1 Mart 2014 Cumartesi

Hoş geldin MART! :)




Sağlıklı, huzurlu, mutlu bir bahar dilerim!


5 yorum:

  1. Mart bahar
    Bir de kazma kürek yaktırma olayı var
    Halk arasında kapıdan baktırmak denir adına
    Dengesiz çok şaşırtır
    Bu ayda doğanlar üzmek için yaratılmıştır..

    YanıtlaSil
  2. Hep Bahar'a döner dünya... zeynep

    YanıtlaSil
  3. Yaa evet, eskiler öyle söyler dimi:) Aslında haksız da değiller ben mesela Kar bekliyorum.. Pek sürprizde olmayacak yağdığını da hatırlıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Benim yaş itibarı ile ne kara kışlar yaşadım martta :) şimdi bahar deniyor martın adına .. Marta baharı yakıştıramıyorum bir türlü :) mart ayı dert ayı derler :) şubata sidikli şubat, nisan mübarek, mayıs hıdıralles, haziran hazırlık, temmuz temizlik, ağustos hasat, eylül kabahat, ekim toprak, kasım kasvetli, aralık ağrılı, ocak yenilik ..

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...