendinizi bu kaynağın enerjisine açmayı kabul edin...

Ve esmamızı okumaya başlayabiliriz..



Okuyacağımız esmalar;

7 gün boyunca aynı şekilde niyet edip bu esmaları okuyorsunuz..

"Ya GANİ, Ya MECİD Ya REZZAK"  en az 1000 adet



7 günlük Çalışmayı tamamladıktan sonra da aynı şekilde hangisiyle devam etmek istiyorsanız o esmayla çalışarak yolunuza devam edebilirsiniz.

Sanıyorum buraya kadar anlaşıldı...:)


Ve son olarakta 6- Mart Perşembe gecesi 22:00'da duanın enerjisiyle bir araya geliyor ve


"Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim dileklerimizin kolaylıkla - güzellikle hayrımıza olacak şekilde gerçekleşmesini diliyorum" 

Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!


diyoruz...


Hepsi bu, çok sevgili NRLblog takipçileri:) 
Hepinize hayırlı çalışmalar diliyorum. En kısa zamanda dileklerinizin hakkınızda hayırlı bir şekilde gerçekleşmesini diliyorum!


Sıklıkla sorulan sorular;


*Aynı saatte yapmak zorunlu mu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..

*Ayrıca çok önemli! Biz duada "bu çalışmaya katılan arkadaşlarımında dileklerini kabul et Allahım" diyoruz bu yüzden bu çalışmaya katıldığınızı bildirmeniz önemli

***

Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın ve okudukça bu yazının altına "yorum" bıraksın. Bunu ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmemiz için önemsiyorum..








*Ana sayfada göremediğiniz son çalışmaları sağ taraftaki "haftanın çalışması" kategorisine tıklayarak bulabilirsiniz..


*Aslında şu an için bu çalışmaları Facebook Tezahür grup sayfamda yapıyoruz ama "benim Facebook profilim yok bende bu çalışmalara katılmak istiyorum" diyen arkadaşlarımız için blogtan da duyuruyorum... Orada sistem şöyle işliyor:) Her gün okudukça o gönderinin altına şu kadar okudum diye yazıyoruz ve bir hafta içinde toplamda ne kadar okunmaya niyet edilmişse onu tamamlıyoruz.

78 yorum:

  1. ne zaman başlayacak,buna katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarından itibaren başlıyoruz.. (28 Şubat)

      Sil
    2. tamam bu akşam başlıyorum ben

      Sil
  2. Katilmak istiyorum (;)
    Allah benim ve bütünün Hayrına .Amin

    YanıtlaSil
  3. yarın hemen okumaya başlıcam iyi ki sizi tanıdım sevgiler zeynep

    YanıtlaSil
  4. hayatta hiç bir şey tesadüf değil bence esma çekerken siteyi görmem ve sizin adınızın benimse soyadımın NURAL olması size sevgilerimi yolluyorum zeynep

    YanıtlaSil
  5. Öyle mi, ne güzel:) Kesinlikle hiç bir şey tesadüf değil.. Her şey olması gerektiği gibi olması gereken zamanda karşımıza çıkıyor...
    Bende sevgilerimi yolluyorum Zeynep hanım ❤

    YanıtlaSil
  6. Bu çalışmaya da katılıyorum :) sevgilerle..
    Hilal

    YanıtlaSil
  7. bende katiliyorum:))

    YanıtlaSil
  8. bende katilyorum :)))

    YanıtlaSil
  9. İnşallah katılacağım.. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Gün-aydınnnn.tesadüf kelimesi 7 harften oluşur.o kelimedeki harfleri bile biraraya getiren biri vardır:) Ben de varım inşaAllah.-bahar-

    YanıtlaSil
  11. Ben ve arkadaşlarım Sevgi, Ayşegül katılıyoruz.

    YanıtlaSil
  12. Bu çalışmaya bende katılıyorum Nilgün

    YanıtlaSil
  13. Nural Hanım Günaydın,
    Bende katılıyorum hayırlısıyla bu çalışmanıza Allah hepimizin dualarını kabul etsin inşallah.
    Size çok çok teşekkür ediyorum böyle güzel çalışmalarınız ve bizleri de bu güzel çalışmalarınıza teşvik ettiğiniz için.

    YanıtlaSil
  14. Nural Hanım Günaydın,
    Bende katılıyorum hayırlısıyla bu çalışmanıza Allah hepimizin dualarını kabul etsin inşallah.
    Size çok çok teşekkür ediyorum böyle güzel çalışmalarınız ve bizleri de bu güzel çalışmalarınıza teşvik ettiğiniz için. (Bugün başlıyorum size her okuduğumu yazamayabilirim ama günde 1000 Adet okuyacağım aksi bir şey olursa bildiririm.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim sizlerin katılımıyla anlamlı ve güzel oluyor..

      Sil
  15. bende varım :)

    YanıtlaSil
  16. Nural Hanım sizden bir ricam var sağlık için bir çalışma istiyorum.Benim yürüme problemim var Nilgün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun Allahtan acil şifalar dilerim...Sağlıkla ilgili yapıyoruz. Takipte kalın Nilgün hanım. Muhtemelen bundan sonraki öyle olacak..

      Sil
  17. ben de katılıyorum hayırlısıyla :)

    YanıtlaSil
  18. NRL Hanım hayırlı umutlum ve mutlu cumalar.. Bu haftalık zikrin sayısını beğendim bende katıldım ve toplam 3000 adet okudun. Benim maneviyadım çok zengin fazlası ağır geliyor rüyamda bana her şeyi malum olmasını istemiyorum.Ya mecit yerine, 1000 tane En Nur desem olurmu.??

    YanıtlaSil
  19. nuralcığım...hayırlı cumalar... bende katılıyorum..bugün 1000 tane okudum.sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
  20. Bu esmalardan yalnız birini seçip onunla da yapabilirsiniz.. Aslında esmalar anlamları ile uygunluk gösteriyorsa kombin yapılır.. Bu gruba "ya mecid" yerine "kafi" yada "muğni" esmalarını da koyabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  21. BENDE KATILIYORUM

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Nural her bir esma için 1000 adet okudum, yani toplam 3000 adet okudum Zeynep

    YanıtlaSil
  23. herbirinden 1000 tane okudum.:))

    YanıtlaSil
  24. merhaba,
    bunları hergün okuyamadığımızda açığı kapatacak şekilde diğer günler okusak oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki hayır:( 7 gün boyunca aksatmadan okunması gerekiyor

      Sil
  25. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili duru. yorumunu okudum, isteğin üzerine de kaldırdım.. Ne diyeceğimi bilemedim... Mutlaka maneviyatı yüksek durumlar oluyordur. Yapılan hiç bir şey boşa gitmez ama ben biraz o "topluluklardaki" diyeyim:) benim aklımın bir türlü kabul edemediği Hiyerarşik ve çıkarcı düzen sebebiyle samimiyete inanamıyorum:(

      Sil
  26. nuralcığım ....1000 tane okudum.sevgiyle kalın.emel

    YanıtlaSil
  27. Teşekkürler NRL Hanım :) Ben de aynen sizin gibi düşündüm ...

    YanıtlaSil
  28. NRL Hanım, mesela ben, abdestli ama başım açık evin işini yaparken, ezbere yasin filan okuyorum evin içinde okuyarak olta atıyorum Çok eskiden Nihat Hatipoğluna bununla ilgili mail yolladım, baş açık okuyabilirsin dedi..Esmalar evin içinde baş açık ve gezerek okunur mu.??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı esma çalışmaları vardır, onlarda özellikle belirtir kıbleye yönel yerinden kalkmadan huşu ile hiç konuşmadan tamamla vs.... Bunun dışındaki günlük zikirler de hiç fark etmez...Bende bazen başım kapalı bazen açık okurum, bazen namaz kıldıktan sonra, bazen yolda giderken içimden okurum.. Hatta bazende uyumadan önce yatakta okurum...Önemli olan bulduğun her fırsatta Allahı zikretmek.. Kuranda Ali imran suresinde dediği gibi;

      Onlar, ayakta iken, otururken, yan yatarken Allah'ı zikrederler ve göklerin ve yerin yaratılışı konusunda düşünürler. (Ve derler ki:) "Rabbimiz, sen bunu boşuna yaratmadın. Sen pek yücesin, bizi ateşin azabından koru."

      Sil
    2. Teşekkürler..Bir de şunu sormak istiyorum..Ben yürüyüşe giderken, hıybetullah duasını çok okuyordum aklıma birden yerlerin kirli olduğu geldi..Bastığım yerlerde pislik olabilir diye düşündüm.. dışarıda artık okumuyorum..Sizce de benim düşündüğüm gibimidir.. ??

      Sil
    3. Ben bir sakıncası olacağını düşünmüyorum..

      Sil
  29. 3000 adet okudum zeynep

    YanıtlaSil
  30. 1000 tane okudum serpil

    YanıtlaSil
  31. nuralcığım......1000 tane okudum.sevgiyle kalın.emel...

    YanıtlaSil
  32. her bir esma için 1000 adet okudum zeynep

    YanıtlaSil
  33. Toplam 9000 adet okudum..

    YanıtlaSil
  34. bugun 1000 okudum:)))

    YanıtlaSil
  35. günaydın. Nural hanım cuma gününde bugüne hepsini 1000 er adet okudum. İnşallah perşembe gününe kadar da devam edeceğim .Yalnız yorumları okuyunca kafam karıştı. Ben 3 zikri aynı anda çekiyorum. Ya Gani,Ya Mecid Ya Rezzak diye ayrı ayrı mı okumam gerekirdi. GÜL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır doğru yapıyorsunuz.. Çalışmanın aslı böyle.. Sadece üçünü bir arada yapamayacak olanlar için tek birini seçip onunla da devam edebilirsiniz demiştim.
      Sevgiler Gül hanım..

      Sil
    2. günaydın teşekküler

      Sil
  36. nuralcığım...1000 tane okudum.sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
  37. Her bir esma için 1000 adet okudum zeynep

    YanıtlaSil
  38. hergün 1000er tane, bugün 1500 tane okudum .
    Hilal

    YanıtlaSil
  39. bugun de 1000 tane okudum:)))))

    YanıtlaSil
  40. günaydınnnn bugün 1000 tane okudum

    YanıtlaSil
  41. nuralcığım...1000 tane okudum.sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
  42. 1500 tane okudum.
    Hilal

    YanıtlaSil
  43. her bir esmadan 1000 adet okudum zeynep

    YanıtlaSil
  44. Şu ana kadar Toplamda okunan rakam 357.000 ❤

    YanıtlaSil
  45. 3000 tane okudum sevgilerimle serpil

    YanıtlaSil
  46. Herbirinden 1000 adet okudum zeynep

    YanıtlaSil
  47. Toplam 18.000 adet okudum kısmetse 3000 de yarın okursam bitiyor...Cumayı iple çekiyorum ne gelecek bakalım..

    YanıtlaSil
  48. nuralcığım.... 1000 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  49. 1200 tane okudum Hilal

    YanıtlaSil
  50. 1000 adet bugunde :))

    YanıtlaSil
  51. 3000 okudum üş esmanın birinde, bazen ya mecid, bazen ya mucip dedim Allah kabul etsin ..Not:site sahibi içinde 1000 adet ya muğni okudum dualı hediyem olsun.. Allah kabul etsin amin...

    YanıtlaSil
  52. nural hanım bende düne kadar 6000 adaet okudum.Nilgün

    YanıtlaSil
  53. nuralcığım...1000 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  54. Sevgi 6000 tane , Ayşegül 5000 tane

    YanıtlaSil
  55. Çoook teşekkür ederim.. Allah kabul etsin.

    YanıtlaSil
  56. Aranıza yeni katıldım 1200 adet okudum Zeynep BAYSAL

    YanıtlaSil
  57. 1500 tane de benden :) Hilal

    YanıtlaSil
  58. Her bir esma icin 1000adet okudum zeynep

    YanıtlaSil
  59. 22:00'da duanın enerjisiyle bir araya geliyor ve dua etmeyi unutmuyoruuz:)


    "Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum.
    Bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim dileklerimizin kolaylıkla - güzellikle hayrımıza olacak şekilde gerçekleşmesini diliyorum"

    Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!

    YanıtlaSil
  60. Allahim tum dualarimizi bütünün hayrina olacak sekilde kabul eyle amin zeynep

    YanıtlaSil
  61. Bugün de 100 "Ya Şafi" benden. hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...